Xbox 299 gratis Contr en 2 Games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Quen, 20 apr 2002.

1. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    het is ckers

de mensen die een xbox kopen nu voor 26 april krijgen gratis 1 conroller en 2 games !!! serieus :

Check deze link : http://www.xbox.com/nl/news.htm

Ik vul alvast die bon in ;)

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja en wat is er daar veranderd sinds de andere 1000 posts over dit onderwerp m.b.t. deze link?

:confused:

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit nou 100% zeker?

4. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, want MS heeft hier namelijk nog geen uitspraak over gedaan.

Als je uitgaat van de feiten op hun internetsite, de voorwaarden bedoel ik dus, dan heb je nu nog steeds recht op de games en de controller:

Als games je dagelijkse kost zijn en je hebt je Xbox vóór 26 april gekocht, bereid je dan voor op het volgende! Zoals je misschien al hebt gelezen, wordt de prijs voor de Xbox in Nederland verlaagd tot een adviesprijs in de winkel van €299 en als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen!

...

.You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:

1 You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002

2 You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.

Het enige wat ze daar van je vragen is dat je hem gekocht hebt voor de 26e.

Alle andere dingen die je hierover op deze site leest zijn geruchten of meningen. Wanneer je van MS direct iets leest over een prijs, een andere datum of iets dergelijks, dan is het zeker.

Wanneer MS hier dus geen uitspraak (meer) over doet en je bovenstaande tekst gelezen hebt, kun je concluderen dat je dan gewoon recht hebt op de controller en de games.

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    het was toch al zeker, of zit ik er nou naast :confused:

6. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    wat er op die link staat staat er al 3 dagen hoor

7. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt....
    "Zeker dat je de games en de controller zou krijgen?"

Zoals het er nu staat op de Xbox site van MS wel ja.

Als je kunt lezen en logisch redeneren is dat de enige conclusie die je daaruit kunt trekken.

Ik zeg dus: "Ja!", waarbij ik dat baseer op de tekst van Microsoft.

Maar.... Als je de threads leest, zie je dat sommige mensen ook andere dingen horen. Of dat waar is of dat het gewoon stemmen in hun hoofd zijn, dat moeten we afwachten.

Dat bedoelde ik ook te zeggen met mijn eerste reply op deze post...

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    oh, sorry

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    You enormously dumb twats

Wat probeer ik nou al de hele tijd uit te leggen ;

MS Heeft met de winkeliers afgesproken dat ze mogen verkopen voor 299 al voor 26 april, alleen die boxen krijgen GEEN lees ; GEEN, ik herhaal ; GEEn compensatie, wat zei ik? GEEn

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    duidelijk, ik zeg DUIDELIJK wouter, ik vetel, ja VETEL het ze al dagen, ja DAGEN

maar ze zijn niet slim, ja NIET SLIM

Laatst bewerkt: 20 apr 2002
  11. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu ik nader et bericht bekijk van MS....lijkt het me inderdaad ook sterk jah......maar toch bendadruken ze Dat ze iedereen die voor 26 april een Xie in huis heeft gehaald die Compensatie geven....

ik denk eigelijk ook niet echt meer nu dat je hem krijgt...

Ik had het bericht ook maar van Gamers.nl

check : www.gamers.nl/nieuws/12751

Update nummer 2: Nu lijkt het toch weer officieel wél te kunnen. Op de Nederlandse Xbox site meldt men dat dit trucje inderdaad getolereerd wordt. Uiteraard blijft altijd van kracht dat Gamers.nl nooit aansprakelijk gesteld kan worden voor enige verkeerde informatie, maar het lijkt nu wel heel erg waarschijnlijk. Onze dank gaat uit naar HanTheMan voor het melden van deze laatste link.

als je nog is goed dat verhaaltje leest van MS krijg je niet die compensatie van een Xbox !

