Xbox 2 line-up van Activision?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zilverpijl, 31 jan 2005.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet niet zeker of het topic in dit deel van het forum thuis hoort, maar ik wou jullie dit bericht toch niet onthouden.

Computer and Videogames heeft volgens een 'anonieme bron' de line-up van spellen doorgekregen die Activision bij de lancering van de Xbox 2 zal leveren. Deze lijst kun je hieronder bekijken.

Quake 4
    Tony Hawk's Underground 3
    Ultimate Spiderman
    Call of Duty 2

Volgens Computer and Videogames zouden deze spellen voor 59,99 Engelse ponden (zo'n 85 à 90 euro) verkocht worden. Verder vonden ze het moeilijk om vast te stellen dat deze 'anonieme bron' het bij het rechte eind heeft. Activision wilde niet reageren op deze geruchten.
    bron

Als het gerucht waar zou blijken dan heeft de xbox2 wel een paar hele mooie titels bij de launch. :cool:

2. Antonio Montana

Antonio Montana Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ook lekker duur.

Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wel maar GOD!!! 60 pond das tog nie leuk meer!!!! (wy gamers zitten al non-stop zonder geld)

4. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Cool Quake 4 op de xbox! :cool: Alleen waarom moeten de games nou 85 euro worden?? 60 euro is al meer dan genoeg!

5. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb liever dat ze RTCW 2 erbij doen, die game is gewoon te vet.

6. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als ze zo duur zijn koop ik misschien nog niet eens een xbox 2 dit is niet lollig meer

7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kap ermee wanneer het zo duur wordt, ze zoude beter sigarette 85-90 euro moeten laten kosten!

8. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Och ik zou me niet te druk maken over die prijs. Die zal vanzelf wel zakken als niemand nog games koopt. En daarbij zijn dit waarschijnlijk adviesprijzen, dus bv gcshop zal wel goedkoper zijn.

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit is te gek, maar bij de vorige generatie wisseling zijn games toch ook niet duurder geworden :eek:
    En had microsoft dan niet een een of andere tool gemaakt die de ontwikkeling van games makkelijker zou gaan maken ?
    dan moet het toch juist goedkoper worden.

10. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Yup, das waar het XNA platform.

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Prijzen zijn wel iets duurder geworden. Psx spellen kosten eerst 130 guldens. €60 is ietsje meer. Maar deze stijging is echt absurd. Gaan we weer lekker modden die hap :)

12. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie nog wel dat de eerste games van de xbox ook 70 Euro waren ???
    Terwijl de games nu 60 Euro kosten... :{
    Ik zou nog geen drukte maken over hoe duur zon game is, de xbox 2 is nog niet uit of er wordt nu al gezeurd over de prijs van games. Activision heeft niet eens gezegd of dit waar is...
    En als de games echt zo duur worden, schieten ze over een half jaar / jaar naar beneden en ontdekken ze dat ze meer geld verdienen dan eerst...
    Waarom zouden ze anders de spellen verlagen naar 60 Euro ;)

13. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Als de prijzen zo worden ga ik toch overwegen terug te gaan naar PC gaming...

Niet leuk, wel noodzakelijk! Die prijzen vragen er gewoon om.

14. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet normaal zeg: 85 tot 90 euro!!!! Het zijn wel goede titels die bij de launch uitkomen (Call of Duty!!) Ook al zijn de spellen zo duur; ik ga ze wel kopen, maar ik zal dan alleen maar echt goede games kopen.

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2, dat vind ik echt super. 1 Heb ik minstens 4 keer op veteran uitgespeeld op PC. Echt geweldig als die bij de launch komt, aan de andere kant zijn zowel de spellen als de Xbox2 zelf nog wel erg bij de launch duur, dus ik wacht waarschijnlijk sowieso wel...

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Die prijzen zakken wel wat in naar 75 euro advies of zo, ik zou me daar maar niet al te druk om maken.

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De games zijn UBER vet Quake 4 Call of Duty 2!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
    _O_

Maar die prijs vind ik echt te veel 90 euro voor ee spelletje :mad:

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze tony hawk achterwege laten. De rest is zeer welkom, ik verwacht echter niet veel van Spiderman.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

uit de ressident evil thread

Ik denk dat dit blaadje waar kan zijn :)

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Geen RTCW 2 :cry:

Deel Deze Pagina