Ik heb een Panasonic TX-25LK1C met maar 1 scartaansluiting en daar zit dus de KPN interactieve tv-ontvanger op. De DVD-speler zit op de VCR-aansluiting van de tv-ontvanger. Deze werkt wel. Als ik de DVD-speler loskoppel en de Xbox met het scart-blokje en de composietkabels op deze ingang aansluit krijg ik dus geen signaal, ook niet als ik de Xbox met de composiet aan de voorkant van de TV aansluit.
Als ik de tv-ontvanger op stand-by zet (wat moet om DVD's te kijken) krijg ik een bewegend beeld met daarop "zet de tv-ontvanger aan". Dit krijg ik dus alleen bij de Xbox; niet bij de DVD-speler.
Het enige wat ik nog niet heb geprobeerd is om de interactieve tv-ontvanger los te koppelen van de tv en op die ene scartaansluiting van de tv de xbox rechtstreeks aan te sluiten. Dat ga ik nog proberen maar het is niet handig om die tv steeds te moeten versjouwen om bij de scartaansluiting te komen en die tv-ontvanger steeds los te moeten koppelen danwel aan te sluiten...
Hellup nou hebben we die peperdure xbox (Slim met 250 gb) en een zwaar teleurgesteld jochie van 10 en nou doet ie het niet
Laatst bewerkt: 7 feb 2011