Xbox 2006 NO. 1 Console!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SinnerS, 19 dec 2002.

1. SinnerS

SinnerS Funky Bastard

Leuk Bevonden:
    0
  2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik sluit me aan bij de onderzoekers in dat artikel, ik denk idd dat mensen nu vertrouwen krijgen in de Xbox en aanschouwen hoe mooi de games eigenlijk wel niet zijn. Ik verw8 dus ook dat bij de launch van de Xbox2 en PS3, de Xbox2 vlug zal gaan uitlopen op de PS3. Goed nieuws dus. Alleen hoe zal het met Nintendo gaan aflopen, we zullen het tegen die tijd wel zien...

3. SinnerS

SinnerS Funky Bastard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ook met de onderzoekers eens maar verwacht in deze 3 aankomende jaren wel iets meer van Xbox, misschien (wanneer Microsoft de gameproductie en marketing omhoog krikt) dat Xbox deze markt eerder kan veroveren.....ik ben overtuigt van xbox, alles wijst er op dat Xbox beter is dan de rest, alleen het aantal games he?!

4. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Over het aantal games zou ik het niet willen hebben want er zijn er op dit moment meer dan 200 te verkrijgen is ons kleine kikkerlandje......
    het enige probleem is de 2 jaar eerdere release van de GS2
    Ik denk dat iedereen ook wel inziet dat de GC langzaam aan afsterft.....:{

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de gs2?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik sluit me aan bij het feit dat dit onderzoek al 2 weken oud is :)

7. SinnerS

SinnerS Funky Bastard

Leuk Bevonden:
    0
    GameCube is leuk voor de kiddo's (<15) maar zal het niet lang redden aangezien niet alle kiddo's hun ouders over kunnen halen zo'n kubus te kopen voor zo'n 700 oude hollandse guldens...kortom, moeilijk verhaal

Xbox daarentegen moet het hebben van de 'volwassen' gamers die het geld hebben (>15) en dat zijn er genoeg

Playstation is voor iedereen, jong/oud, genoeg spellen maar vrij duur. Ps heeft dus een leuke joker, zij kunnen de prijs nog flink laten kelderen wanneer het slecht zou gaan...

Dus misschien moeten we leren niet als vijanden te leven maar samen te leven. Mensen met style kiezen toch wel voor kwaliteit: XBOX ;) De massa kiest Playstation :D

8. VinZ

VinZ Guest

of gewoon allebei... :p

9. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    GS2 is de afkorting van de PlayStation 2 alleen dan een iets andere verwoording, verder geen offence :D

10. snow

snow Flapturd

Leuk Bevonden:
    0
    lolololo Wil ik ook net posten.. had het hele stuk al in de ctrl-V staan... zie ik deze topic :D

good job :)

11. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

En wat maakt het uit dat het al 2 weken oud is? Er komt nu tenminste een goede discussie.

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ja, zeg. Een discussie is wat anders dan elkaar naar de bek praten...

Er komt helemaal geen discussie. Het enige wat er gebeurt is dat men om het hardst gaat roepen hoe geweldig die Xbox nou wel is... Brr...

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben hardstikke blij dat ik voor de Xbox gekozen heb, maar vind dit topic toch wel een erg hoog nerd- danwel fanboygehalte hebben...

13. SinnerS

SinnerS Funky Bastard

Leuk Bevonden:
    0
    fanboygehalte?? Ik heb de Xbox nu precies een week en ben nooit erg gecharmeerd geweest van die console war, dat laten we aan de pubertjes over. Maar aangezien dit een XBOX forum is is het misschien interessant om hier wat nieuws te plaatsen over onze XBOX.

