1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niemand mij hierover informeren of kan ik hier beter een aparte topic over openen?
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Halo 3 Pack is geloof ik een Premium. Maar die wordt ook op andere websites aangeboden, wellicht dat je er op de website van een ander verkooppunt meer info over kunt vinden ? :)
     
  3. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er allemaal ff geen reet van. Ik heb een 360 van juni 2006 heb ik dan een hdmi aansluiting of niet? En zoja wat heb ik daaraan naast het makkelijker aansluiten?
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die heb je dan niet. Je hebt er alleen wat aan als je een scherm hebt met HDMI aansluiting, HDMI = digitaal beeld en geluid door één kabel.
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een premium met een HDMI uitgang.
     
  6. BIG2

    BIG2 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag tijdens het halo'en begon mn joystick gek te doen in het midden begonnen lichtjes branden steeds rechtsboven en linksonder en daarna linksboven en rechtsonder.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Betekend dat je batterijen bijna leeg zijn ;)
     
  8. BIG2

    BIG2 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    TNHKS maar toch kut ik heb em pas een week.
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    niet zo veel gamen dan.....

    koop een play en charge kit , kost 19,95 euro , krijg je een accu en een kabel , kan je een lege accu opladen tijdens het spelen
     
  10. jozef01

    jozef01 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag een premium met HDMI staan op de website van Dimensionplus.nl met een releasedatum van 4 oktober. Betekent dit dan dat deze een 65nm/falcon chipset heeft? Ik heb ze namelijk gemaild, maar ze konden me geen lotnummer noemen en ook niet of het een 65nm is... Maar als ik zie dat de releasedatum 4 oktober is, zou je toch denken dat het wel zo zou zijn... Of niet? Weet iemand er toevallig iets meer over... Ben namelijk van plan om over een week of twee een premium aan te schaffen.
     
  11. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets vreemds met mijn Xbox Live account. Ik wilde net Table Tennis opstarten en ik heb auto sign dus mijn Xbox zag meteen mijn username etc en ik logde in. Toen drukte ik op xbox Live in het menu van het spel en toen kreeg ik de melding dat ik een gameprofiel moet hebben waar het op enable staat maar dat heb ik! Mijn router etc staan allemaal goed ingesteld want was niet de eerste keer dat ik erop speelde. Hoop niet dat ik mijn accountje kwijtraak want heb er een aantal goede spelers op zitten etc, iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?
     
  12. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je je Xbox neerzetten? Horizontaal of verticaal ? Dit i.v.nm. of ik dan die ventilatoren ofzo 'afsluit'..
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    mag allebei, maar horizontaal is stabieler.
     
  14. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt:thumbs:
     
  15. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of het spel: looney tunes ACME arsenal al uit is ... want de release datum staat overal nog 17 sept maar bij play-asia kun je hem alleen nog pre-orderen :+:mad:
     
  16. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Mediaplayer

    Ik heb een klein vraagje. Mijn xbox 360 stond aan en ik zet net mijn pc aan. En ik krijg nu pas na ruim een jaar ineens het icoontje van de xbox360 op mijn pc te zien. Of ik media wil share-en. Waarom komt dat nu zo pas ineens?
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je bent net geupgrade naar Vista of je hebt Mediaplayer 11 geinstalleerd.
    Daarmee kan je media delen met je Xbox360.
     
  18. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat is het nou net, ik heb geen vista en heb media player 11 er al een behoorlijke tijd opstaan. Daarom begreep ik niet goed dat ik het daar straks in een keer kreeg.
     
  19. jozef01

    jozef01 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag een premium met HDMI staan op de website van Dimensionplus.nl met een releasedatum van 4 oktober. Betekent dit dan dat deze een 65nm/falcon chipset heeft? Ik heb ze namelijk gemaild, maar ze konden me geen lotnummer noemen en ook niet of het een 65nm is... Maar als ik zie dat de releasedatum 4 oktober is, zou je toch denken dat het wel zo zou zijn... Of niet? Weet iemand er toevallig iets meer over... Ben namelijk van plan om over een week of twee een premium aan te schaffen.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat betekend het niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina