1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat helpt niet.....hou het in de gaten , als het erger word bel dan voor reparatie...



    hij verdwijnt niet maar is op de oude xbox niet meer te gebruiken , je kan hem dan zelf verwijderen via de account managment..
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik nog steeds dat child account maar wil het graag veranderen. Kan ik dat doen door 800 punten te betalen en dan je gamertag etc. veranderen?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dan is het nog steeds een child account
     
  4. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was net halo3 aan het spelen en moest op een gegeven moment mn geheugen kizen maar bij hdd stond 11,5 maar hij is toch 20? :x

    iemand uitleg
    ?grtz
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    De rest word gebruikt voor allerlei toepassingen updates etc.
     
  6. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
    das wel een hoop dan, maar uh ik zag ook 3 demo´s erop staan,
    test drive unlimited
    cars
    en viva pinata.l

    maar alleen test drive unlimited is goed, kan ik de andere demo's toch gewoon verwijderen?

    en nog paar vraagjes;
    voor de xbox zelf heb ik een account aangemaakt,
    maar voor xboxlive moet je toch een apart account aanmaken? hoe en waar doe ik dat, en ik had ook iets gelezen over een gamertag, wat houd het precies in, wil van de week dat live! gaan installeren maar hoor van sommige dat het zeer moeilijk is en van sommige dat het heel makkelijk is...:confused:

    grtzzz
     
  7. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Xbox 360 op internet hebt aangesloten en je zit in je Dashboard bij je profiel dan zie je ook een knop Xbox live, selecteer en start het, hij vraagt dan om Xbox live te joinen.

    Dan wordt je uitgelogd en start hij de wizard. Dan kun je profiel aanmaken etc. En tevens krijg je dan je 1 maand gratis gold.

    Je gamertag is gewoon je Xbox live profiel. Daarin worden ook je achievements in weergegeven etc. Mensen kunnen je profiel bekijken.
     
  8. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt, ga ik zeker een deze dagen doen, maar moet eerst denk ik een langere kabel ergens kopen want de kabel die erbij zit haalt het niet naar mn router toe..O-) daarna ga ik zeker aan de slag*)
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij vertellen hoe mijn xbox 360 automatisch een profiel kiest?
    Voordat deze werd gerepareerd ging dit echter altijd automatisch, daarna moet ik telkens bij het opstarten een profiel kiezen. Erg storend...

    Alvast bedankt!
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Inloggen op je profiel en dan Auto Sign-In instellen, bij Personal Settings geloof ik....kweet het alleen niet zeker, maar in ieder geval ergens binnen je profiel kun je dat instellen :)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ke thanks;) Gelijk ff checken
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek in ieder geval naar de optie Auto Sign-In, die moet je hebben :+
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Woeps, ging iets fout.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  14. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha
    Ik ben van plan binnenkort een (nieuwe) Xbox 360 kopen, maar ik ben nog helemaal niet bekend met wat voor een mooie pakketten er worden aangeboden, of dat er misschien binnenkort nog prijsverlagingen komen waar ik beter op kan wachten.
    Het eerdergenoemde "Halo 3 pack met extra controller"-aanbieding van de Media Markt leek me wel aantrekkelijk, maar uit de advertentie werd mij niet duidelijk of het ging om een Core of een Premium Xbox. De laatstgenoemde is namelijk meer waar ik op zoek naar ben.
    Kan iemand mij helpen met mijn keuze?
    Alvast bedankt.
     
  15. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, Wat is de beste manier om wat stof restjes te verwijderen uit de achter kant van je 360? ( rondom je vents ) Ik zat met wat wattestaafies te kloje maarre dat is ook 3x niks. |:-
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Compressed air :)
     
  17. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaas je het er dan niet verder in? :)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Ik gebruik die spuitbussen ook om m'n PC van binnen helemaal mee schoon te blazen....werkt perfect :b:
     
  19. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Alright bedankt _O_
     
  20. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet die actie van de media markt, ik ging daar ook voor en zeiden dat het een foking drukfout was, was alweer boos maar t ze deden alsof ze van nix wisten, ik ga nooit meer naar MM voor zulke aanbiedingen tis toch altijd fake.

    ik ben later een halo3 pack gaan halen :)

    nog een vraagje van mijn kant..
    om xbox live aan te sluiten moet je de internetkabel ook aansluiten aan de xbox zelf en aan je router, maar de router staat beneden dus dan moet de hele kabel doorgetrokken worden, is hier geen andere manier voor? hoe hebben jullie dit gedaan?

    grtzzz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina