Ik denk ik open even een niewe thread, want die andere topictitel trekt nou niet echt volle zalen. Het gaat dus hierom: Waarschijnlijk alleen bij media markt in Den Haag omdat deze net is geopend. En ik weet niet voor hoe lang.
open toch een mediamarkt in de buurt!!! maar voor de mensen rondom den haag, topper! hopen dat andere winkels ook reageren?
Ach, je kunt toch gewoon met de trein naar den haag een dagje. Wel eerst ff bellen of ze ze nog hebben. Dat voordeel haal je er echt wel uit.
Maaruh ik vind het maar bout hoor. Alweer prijsverlaging straks kost die niks meer. Is toch een teken dat dat ding voor geen meter verkoopt man. Frank
Je hoeft nooit naar de winkel als er iets is, je moet de microsoft servicelijn bellen. @koen14 Uit een achterpagina van de Haagsche Courant. Je ziet de lettertjes van de andere kant er nog doorheen. Dus niet gesoept.
Nu gaan er nog meer mensen dat ding ombouwen!!! 1tje voor in de huiskamer om lekker divx enzo afte spelen en de andere om later lekker op xbox live te kunnen
Laat die aap! Hopelijk zorgt het weer voor een vette boost onder de Xboxverkopen! Kzal het eens onder de aandacht van wat meer gamers brengen.
Nou ik wil alleen maar zeggen dat het slecht gaat met de xbox. en dat de media markt die dingen gewoon niet kwijt raakt. Dat is toch op zich een slecht teken? En nu moeten ze de prijs weer verlagen. Hij kost nu gewoon veel minder dan die waard is. De inkoopprijs van zo`n ding ligt toch al boven de 200 euro? Dat betekent dan toch dat de mediamarkt nu verlies maakt op de xbox en dat ze van die dingen af willen.
en boeid het jullie niet dat je je steeds meer opgelicht word. De meeste onder ons hebben die doos nog voor 479 euro gekocht!!!! inmiddels is dat ding veel minder dan de helft waard. Ook 2de hands word die nu steeds minder waard.
Who cares, xbox verdwijnt toch nooit, zit een veel te krachtig kapitaal achter en al geven ze hem weg voor 50€ dan nog wordt dat goedgemaakt want om iets te hebben aan onze doos moeten er games gekocht worden dus??? we overleven op de winst van de games. moeilijk hé
uiteindelijk is dit goed voor ons, verkoopt meer dus meer software meer geld daarvoor is betere spellen skitta toch, lekker beter
Ja precies, of het is gewoon een openigsstunt van media markt omdat ze zoveel van de Xbox houden en er iedereen er 1tje gunnen klinkt logisch toch?
Dat maakt jij er van met je pessimistische gedachten, jij maakt overal het slechtste van geloof ik. Xbox verkoopt 100 miljoen!. Femmerink's antwoord: "Jezus man, echt kut het gaat slecht met de Xbox, ze hadden inmiddels al 10000 miljoen kunnen verkopen, jezus, mok mok mok blaat."