1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de verkoper weet niet dat het een Falcon is .. het is ook niet zeker dat deze in europa met de herfst hier is ... men heeft uitspraken gedaan naar geruchten
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn intercoolers nou eigenlijk aan te raden?

    Sta op het punt om een xbox 360 Supersize pack te kopen bij bol.com (450 euro, zou eigenlijk nog 50 euro dan nog afmoeten toch?).

    Bij bol.com staan er ieg 2 op de 1e pagina http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...econdary=YES&Template=BOL_subcat_GAMES_360X01, de 1e is 10 euro met usb aansluiting, de andere moest je toch zelf aan en uitzetten dus de USB dus niet dan?

    Anyway see first line.

    En bij een Charge kit, zit daar 1 accu of 2 bij?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee ik zou deze niet kopen ... zonde van het geld. In europa is nog geen prijsdaling bekend gemaakt .. maar ik zou ook even de prijs bij mediamarkt checken


    charge kit 1 accu
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een nieuwe xbox gekregen omdat de mijne kapot was. Maar nu zijn een aantal 'volle' arcade spellen trials geworden. Hoe krijg die terug, of krijg ik de punten terug, moet ik daarvoor bellen?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bellen met de helpdesk en dit probleem verhelpen (als het goed is krijg je hulp ;))
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Had het intussen al in het Arcadegames topic gelezen maar alsnog bedankt!

    Weer wat punten te besteden aan nieuwe spellen... :)
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik sta dus op het punt om een Xbox360 te kopen en het pack dat ik koop heeft een Play & Charge kit erbij in.


    Dat heeft een kabel en accu right?


    Wat is het verschil tussen een Play & charge kit en een Quick Charge Kit?


    Kun je met de Play & Charge Kit gewoon met de kabel op de accu doorspelen en laad hij op ondertussen?

    En als je een Play & Charge Kit hebt is een quick charge kit nog nodig of gewoon handig als je met meer mensen wilt spelen?
    Want dan heb je ook gelijk 2 accu's toch?

    Ik ga voor 2 controllers uiteindelijk en hou het daar ook wel bij denk.
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    - Ja je krijgt een accu bij de kabel.

    - De play en charge geeft je een kabel die je in de usb poort van de 360 in de controler steekt en zo de baterij oplaadt, je kan ondertussen gewoon verder spelen. De quick charge is een laad station waar je je accu's in doet. Deze gaat gewoon in het stopcontact. Voordeel is dat hij snel 2 accu's kan opladen, het nadeel is dat je dus niet kan spelen met die accu.

    - Je krijgt 1 accu bij de quick charge kit. Ik vind het zelf wel handig om meer accu's dan controlers te hebben en de resvere accu's gewoon in de quickcharge te laten zitten zodat je zodra één controler leeg is kan omwisselen en gewoon draadloos kan blijven.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    .. Of je houdt het bij een Play&Charge waarmee je ook altijd door kunt spelen ;)
     
  10. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg zonet bij het opstarten van mijn xbox (die kapot is maar altijd maar 1minuut werkt) een gele schijn in mijn beeld dan heb ik de VGA kabel eens aangesloten op pc en ene laptop en ook telkens gele schijn... Het is trouwens een VGA verlengkabel van oehlbach (VGA1000). Is dat teken dat mijn kabel kapot is of is het een andere oorzaak?

    Alvast bedankt,
    karl
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt maar niet met 2 spelers :).
    Tenzij je er 2 koopt natuurlijk. :+.
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm jah opzich heb je wel voor maar 6eu die Play&Charge kabel erbij (in vergelijking met accu los kopen)..
    Maar ik denk meer zo: Kheb 2 controllers, 2e gebruik je alleen als iemand langskomt.
    1e Is 'mijn' vaste controller.. Als ik dan weet dat iemand langskomt kijk ik of mijne al opgeladen is. Zo niet> Laad ik m sochtends ff op tijdens het spelen.
    Die 2e heb ik gewoon altijd opgeladen...
    En zowiezo, wel ERRUG toevallig als ze tegelijk op zijn! Je kunt er immers iets van 20 uur mee spelen!
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraagje. Als ik een game speel (bijvoorbeeld een shooter), dan draait mijn aim automatisch (wat je normaal met je rechterpookje doet, gaat nu automatisch). Erg hinderlijk, vooral bij shooters. Iemand enig idee hoe lang garantie zit op een controller en of dit uberhaupt te fixen is? Alvast bedankt! :b:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    probeer je controller even opnieuw met je xbox te connecteren beide knopjes indrukken ... is het probleem nu opgelost? Anders moet je de helpdesk even bellen :)
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb alles geprobeerd en hij blijft het helaas doen. Heb maar contact opgenomen met de helpdesk. Ik krijg een nieuwe controller (kosteloos) opgestuurd. :)
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Sick. En je oude hoeft niet terug gestuurd te worden..? Ik zie opties... :9
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze kijken naar je verleden ;) .. dus bij Kameo hebben ze ook gezien dat die arme ziel 3 RoD's heeft gehad :eek:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan heb ik dus ook een kans op een nieuwe controller :9 (heb eigenlijk geen garantie meer, en dat ding is half dood)

    Ik heb een stuk of 6/7 RoD's gehad :cool:

    *pats
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vraagje: ik heb sinds gisteren een draadloze netwerk adapter. Is er een optie dat ik de snelheid kan bekijken, of mezelf kan pingen oid? Ik wil nl graag weten of ik zo een beetje lagvrij kan gamen en aangezien in een lobby ook anderen de schuldige kunnen zijn.....
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet vanaf je pc een ping kunnen starten naar het ip van je xbox......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina