1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah de Halo 3 bundel heeft Hdmi en een niewe Heatsink Als het goed is.
     
  2. _DM_

    _DM_ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal :)

    Gisteren heb ik een xbox 360 Elite aangeschaft. Me eerste xbox dus ik ben er nog een leek in. Daarom even een paar vragen:

    Ik zet net mijn xbox 360 aan, maar halo 3 zat er nog in. Ik kom nu dus meteen op het halo 3 scherm. Met resume solo game etc. Hoe kan ik nou terugkeren naar het algemene scherm van de xbox zelf met al die tabbladen van settings, xbox live etc.

    Ook vraag ik me af wanneer ik de cd er uit kan halen. Kan dat gewoon als ik dat startscherm van Halo voor me heb of moet ik eerst helemaal uit de game gaan voor dat ik dat doe? (Ben nog gewoon de oude cassettes van de nintendo 64 en zijn voorgangers gewend ;) ).

    Alvast bedankt!! :)

    Edit: Ohhh ben er al achter gekomen!! :D I.i.g. bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  3. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs ik nu de xbox premium koop, is de kans dan groot dat ik er veel problemen mee krijg, met oververhitting enzo? Ik neem een xbox + Pro evo, omdat dat het goedkoopst is, en dan krijg ik halo er gratis bij :p
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, waarom zou de kans groot zijn? Overhitting gebeurt tog bijna nooit, en als het gebeurt zet je hem even uit, en daarna weer aan .
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Oververhitting alleen maybe not maar nog stteeds hebben ook zoveel mensen zelfs al na 3 minuten na aankoop van een 360 een fatale crash.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nieuwe xboxen hebben vanaf nu een extra element om overhitting tegen te gaan. :)
     
  7. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    En een pack waar pro evo bij zit, dat is niet nieuw toch? :p Dus dan koop ik gewoon de halo3 pack, maar dan moet ik even wat langer wachten, aangezien die hier nog niet in de winkels ligt, maar aan het einde van deze week wel :)
     
  8. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof je best,maar heb ergens gelezen dat dat nog niet bij iedere 360 zo is, het was toen nog niet bevestigd, ik zou het wel fijn vinden want ga binnen nu en een week een 360 kopen, en wil het liefst de falcon zonder oververhitting_O_

    als dit wel al bevestigd is geloof ik het ook hoor, maar had dit gelezen dus wil het graag zeker weten, want als ik nieuwe xbox koop heb ik het liefst zonder overvhitting O-)

    alvastbednakt
     
  9. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb steeds vaker "The disc has become unreadable" vooral tijdens het spelen van FIFA08 en FORZA2, is daar iets aan te doen. Heb mn box nu verticaal staan... helpt horizontaal zetten?
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    Mijn 360 is gisteren teruggekomen van reparatie, er zat een nieuwe faceplate op en ook van die transparante stickers op de dvd lade. Op de brief stond dat het moederbord kapot was dus ik denk dat ik gewoon een nieuwe heb gekregen. Nu het leuke gedeelte als je 360 gerepareerd is moet je je controllers opnieuw connecten door de connect knop op je 360 in te drukken. En wat denk je IK HEB DIE KNOP NIET! Er zit bij mij gewoon een gat met daar achter plastic. Aangezien halo3 al lag te wachten was ik niet zo zachtzinnig en heb mn faceplate er af getrokken, nu blijkt dat de connect knop een centimeter schuin onder het gat op de faceplate zit, bizar toch?
     
  11. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werd doorverwezen door een moderator naar dit forum dus stel deze vraag nog even hier.

    in de folder van media markt staat volgens mij een top aanbieding.

    voor 399 euro krijg je de xbox360 premium+halo 3, dit samen is normaal 379 euro. maar voor deze prijs staat er ook nog een 2e controller bij, dus de 2e controller voor 20 euro, das zowieso geen geld.

    maar ik vroeg mij af of dit een speciaal pack was zoals ik hierboven zei, of dat het het supersize pack is+halo 3, want dan heb je nog die snelle oplader+afstandbediening erbij.

    als iemand het weet hoor ik het wel,
    het gaat trouwens over de media markt rotterdam centrum.

    Grtzz
     
  12. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde voor MM Middelburg, maar de advertentie is niet echt duidelijk wat er nou allemaal bijzit.
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een PGR3 bundel zit aan te komen anders haal ik PGR bij play asia.
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    niets van bekend , zal dus maar bij play-asia gaan bestellen....
     
  15. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee dankje, dan ga ik deze week of t weekend maar even richting rotterdam denk ik, als hij supersize is haal ik m zowieso, anders denk ook nog wel want t blijft goedkoper met 2e controller erbij, en ja tis altijd handig*)

    is het trouwens zo dat berichten die je plaatst in een topic die wordtgesloten, niet mee tellen bij je aantal berichten? bij mij is dat volgens mij wel het geval, vandaar..:{
     
  16. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu momenteel het beste pakket dat er op de markt is?
    Is dit de actie van mediamarkt? of iemand anders nog een goede tip.
    Ik wil namelijk de xbox360 hebben en zoiezo het spel halo 3 *)
     
  17. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

    Ik heb nu een Premium met nog 11 maanden Live Gold.
    Als ik nu een Elite koop en de Premium aan mijn broertje geef, dan kan ik Recover gamertag doen op de Elite. Krijg ik dan ook mijn 11 maanden Live op de Elite en dus van de Premium af? Hoe doe ik dat?

    Voor de savegames zou ik de data kabel kunnen bestellen, maar dat is misschien niet nodig. Heb niet veel boeiende saves.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je Live lidmaatschap is gamertag gebonden, niet Xbox gebonden.
    Je kunt dus met een gerust hart je 'oude' 360 aan je broertje geven.
     
  19. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus als ik mijn gamertag recover op de elite, verdwijnt hij van de premium (het xbox live abbo) oid?
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  20. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    ???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina