Xbox 2 en PS3 games €120,- per stuk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wesleyX, 30 aug 2004.

1. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  2. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    geloof je dit zelf?
    dan koopt niemand toch meer games?

Dit is echt fake.

wat is je bron?

3. General Wong

General Wong Vietnamese Tijger

Leuk Bevonden:
    0
    Bron zou ik ook wel willen ja, haha. Dit is een pure hoax :). Spelcomputers met zulke prijzen voor games worden geen succes, kijk naar de Neo Geo :).

4. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Onwaarschijnlijk, spellenm verkopen nu al niet goed door ombouwen e.d en hiermee werk je dat een beetje in de hand ben ik bang

5. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van de link te geven heb ik het stukje tekst gekopieerd.
    En nee natuurlijk geloof ik het niet zelf.

Ze gaan ons nu al wijs maken dat het veel gaat kosten, maar uit eindelijk wordt het misschien iets duurder. Wij moeten dan blij zijn dat de spellen nog maar 70 kosten ipv van 120.

Denk dus dat de spellen wel iets duurder worden.

6. hutkofer

hutkofer Guest

Van mij mag het, maar dan moeten ze niet zeiken als er teveel mod-chips worden verkocht ;)

7. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje amateuristisch stukje tekst :) ik zou het maar niet geloven als ik jou was

8. hutkofer

hutkofer Guest

Aan de opbouw van het bericht te zien komt het van een LDU site, een opensource system..dus ik wil eerst een link voor ik een mod chip handel begin :)

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    pff, ik denk niet dat het waar is, maar ik vind zowiezo 60 a 70 euro voor een game al veel.. als ze 120 worden is de xbox2 niet aan mij besteed..

10. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    1 ding is zeker, als die zo duur word koop ik hem niet :+

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze zo duur worden dan rot me console maar op, ik vind 50 eurie voor de pc games al duur en het is dan ook alleen dat ik spellen koop omdat gcshop ze meestal voor onder de 50 aanbied, 120 gaat mij echt tever, bijna een nieuwe xbox voor dat geld, als ze zo worden koop ik of geen console of meteen een console met modchip die gekopieerde dingen kan afspelen, dit is gewoon afzetterij als ze dit gaan doen, mar ja, ik denk dat we af motte wachten want dit is niet officieel!

12. hutkofer

hutkofer Guest

Voor 120 euro heb je een gamecube +top spel :p

13. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    helaas wil ik geen gamecube :p

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 70 euro duur zat. Al worden de games nog duurder dan hoef ik geen next-gen console.

15. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    PC games worden ook al duurder is me opgevallen. Bijvoorbeeld Doom 3 en The Sims 2 voor 59,99 euro!

Wanneer de console games duurder worden dan dat ze nu al zijn, dan koop ik geen nieuwe games meer! Ik vind de prijzen nu al absurd hoog. 120 euro lijkt me wel erg overdreven overigens. Daar koop je tegenwoordig bijna een Xbox voor. ;)

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geef je bron... een tekstje verzinnen kan iedereen.
    Daarbij alles word goedkoper kwa produceren, dus dikke bullshit.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha gekke gasten, Ze kunne me rug op met hun 120 euries.

18. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Dikke bullshit.

De prijs van consolegames is in principe al 10 jaar 60 euro of meer. De meeste SNES-games kostten 160 gulden (60*2,2= 132) Dan zijn we dus nog goedkoop uit (inflatie niet meegerekend). De N64 games waren in het begin ook zo duur, en nu dus bij deze generatie consoles weer.

Dan zie ik die prijs dus niet zo snel verdubbelen en áls ze het doen dan koopt niemand meer consolegames en zullen ze de prijzen wel weer lager moeten maken om weer winst te maken.

19. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    HONDERDTWINTIG EURO!! haha grappig, niemand gaat dat voor een spel betalen, dan worden alle xbox geheid gemod en is het zelfs legaal om over mod chips enz te praten op deze site, en als het uiteindelijk waar is kan xbox mijn steun voor hun xbox2 vergeten ik ga niet modden en ook geen 120 euro´s betalen voor een game!

greetz wooly

20. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    120 :+ Tuurlijk! Daarmee werken ze de modchips pas id hand!

Maar aangezien 't onzin is (ziet er amaturistisch uit) is er dus niets van waar (dan zou ik ook geen xbox2 kopen)

Deel Deze Pagina