[X360] Xbox 360 250 gb met oa Rayman, Black Ops 2, Halo, GTA en meer

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Peter_Aragorn, 12 jan 2014.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Bij deze te koop, omdat ik er nauwelijks meer gebruik van maak. Kan er dus iemand blij mee maken.

Alles is in uitstekende staat. Heeft netjes opgeborgen gestaan in de televisiekast. Nooit kuren gehad ook. Dit alles is op te halen in Almelo of eventueel op afspraak in Enschede (opleiding zit daar).

Xbox 360 Slim Matte Look 250GB
    Zwarte controller draadloos met quick play kit
    Witte controller draadloos
    Rocksmith, inclusief kabel voor gitaar
    Rayman Origins
    Rayman Legends
    Fifa 14
    GTA V
    Black Ops 2
    Halo 4
    Sega Superstars Tennis
    Viva Pinata (uit bundel met Forza 2. Laatstgenoemde kan ik alleen niet vinden)

Er staat ook nog een hele rits Arcade Games op de HDD, maar weet niet zeker of deze over te nemen zijn... Dit hoor ik graag.Kan dus. De games zijn:
    Aegis Wing, BF 1943, Beyond Good and Evil HD, Castle Crashers, Deathspank, Deathspank T.O.V., Defense Grid, ilomilo, Lara Croft and the Guardian of Light, Limbo, Outland, Risk Factions, Shadow Complex, Super Meat Boy, The Baconing, Toy Soldiers, Trials Evolution, Trials HD

Afgaande op tweedehands prijzen op marktplaats, heeft dit pakket een waarde van zo'n €250. Mijn vraagprijs is €200

Laatst bewerkt: 13 jan 2014
  2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  3. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verkoop je de kabel voor rocksmith ook los? Heb de versie zonder kabel voor sinterklaas gekregen :mad:

Deel Deze Pagina