Hallo (ik ben nieuw hier), Ik heb op dit moment een probleem. Ik heb eergisteren mijn 120 GB harddisk verkocht. Nu schijnt het zo te zijn dat bij diegene waaraan ik de harde schijf heb verkocht, zijn xbox de harde schijf niet herkend. Op mijn xbox werkte die wel alleen heb ik die verkocht in verband met error e74. Ik heb ook nooit de harde schijf geformatteerd (er staan dus nog bestanden op). Ik weet nu dus niet wat ik moet doen. Ik heb de harde schijf verkocht samen met een data transfer kabel (die ik zelf nog nooit heb gebruikt) en verder ben ik de software cd kwijt. Heeft iemand misschien een oplossing voor mij? Alvast bedankt.
Een data transfer kabel zonder cd heeft die gast ook weinig aan Maar dan nog zou het gewoon moeten werken op zijn Xbox360. Ik weet niet waar hij naar opzoek is ofzo
Lijkt er op dat die gast aan wie je het verkocht hebt gewoon zijn geld terug wilt zien. Als de HD van de ene 360 gewoon nog werkt en op de andere gezet word zouden er absoluut geen problemen mee moeten komen. Afgezien van de E74 error, wat overigens puur met de chipset e.d te maken heeft, is er NIKS mis met jou HDD.
Is er dan misschien een manier om aan zo'n cd te komen? En kennelijk moet de hdd geformatteerd worden maar dat kan dus ook niet aangezien het niet herkend wordt door de xbox 360. En ik zelf kan ook niet meer bewijzen dat hij het doet aangezien ik geen xbox meer heb. Toch weet ik 100% zeker dat hij het doet.
Laat hem de HDD maar op een andere 360 proberen. Zo'n ding gaat niet zomaar kapot, ik heb hem ook al vaak zat op een xbox van een vriend van me geklikt, geen probleem hoor.
waarom heb jij je xbox niet laten repareren dan? Een E74 is een rrod probleem waar je 3 jaar garantie op hebt.
Die jongen moet gewoon Microsoft bellen voor een datatransferkit. Is hij ook van het probleem af. Krijg je gratis
Nou voorlopig is het opgelost. Ik stuur hem op naar microsoft. Ik was even vergeten dat ik nog garantie had . Maar in ieder geval bedankt allemaal.