1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien nog niet eerder gelijkertijd aangehad denk ik.
     
  2. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    €349 voor een gameconsole die al 2jaar op de markt is en zoveel negatieve berichten leest hier op het forum zou men haast denken dat de hardware van Microsoft gewoonweg te goedkoop is en niet waard om te kopen.
    Trouwens is Sony nou wel goed bezig met die prijsdaling en wil de consument tenslotte alleen maar een betrouwbare gameconsole.
    Ik schat over een jaartje is de verkoop van de Playstation 3 veel malen meer als die van de Xbox 360 .
    Jammer maar Mircrosoft heeft veels te lang gewacht om die Xbox 360 te verbeteren.
    Ik koop toch een Playstation 3
     
  3. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand of het een probleem zou kunnen geven, indien ik mijn harde schijf op een debugconsole plaats? Zou hij mijn gegevens kunnen lezen?
    Nu moet ik altijd mijn console meesleuren naar de redactie om daar het laatste level uit te spelen (rubriek eindbaas).
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik m'n 360 aansluiten op m'n pc,
    en zo via een iso bestand op m'n pc, een dvd kijken op m'n 360,
    streaming zeg maar

    zal wel wat tijd besparen

    ik heb btw XP
     
  5. japppie

    japppie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Als er op de site van UPS staat dat het terug wordt gestuurd naar de verzender, hoelang moet ik dan ongeveer wachten??? Dit staat er sinds vandaag.
     
  6. jozef01

    jozef01 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag een premium met HDMI staan op de website van Dimensionplus.nl met een releasedatum van 4 oktober. Betekent dit dan dat deze een 65nm/falcon chipset heeft? En weet iemand ook of de premium met HDMI minder ´herrie´ maakt dan de vorige? Heeft iemand al ervaring met de premium met HDMI?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat betekend het niet. Alleen in de Halo 3 limited is nu de falcon ontdekt maar ook andere moederborden
     
  8. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de 'arcade' versie naar nederland, die de core editie moet vervangen.
     
  9. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb gehoord is dat die versie dit jaar nog in Europa moet komen...
     
  10. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Negatieve berichten? Ik denk dat je dan de 'verkeerde' topics lees. Enige probleem is problemen met de lens etc. Gelukkig lost Microsoft die allemaal netjes op en heeft het hiervoor heel veel extra geld voor uit getrokken.

    Zal nog wel een paar eeuwen duren voordat het aantal ps3's de 360's inhaald. Ik denk dat, dat nooit gaat lukken.;)
     
  11. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben nu ook een van de gelukkige:'-( Eerst mijn N3 naar de klote (maar die stuur ik niet op voor 15 euro, echt schandalig), maar nu is mijn halo 3 ook beschadigd:mad: Nu staat op die site dat je die gratis vergoed krijgt, maar is dat alleen de limited edition (want die heb ik niet) of ook gewoon de normale? Kan ik meteen mijn xbox voor de 2e keer opsturen binnen 2 maanden|:-
     
  12. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ dat is fakt up -_-

    vraagje, heb je garantie als je een 2ehands xbox 360 koopt?
     
  13. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    M$ wordt gezien als verzender omdat zij het verzendorder hebben opgesteld dus het wil zeggen dat jouw 360 nu in het reparatiecentrum ligt.
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om foto's via een USB-stick op je 360 te zetten, en dan op je 360 op te slaan ?
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, je kunt ze bekijken, maar niet kopieeren. Tenzij je je foto selecteert als achtergrond, dan blijft hij op de Harde Schijf staan.
     
  16. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de nieuwe versie van Winamp gedownload (5.5), en ze hebben Winamp Remote erbij gestopt. Soort van plugin die er voor zorgt dat je media kan sharen met oa, 360, wii, ps3, over internet. Iemand dit al geprobeerd?
    Zou ideaal zijn als die goed zou werken, en video ook van goede kwaliteit is, Winamp draai ik zowiezo al.

    Ik ga er vanmiddag zelf even mee spelen, maar vroeg me af of iemand het al geprobeerd had.
     
  17. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, ik heb vanmiddag een Xbox gekocht, maar ik had nog een paar vraagjes, ik hoop dat ik daarvoor in het juiste topic zit.
    -Is het normaal dat ie flink wat geluid maakt tijdens het spelen? Hard is het niet, maar toch hoor ik hem wel steeds duidelijk
    -Over mijn play and charge kit: ik vind het een beetje onnatuurlijk voelen om de aansluiting van het snoer zo uit mijn controller te rukken, is hier geen knopje voor dat je daarvoor moet indrukken?
    Alvast bedankt voor het beantwoorden.
     
  18. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    - Het geluid van een opstijgende jet is normaal ;) Hangt ervan welk type fans er in jouw xbox zitten.
    - En er is géén knopje voor dat snoer, gewoon uittrekken die handel.
     
  19. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor 't snelle antwoord!
    Ik zet wel heel hard muziek aan om het gebrom te overstemmen, en dat ding er uittrekken raak ik wel aangewend :)
     
  20. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net in de PU een advertentie, dat wanneer je een vriend een 360 laat kopen, jullie allebei 10 gratis arcade games krijgen. Voor meer info moest je op xbox.com kijken, maar ik kan niks erover vinden (niet op de NL en ook niet op de US site van xbox.com). Weet iemand daar meer over?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina