Xbox 2 Is er iets dat we nog niet weten?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Chronos, 20 jun 2004.

1. Chronos

Chronos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft wil de eerste zijn met de next gen consoles. Ze vragen ook de developpers om spellen te maken met meer polygonen meer special fx en veel meer andere shit :D.. Maar is wat Microsoft wil wel mogelijk. Als ze bij de Xbox zo gefocused waren op de Grafische kwaliteit zijn ze dat dan nu nogsteeds en hebben ze voor ons nu iets in petto wat niemand verwacht? En laten ze de hele aarde dan eind volgend jaar schudden met de Xbox2?
    Want misschien kunnen de PS3 en N Evo met betere graphics komen als de console later wordt uitgebracht.
    XNA software gaat dat het maken bevorderen?

2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien :)

3. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het niet echt een nuttig topic want, zodra er feiten over xbox 2 bekend worden staat heel internet (inc. dit forum) ermee vol. Het is voor het grootste gedeelte nu nog speculatief.

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    N evo komt zowieso met iets slechters op de markt. Ps3 kan goed concurreren met de xbox 2 denk ik.

5. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet dat ik weet, en al komt er iets nieuws, dan zal je het hier vast wel lezen, beetje nutteloos topic is dit dus.

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo nutteloos ? Het gaat er hier over of het wel haalbaar is wat MS wilt, en niet over wat de toekomstige Xbox zal bevatten.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze weer "de beste" console gaan hebben. Want het is nu de reputatie van M$ dus ze moeten haast wel...

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou graag het ontwerp willen zien! Kijken of ze geluisterd hebben naar leuzen als:
    "De Xbox is een log ding" "Vééls te groot"
    Ik ben het daar absoluut niet mee eens, maarja veel mensen kijken niet veel verder dan hun neus lang is.
    Ik las laatst dat de Xbox2 het eerste uit zou komen? Daarna de NGC2, en als laatste de PS3. De reden hiervoor lijkt me duidelijk: Sony wilt de beste hardware.

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat een gezeur in dit topic over het feit of dit topic nutteloos is ja/nee, post liever iets nuttigs of niks :mad:.

MS heeft ook ingezien dat de PS2 héél goed heeft verkocht mede doordat ze als eerste uitkwamen. Of die vlieger nu ook op gaat betwijfel ik. Nintendo was nog aan het hannesen met de N64, er waren speculaties over een XboX waarvan nog niet bekend was wanneer 'ie uitkwam en *pats*, daar was de PS2, een trendy machine waarvan het 'cool' was om te hebben. XboX en GameCube konden daar gewoonweg niet tegenaan vechten.

Nu in 2004 heeft iedereen wel een console thuis staan en vraag ik me af of die noodzaak voor een nieuwe console wel aanwezig is. Ik bedoel, PS2 en XboX hadden als leuke gadget dat je ook DVD's kon afspelen (voor mij eveneens een overwging om mijn boXie aan te schaffen). Ik zie de nieuwe consoles wel extra toevoegingen hebben in design en compatibility, maar niet zo drastisch als bijvoorbeeld die DVD-speler. Gegeven het feit dat de economie ook lekker slap is op het moment voorspel ik slechte verkoopcijfers voor de consoles. MS zal met een heel goed en secifiek produkt moeten komen om goed te verkopen en ja, een mooi design hoort er IMO daar bij :)

10. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt me eigenlijk niet zoveel uit of ze het eerste, 2de of laatste uitbrengen. Als ie backwards compatible is, dan koop ik hem dus zowieso.

11. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    ik sluit me aan bij da-Z-,maar ben een beetje bang dat ze wat betreft "eerste nieuweling op de markt" sowieso te laat zullen zijn;sony heeft een heel hechte schare fans,die naar mijn mening in ieder geval wel zullen wachten tot "hun" machine ook op de markt is,en ze hebben (als ze idd als laatste hun console uitbrengen) een goeie positie oml te observeren en te overtreffen (of toch te proberen).t zal een gok zijn,maar m$ heeft wel m'n vertrouwen om ook met de xbox 2 indruk te maken

12. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waarop baseer je dat nu weer? (dat over de N evo)

Deel Deze Pagina