ik was Zaterdag bij NadGame in Enschede en ik zag tot mijn grote ver bazing XBOX 189,- gigantisch groot staan ik dacht dat ze 199,- waren.. btw een verkoop stunt zal het niet zijn dixons is hier niet zo groot discovery is falliat dusse iedereen die geen XBOX heeft bestel hem bij nedgame
Bij de Free Record Shop in Almere issie 199 euro voor Xbox+Live Pack geloof ik. En datzelfde pakket is bij de Wibra in Almere 99 euro
't is me opgevallen dat de NedGame toch wel met een aantal dingen een pleurootje of wat onder de prijs zit ... hmm ... ook met ons aller geliefde XBox ... jammer dat k d'r al een heb
en dan wil je hem in almere kopen bij de dixons en dan is de dixons wegen VERBOUWING gesloten! dan maar op osdorpplein! xbox is zeker vet!
Als die bundels nog iets goedkoper worden is het straks misschien voordeliger om steeds een bundel te kopen ipv losse games. Elke maand een nieuwe xbox
prijsdaling is niet leuk als je je xbox is een keer verkoop dan krijg je er ook minder voor WIE IS HET ER MEE EENS?
dat zijn geloof ik [weet niet zeker] gewoon van sega zelf zoals sega gt 2002 en dan nog een game maar weet niet meer welke oh ik d8 jet set radio
Als ik nou nog es twee weekjes wacht met mijn Xbox kopen krijg ik hem gratis met twee spellen toe! Is dit normaal dat er zoveel aanbiedingen en prijsverlagingen zijn? Zo kan ik natuurlijk nooit kiezen waar ik hem vandaan moet halen en met welke spellen erbij