Xbox 360 aansluiten op je geluidskaart van je PC?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FSparnaay1986, 14 dec 2011.

1. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

Ik ga binnenkort toch weer een Xbox 360 kopen, omdat het echt gamegevoel toch bij de Consoles ligt vind ik. Lekker languit op de bank spelen en niet strak voor een beeldscherm zitten.

Nu speelde ik nog op de PC en daar is het geluid altijd zo goed merk ik. Op de Xbox 360 vind ik het altijd een beetje dof klinken, of het ligt misschien aan de instellingen.
    Mijn Xbox 360 sloot ik altijd aan met een optische kabel optie die weer aan een andere VGA HD kabel zat, en het andere einde van die optische kabel ging toen rechtstreeks het kastje in van mijn Logitech Z-5500.

Nu met die nieuwere Xbox'en heb je standaard al zelf een optische ingang op je Xbox 360 zitten, waar je dus een kabel in kan pluggen. Maar ik wil dus zover het lukt die kabel in mijn geluidskaart stoppen, en dan hopelijk hetzelfde geluid te krijgen als wat ik met de PC heb als ik erop game.

Nu is mijn vraag dus kan dit?

Nu had ik altijd deze situatie: Xbox 360 + VGA HD kabel --> PC beeldscherm + VGA HD kabel --> VGA HD kabel optische ingang + Optische kabel + Logitech Z-5500 kastje.

Nu wil ik eigenlijk dus dit: Xbox 360 + optische kabel --> geluidskaart in de PC.

Hoop op een antwoord!

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die aansluiting op je PC is geen optical in, dus dat gaat niet werken. Wat je wel kan doen is een beetje met je Z-5500 spelen zodat je wat meer treble heb en misschien wat minder bas.

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dof???? Nooit iets van gemerkt. Kan je het geluid niet aanpassen door treble op de Logitech?

Optisch naar je pc? Dan zou er een optische INPUT op je geluidskaart moeten zitten en dat lijkt mij weinig voorkomen, maar weet dat niet.

Nogmaals: ikzelf heb nog nooit iets gemerkt van een dof geluid en dat zou je toch moeten kunnen aanpassen op je logitech?

Deel Deze Pagina