Heeft iemand enig idee hoe je videofilms op de harde schijf van de Xbox krijgt. Zit hier al een uurtje of 2 te zoeken op de site en heb nog niets kunnen vinden. Nog een vraag, op de PC zie ik wel de Xbox 360 staan in de verkenner maar ik kan er verder niets mee. Is het mogelijk om de extra harde schijf 250 GB die er in zit te lezen en eventueel de videofilms daar in te zetten? Via netwerk films bekijken gaat verder goed maar wil de films via de Xbox kunnen afspelen.
probeer eens films op een usb stick te zetten en doe de usb dan in xbox als je dan naar films gaat klik je usb aan en dan kun je de films op de harde schijf zetten.[uit eerdere ervaring met muziek]
waarschijnlijk een veel gevraagde vraag, maar kon het antwoord niet zo snel vinden. maar wel formaat is te streamen? tot nu toe lukt avi, mp4 en nog een andere (mk..)mij, klopt dit? heb al HDTVpump en transcode 360, maar het lukt me niet om .ts bestanden af te spelen. ik zie de desbetreffende films wel in windows media center op mijn op pc, en kan ze ook afspelen. maar zie ze niet in windows media center op mijn xbox. is dit uberhaubt nog wel mogelijk? ik hoor het wel.