[XOne] Xbox 2 Live

Discussie in 'Games' gestart door jojolo, 15 jan 2005.

1. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    nouw ik heb dus de vraag weet iemand al hoe het gaat als de Xbox 2 uitkomt met live
    kan je je gamertag dan overzetten met een memory card die je er bij krijgt of moet ik weer iets nieuws kopen want mijn jaar is bijna voor bij dus is het het waard om nog te verlengen.
    want dat kost me toch weer 60 eurie

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    (psst, ga naar de FRS en vraag of ze daar nog een splintercell xbox live starterskit hebben (30 euro, 12 maanden en spl: pt en headset). Ik ben trouwens ook erg benieuwd, want ik heb nu nog 2 x 12 maanden, maar ja, de ene 12 krijg ik wel op, maar die 2de misschien niet dan...

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sit dat zou dan nog eens wat zijn ja. Zullen we dan maar hopen dat het via een memory card kan.

4. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik denk gewoon via acount recovery.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet bekend .... van de stats van xbox 2 is ook nog niets bekend

Echter verwacht ik het niet ... maar je kan straks wel met je Xbox 2 ID ook op je PC spelen ...

NB het kost je elk jaar 60 euro ... ok van de prijzen van xbox live voor xbox 2 is nog niets bekend, maar ik verwacht dat de prijzen iets omhoog gaan

Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  6. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denk ook dat je dan weer helemaal opnieuw een gamertag aan moet maken.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongens, je hebt toch gewoon een abonnement, het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat dat gewoon lekker doorloopt op de volgende generatie. Waarom niet in ieder geval.

8. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan niemand natuurlijk antwoord opgeven. Misschien word microsoft verstandig en worden de kosten eenmalig, netzoals bij ps2. Wie weet zit een xboxlive al ingebouwd.. wie weet of ie online kan ?( logisch maar nergens bevestigd)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Major Nelson (de xbox live director) vertelde laatst dat het nog niet zeker is dat de gamertag van xbox 1 gebruikt kan worden voor xbox 2, omdat de net code wederom anders is. Maar waarsschijnlijk krijgen huidige klanten een korting

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Omdat M$ een onderneming is en die strefen (is dat met een f?) naar maximale winst.

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    waarom maken ze het niet gewoon gratis, net als op de ps2? :mad:

12. Sir Killalot

Sir Killalot www.bbfl.nl

Leuk Bevonden:
    0
    omdat je dan net zo'n gare dienst krijgt als van de ps2.
    Vol met lag, cheaters etc.

13. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jah, kijk maar es naar PS2 live, allemaal lag, amper spellen en slechte service...

nou ja, voor gratis is dat wel LOGISCH, maar kvind het nix dat Xbox LIVE gratis word, wanat dan komen er noooooooit verbeteringen....
    trouwens 7 euro per maand is niet zo veel hoor, als je naar een CYBER-cafe gaat heb je die 7 euro in 2 uur verspeelt, terwijl je hier wel 30 of 31 dagen 24 kan genieten....:)

14. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop dat het gewoon mogelijk is via zoiets als account recovery dat werkte perfect.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    reken er maar niet op :eek: het word een nieuw systeem nieuwe versie

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nah denk wel dat de XBL accounts over te hevelen zijn, is wel het minste dat ze kunnen doen als het prijsverhogings gerucht waar blijkt te zijn :D

17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch dat je ze over kunt zetten. Hoe zou ik iedereen moeten bereiken om mij opnieuw toe te voegen? Als ze Live 2 hebben komen ze echt niet meer op Live 1 om te horen of ik een nieuw account heb en wat mijn nickname is.
    Ik hoop trouwens ook dat bestaande gebruiks eerst mogen kiezen om hun nickname ook in het nieuwe account te blijven gebruiken. Ik zou ontzettend balen als mijn naam (die ik overal gebruik) weg zou zijn tegen de tijd dat ik op Live 2 kom.

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is denk ik de beste oplossing. gewoon je Live 1 abbo om kunnen laten zetten naar Live 2 of hoe dat ook mag gaan heten.

Deel Deze Pagina