1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als het werkt heb je geluk gehad. Maar dit geeft gewoon erg veel problemen. Je nat is dan in iedergeval altijd Moderate of Strict
     
  2. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    moet router

    moet je (om xbox live) persee een router plaatsen tussen je modem en xbox..

    of is een crosscable tussen modem en xbox360 genoeg?
    thanx
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van je modem af ... maar als je hem direct op de modem aansluit (dus geen cross) moet hij het ook kunnen doen
     
  4. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    het gaat om een modem van tele2 met een 20mbit verbinding.
     
  5. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag een update. Weet iemand waarvoor die was. Ongeveer 5 minuten geleden was in auction house met forza 2 maar hij gaf aan dat het voor de xbox 360 was en niet voor het spel.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    soort firmware update voor guitar hero ...
     
  7. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    360 wireless adapter op pc

    Hallo,

    kan je de wireless adapter van de 360 ook op de pc gebruiken voor internet?


    groeten
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de drivers ervoor niet te downloaden.. Of Vista moet ze automatisch downloaden ofzo, denk het niet. Mgoed proberen kan geen kwaad: Tis gwoon USB ;)

    Even iets heel anders:
    Ik wil graag een eigen sig maken, maar kan iemand me ermee helpen? Weet wel dat t heel makkelijk is om een plaatje te laten linken naar een site (Zoals http://live.xbox.com/member/*gamertag* of http://profile.mygamercard.net/*gamertag*), maar mijn vraag is meer: Hoe kan ik de plaatjes laten zien van de laatste games die je speelde, en je gamerscore? Kan iemand me daarmee helpen?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er is een wireless gaming adapter van ms op de markt zodat je de wireless accesoires kan gebruiken (kost 30 euro)
     
  10. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch voor controllers?, ik bedoel voor de internet adapter.
     
  11. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik ben van plan om mijn Wii te verkopen en van dit geld (samen met een financiele injectie vanuit mijn spaarrekening) een 360 te kopen. Nu ben ik echter ook op de hoogte van de vele problemen waarmee de 360 kampt, dus nu is mijn vraag:

    Wanneer is het 'veilig' om een 360 te kopen?

    Wanneer heb ik de garantie dat wanneer ik een 360 koop, er na drie dagen zich niet de bekende Ring Of Death vormt, oververhitting ontstaat of een
    ander defect zich voordoet?

    Bij voorbaat dank!
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Mic,

    Denk persoonlijk dat het redelijk veilig is om een 360 nu te kopen. Wel goede afspraken maken met de winkel, mocht je 360 overlijden binnen korte termijn dat je dan meteen een nieuwe krijgt zodat je niet de weg naar Duitsland hoeft te maken. Is dan verder het probleem van de winkel. Doen ze het niet, ga dan naar een andere winkel.
     
  13. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is opzich wel een goede oplossing maar is er een winkel die me zwart op wit die garantie wil geven? Dalijk staat er als hij kapot is een andere man achter de kassa die verteld dat ze van niks weten en dan krijg ik toch weer dat gezeik.

    Ik bedoelde met mijn vraag eigelijk meer wanneer Microsoft deze problemen nu eindelijk voorgoed oplost. Ik hoorde al wat over de 360 Falcon, maar is dan werkelijk alles opgelost? En sowieso, hoe weet je wanneer je een 360 koopt of het een Falcon is of een 'gewone' 360..?
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Falcon Project was geloof ik niet meer dan de benaming voor de manier waarop MS zich nu met defecte 360's bezig houdt. Er worden betere onderdelen ingebouwd waarna je minder risico loopt. Het is echter niet zo dat er specifiek 360's onder de naam Falcon worden verkocht in de winkel.
     
  15. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je weet dan dus niet of je een aangepast model krijgt of nog steeds een 360 met alle fouten erin, als ik het goed begrijp....?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat weet je niet. Dat weet je alleen als je 360 stuk gaat en je stuurt hem op. De 360 die je dan terugkrijgt is er hoogstwaarschijnlijk een van Project Falcon. Tenminste, zo heb ik het begrepen.
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een gok......dat blijft het bij alle xboxen

    de mijne heb ik mei 2006 gekocht en ging in juni 2007 kapot.....kan altijd gebeuren .

    je garantie is in ieder geval dat als in 3 jaar kapot gaat dat microsoft je helpt....
     
  18. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand die mij verder kan helpen?:confused:
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee die kan je niet voor je pc gebruiken
     
  20. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst bedankt voor jullie eerdere hulp, ik had nog een laatste vraagje. Tegen de tijd dat de Falcon in de winkels ligt (herfst), kan ik dan niet gewoon tegen de verkoper zeggen dat ik een Falcon wil en geen 'gewone' 360 of weten zij zelf ook niet welke aangepast zijn en welke niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina