Dit heb ik microsoft nog nooit horen zeggen
Inderdaad, klopt, maar niet helemaal, het is mogelijk, Kijk naar de psx
Het is maar wat je een fout vind :{ Hoe kun je nu eerder zijn als je pas LATER op het idee komt zo een ding te maken?
Ik kan je verzekeren dat iedereen die een playstation 2 heeft ook de xbox kent maar ddie onnozelen zijn nu de mensen genaamd fanboys, die heb je hier ook rondlopen, van die gasten die "Hun" Console helemaal de hemel inprijzen, en andere consoles de grond instampen. dit is iets anders als een voorkeur voor iets hebben...
Ik weet niet door wie jij je laat informeren maar als jij deze dingen zeker weet werk je bij alle 3 de bedrijven, dit s net zoiets als dat de playstation 2 1000x sneller werd als de psx en de ps3 1000x zo snel als de pentium 4, me reet ja. Dat lukt ze toch niet.
En of de xbox next al in ontwikkeling is weet volgens mij niemand hier.
Wat wil je daarmee zeggen?
Dit gaat ze wel lukken hoor, waarom niet, misschien zijn ze wel al bezig aan xboxnext voordat de xbox1 in europa op de markt kwam Wie zal het zeggen.
EA maakt inderdaad al games.
...
BWAHAHAHA die zullen echt geweldig worden
Floppen zeker niet, verkopen hangt nog van zoveel af, bv. of halo 2 aan alle verwachtingen voldoet, zoniet zeggen veel xbox/ps2/cubegamers/ fok halo is butt dan hoef ik heel die machine + Opvolger al niet meer te hebben, Het verloop van heel het Live! gebeuren, RAREWARE(!!!)
Van de verwachting van verkoopcijfers valt dus naar mening nog niet veel te zeggen!
ps3 zal nog wel het best gaan verkopen doordat die jappaners toch geen xbox moeten hebben! (Of hij moet mooi en klein zijn en door een japans bedrijf gemaakt worden (Microsoft is dus niet japans en dan moeten ze het gelijk niet hebben))
Dit denk ik ervan en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2003