xbox 199 en 2 spellen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jelle1988, 30 okt 2002.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand iets over een actie van intertoys waar je een uitnodiging voor nodig hebt en dan krijg je een xbox voor 199
    een vriend van me had et er laatst over maar hij wist er zelf ook nks van af maar hij had daar een uitnodiging voor van z'n opa ofzo maar wie weet er meer over??

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    heb geen idee :confused:

3. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was alleen voor werknemers van Intertoys als ik het goed begrepen had.

4. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik weet alleen dat de werknemers van intertoys een korting krijgen op een xbox.
    Ik sprak n.l. laatst een verkoper van intertoys en die zei dat hij ook een xbox ging kopen i.v.m een korting.

5. *JeMaDo*

*JeMaDo* BOEH!!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan kan het nog niet, voor werknemers is het nl. 150 euro.
    Het Sega pakket kost 250.

6. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werknemersprijs is 150 euro, dat is trouwens niet alleen zo bij Intertoys, maar bij alle winkels die xboxen verkopen. MS wil namelijk graag dat de verkopers zelf ook een xbox bezitten (wat ik persoonlijk een best wel slim idee vind).

7. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Een enthousiaste verkoper is het halve werk natuurlijk. En ik ken eigenlijk niemand die negatief is over de Xbox ndat hij/zij op de Xbox heeft gespeeld voor langere tijd.

Slimme zet van MS. ( maar die hoef je allang niks meer te leren op marketingtechnisch gebied ;) )

8. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, heb bij de bart smit stage gelopen, een kerel zei laatst dat hij de xbox sega pack voor €150. Ga ook maar werken bij speelgoedwinkel, misschien korting op andere consoles, spellen etc. Bij BS krijg je 15% korting zoiezo, zo heb ik mijn Xbox gekocht

9. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... ik heb anders mooi 300 euro mogen oprochelen..
    en ik heb zelfs die hele display shit bij ons in de winkel inelkaar gezet...
    en ik heb die gasten van MS hier nog nooit over gehoord...is dit sinds kort?

Deel Deze Pagina