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maarja ik heb MS toch nog maar ff om duidelijkheid gevraagd, antwoord kan ik pas maandag verwachten :mad: Gamers.nl meld nu namelijk weer iets heel anders..

13. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor het verspreiden van deze foute informatie...

ik heb het allemaal ook maar van Gamers.nl gehaald....

zie link : www.gamers.nl/nieuws/12751

Mijn ExuseS :'-(

Update:
    of blijkt het toch waar te zijn ????

We horen het maandag....

Wouter keep me informed !

Laatst bewerkt: 20 apr 2002
  14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tot nu toe heb ik me niet genaaid gevoeld, maar ik ga me wel genaaid voelen en een monitor door het raam gooien als mensen zeg maar een xbox voor 120 euro hebben

maar ik denk het niet omdat microsoft met de winkels een deal heb

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt helemaal gestoort van al die tegenstrijdige berichtgeving op dit gebied. Ik deel wouter ze mening compleet en kan me ook niet voorstellen dat het ouders zou zijn. Anders ga ik ders gelijk nog een xbox bijkopen voor in de slaapkamer ofzo ;P

16. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De update 2 die op gamers.nl staat is gewoon een andere creative manier van de regels van microsoft uitleggen. Uit dat verhaal blijkt toch duidelijk dat het gaat om een nieuwe prijs voor de xbox vanaf 26 april. Dat ze nu al goedkoper zijn komt doordat de winkeliers daar vergoed voor worden.

17. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    misschien staan de serial nummers en de prijs waarvoor die verkocht zijn wel vast en geregistreerd.
    Maar volgens mij had iemand al zoiets gezegd

Laatst bewerkt: 21 apr 2002
  18. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja. leuk allemaal dat er gezegd wordt dat het niet zo is, maar ik zie dat nergens bij MS staan! Tot nu toe is er alleen maar tegenstrijdig nieuws, wat inderdaad heel erg irritant is! =(

Zoals het er nu staat op Xbox.nl krijgt IEDEREEN die voor 26 april zon bak koopt de games en de controller. Daar kun je niet over discussiëren. Over de geruchten wel, en daar gaat het nu dus over.

Maar, ik zeg ook: ga er niet 100% van uit! Het gerucht zou waar kunnen zijn dat nu al de nieuwe lichting "299 euro Xboxen" wordt verkocht en dat ze die op serienummer controleren.

Maar aan de andere kant kost het MS meer om de fout te corrigeren dan om gewoon die paar spelletjes en controllertjes weg te geven. Het is nu alles of niets voor ze, negatieve publiciteit kan er gewoon niet meer bij!

Wanneer blijkt dat MS een hele grote fout heeft gemaakt en daarom de voorwaarden aanpassen, en dat dan ook op hun site zetten ofzo, dan pas zal ik erin geloven.

Maar hoe groot je het ook schrijft, zonder officiële bron geloof ik het gewoon niet. Voorwaarden zijn voorwaarden, wat iedereen daarvan vindt, meent of voelt heeft er niks mee te maken.

Natuurlijk is het lullig als iemand voor 299 een Xbox met 2 games en een controller krijgt, maarja, voor die persoon is het fantastisch en er is dan toch weer een Xbox verkocht, daar gaat het hier natuurlijk om.

Wanneer MS dus zegt dat je het niet krijgt, dan is het zeker en dan zal ik verder m'n kop houden hierover.

Maar ik vind jullie nog wel lief hoor! :)

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het van MS, maar zoals ik al 10x heb gezegd kunnen we het forum beter ff op slot doen tot morgen totdat ik antwoord heb en dan doorgaan :) Gamers.nl geeft namelijk heel ander nieuws..

20. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Laten het we erop houden dat eigenlijk NIEMAND HET NOG WEET!!!! NIEMAND HET NOG WEET!!!! :D

Dus niet meer zeuren maar w88 op het andwoord van xbox goeroe Wouter;)

Deel Deze Pagina