Ik heb persoonlijk voor de XBOX gekozen omdat deze de beste specs heeft en dat is voor mij belangrijker dan de hoeveelheid games. Ik ben een zogenaamde PIXELNEUKER en kom dus bij Playstation absoluut niet aan m'n trekken :9

let the discussie go on....tell me bout the future of my BOX :D

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Niet mee eens.. Gamecube is misschien beetje kiddie style bezig, maar dat hoeft nog niet gelijk voor onder de 15 te zijn! Ik vind et zelf ook erg cool om soms wel is zulke games te spelen, zijn gewoon erg fun!

Maar ik heb voor de Xbox gekozen omdat die games toch mij meer aanspreken..

Maar als de gamecube volgend jaar ook hier maar 99 euro word, ga ik zeker overwegen er eentje te kopen.

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Jij best wellicht 15 jaar? Dan ben je in mijn ogen nog niet echt 'volwassen', hoor. :+ :D

Maar even serieus... De Gamecube is voor mensen die de Gamecube willen. De Playstation is er voor de mensen die de Playstation willen. De Xbox is er voor... enfin, je begrijpt het wellicht al...

De keuze voor een console is uiterst subjectief. De een kiest misschien wel een cube omdat ie zo'n mooi kleurtje heeft, de ander kiest een PSx omdat ie vooraan in de winkel staat (of juist niet). Er zijn vele argumenten voor en tegen elke console.

Aanvankelijk werd de Xbox met name gekozen door mensen die ofwel Halo hadden gezien, ofwel gecharmeerd werden door de technische specificaties (en dus zelf ook ietwat technisch zijn).

De 'gewone man' laat zich niet door 'freak'-argumenten leiden en kiest de console waar hij van gehoord heeft of waar hij veel spellen voor ziet. Op dit moment is dat waarschijnlijk Zonie, maar dat kan heel snel veranderen.

Mensen kopen geen wasmiddel (of auto) omdat het beter is, maar omdat zij denken dat het beter is. (Proef het verschil!) Voor M$ is het nu dus enkel zaak om mensen te laten denken dat de Xbox beter is dan de PSx. (en daar is M$ tamelijk goed in)

Of dat nou waar is of onwaar is is voor de doorsnee consument helemaal niet relevant. Citaat: "The success of the American economy is primarily based on the stupidity of the American consumer." En de gemiddelde Nederlandse consument is echt niet veel slimmer dan de Amerikaanse...

<grinning, ducking and running> ;)

16. SinnerS

SinnerS Funky Bastard

Leuk Bevonden:
    0
    Ok wanneer GC 99 euro wordt is het een heel ander verhaal, dan is het voor een ieder die niet zoveel over heeft voor een 128 bit spelcomputer. Zou een goeie zet zijn maar geen oplossing voor Nintendo vrees ik...

17. SinnerS

SinnerS Funky Bastard

Leuk Bevonden:
    0
    vandaar de ' aanhalingstekens ' bij 'volwassen' }:] Ik ben zelf een volwassen 'kind' :9

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat de oorspronkelijke schrijver ze plaatste.
    Ik ook, hoop ik. En ik hoop ook dat ik dat nog lang mag blijven! ;) 8)

19. Razhyell

Razhyell Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd Nintendo fan geweest, dus ik keek het meeste uit naar de GC.
    De mensen in mijn omgeving hadden allemaal de PSX, maar ik hield nooit echt van die spelletjes alleen MGS trok me wel. Hetzelfde geld voor de PS2. Ik vond dat de Xbox ook echt van die PS spellen had, behalve Halo (voor mijn gevoel). En het is best wel prijzig om een console te kopen als je maar 1 spel leuk vind.
    Maar sinds ik Blinx en SplinterCell heb gezien en de Massive Pack was aangekondigd, was ik helemaal verkocht voor de Xbox!! Ik speel nog steeds even graag met mijn GC, maar nu ik me verdiep in de Xbox en GC en met allebei speel, denk ik toch de GC het op de lange termijn niet gaat halen.
    GC heeft nog wel een paar troeven zoals Zelda, Metroid Prime, Capcom's 5 en de GBA.......maar ik vrees het ergste.:'-(

Deel Deze Pagina