xbox + 3 spellen (dixons) waar te koop?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StephaN, 23 apr 2003.

1. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom net bij de dixons vandaan en de xbox + 3 classics (doa 3, amped en een rallyspel) was uitverkocht. Ook via hun site zeiden ze. Weet iemand misschien waar ik deze set nog kan bestellen op het internet?

Alvast bedankt!

2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet op site bestellen volgens mij wel

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Welke Dixons vestiging? Ik werk zelf bij Dixons, en in ons filiaal hebben we nog genoeg classics liggen.

Wat je moet doen: nog een keer naar die winkel gaan, vragen wanneer ze goederen krijgen, en vragen of ze die 3 games voor jou willen bestellen/reserveren. Doen ze daar moeilijk over, laat ze dan wat vestigingen in de buurt bellen. Die kunnen zo onderling verstuurd worden, zodat jij alsnog van de aanbieding kan profiteren.
    Je kunt natuurlijk ook zelf wat andere Dixons-winkels in de buurt langsgaan :)

4. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    welke dixons????? en op de site is die bundel ook uitverkocht!!! :mad:

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Trouwens, deze aanbieding geldt voor zover ik weet alleen bij Dixons. Speciale aanbieding dus, niet bij andere winkels (ook niet op internet) te krijgen, in verband met de Dixons Deal Dagen.

Was trouwens een geïmproviseerde actie, want eerst was de bedoeling de Xbox tijdelijk af te prijzen van € 259,- naar € 199,-. Maar toen kwam dus de landelijke prijsverlaging |:-
    Dus dan maar 3 classics ten waarde van 90 euro voor 10 euro erbij. Geen verkeerde deal, dacht ik zo! :cool:

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    3 classics voor maar 10 euro?? :eek: Was dat niet 10 euro per classic bij de xbox?? Maar jij zal het weten ik werk er niet :)
    Ik zou zo een 2e xbox gaan kopen 8)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nope, je krijgt echt 3 classics voor maar 10 euro bij aankoop van een Xbox :cool:

8. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ga van het weekend naar breda misschien daar even kijken, volgens mij hebben wij niet meer vestigingen in Apeldoorn. :mad: Is die actie dan nog steeds geldig darkwing?

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja hoor, de Dixons Deal Dagen lopen nog tot en met 4 mei. Apeldoorn heeft idd maar 1 vestiging. Moet je Dixons Breda eens proberen, kijken of ze hem daar nog hebben.

10. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal vrijdag wel even arnhem bellen en anders probeer ik van het weekend breda ;)

11. Youngster

Youngster Guest

Bij replay in Den bosch is die actie ook, als je nog geen xbox hebt zou ik maar snel op die aanbieding afgaan :)

12. Turismo

Turismo Christie!

Leuk Bevonden:
    0
    Heej, ik werk ook bij dixons wat je idd kan doen is weer teruggaan naar dat filliaal alvast afrekenen en neem je de xbox alvast mee en de spellen die ze dan wel hebben, de overige spellen hou je dan nog tegoed van ze of laat ze andere dixons fillialen bellen zodat die verstuurd kunnen worden naar hun.

of je belt 0900-beldixons om te kijken waar ze alles nog wel op voorraad hebben en dat je er zelf heen gaat

Naar mijn weet is Dixons idd de enige met deze aanbieding, doordat MS plots de prijsverlaging deed naar 199,- en de folder van dixons was al een tijd van tevoren gedrukt, dus vandaar deze Superdeal!!

Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  13. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ;) In deventer gekocht was wel de laatste zeiden ze dus heb hem even apart laten leggen en gisteren opgehaald. Best tof nu alleen nog een breedbeeld tv kopen ;) Maar dat komt morgen wel hehe.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hey, een collega! :cool:

@ Stephan, gefeliciteerd met je aankoop, dat je er maar veel plezier aan mag beleven (zal vast wel lukken)! :D

15. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Dixons is wel een coole winkel, ze hebben alle interessante electronica enzo en hippe gadgets.

Mooie aanbieding. Heb m'n Xbox weer voor teveel gekocht :mad:

16. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox van het weekend ook bij dixons gehaald. Ze hadden alleen niet alle 3 de games in voorraad. Ik krijg nog te horen wanneer ze amped binnenkrijgen.

17. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah aan amped mis je toch niks vind ik persoonlijk ;) kreeg hem ook bij de dixons maar speel eigenlijk alleen maar doa3 en ralli. Hopelijk vanmiddag halo :D

18. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Amped is wel een strak spel hoor! Het is alleen moeilijk. Het ziet er kei strak uit.

19. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah misschien moet ik het wat meer spelen heb het maar 1 keer gespeeld ;). Heb trouwens halo, maar ik vind dao3 bijvoorbeeld er stukken beter uitzien dacht dat halo grafisch aan de top stond? ;)

20. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bij doa3 speel je in een kleine ruimte. In halo speel je in een veel grotere ruimte, dan is het moeilijker om het er zo top uit te laten zien. Het is natuurlijk ook al een beetje verouderd. Je moet is goed naar de monsters kijken, want die zijn wel heel mooi.

Deel Deze Pagina