1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er echt geen andere manier?
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  3. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, want de nieuwe xbox heeft optical out. Dus je hebt een paar opties:

    MixAmp kopen -> headset of speakers op aansluiten

    Surround sound setje kopen

    Dongle kopen
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Natuurlijk wel en die is zelfs gratis. Je moet ff de plastik kap van die componentenkabel eraf wrikken. Is echt heel simpel. Zie de film in deze startpost

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134268

    Dan kan je dus wèl je hdmi tegelijkertijd met de componentenkabel gebruiken en van die laatste haal jij dus het geluid.

    Het probleem is dat dit voor jouw probleem niets uithaalt, want ik lees nergens dat je een audioset hebt? Je monitor heeft geen speakers.

    Wat je kunt doen is een koptelefoon aansluiten op de stereo tulpjes die uit de componentenkabel komen. Wel een verloop gebruiken.
    Als je tòch een audioset hebt, kan je deze ook gebruiken of nog beter: de optische kabel.

    Een Slim heeft een optische output gewoon apart zitten.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een audio set (subwoofer en twee speakers). En het liefst game ik gewoon in HDMI. Kwaliteit is zoveel beter.
    Al die informatie op het internet.. Ik word er echt gaar van. Ik wil gewoon zeker weten dat alles het doet voordat ik een nieuwe Slim aan mijn PC koppel.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er nu aan te denken om die officiele kabel van Microsoft te kopen.
    Maar hoe sluit ik deze dan aan zonder dat ik geluid van mijn PC verlies? Ik heb geen zin om telkens van kabels te veranderen. Dat doe ik nu ook al namelijk.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Op mijn manier game je gewoon via hdmi.
    Alleen het geluid gaat over de optische kabel.

    Ik weet niet wat voor aansluiting je audio set heeft? Waarschijnlijk niet optisch, omdat het geen surround set is? Als je zowel je pc alsook je xbox aan je audioset wilt hangen, kan je altijd een switch kopen. Een optical switch koop je voor een tientje.
    Je moet alleen ff duidelijk vermelden wat voor ingangen je audio set heeft en wat de audio output is van je pc.


    Ikzelf heb ook alles aangesloten met hdmi, maar voor mn surround headset had ik een optische aansluiting nodig. Daarvoor heb ik dus de truc gebruikt met het loswrikken en dat werkt perfekt. De Slim heeft dus een aparte optische uitgang en dus hoef jij de kabel niet los te wrikken. Als je audio een optische ingang heeft, dan koop je een optical switch.
    Als je audioset een 3.5mm minijack of 2 stereo tulpjes/cinch ingang heeft, dan gebruik je hiervoor een oude componentenkabel.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2010
  8. Vectoms

    Vectoms Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste paar dagen ineens erg zin om beetje simulator achtig te racen, en aangezien ik Forza 3 heb liggen zit ik er nu ook aan te denken om een leuk stuurtje te kopen. Tot mijn verbazing kan ik nergens dat originele MS stuurtje vinden (behalve 2ehands). Heeft de Xbox 360 helemaal geen fatsoenlijke stuurtjes meer of is er wel degelijk wat te koop?
     
  9. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ook een app boor nokia e71 waar je op kan zien wie er online is?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het officiële stuur is om vage reden uit de productie gegaan, terwijl het best een fijn stuur is. Als je die dus 2e hands kan krijgen heb je zeker geen miskoop. Verder: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=100368
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een Xbox 360 Slim besteld (die ik overigens nog moet ontvangen) en weet dat er geen HDMI-kabel bij zit. Wel heb ik nog een oude Xbox 360 console, met daarbij de SD/HD-kabel. Ik heb een HD-ready tv. Is het dan nog nodig om een HDMI-kabel aan te schaffen, of kan ik met die SD/HD-kabel ook gewoon gamen zoals vanouds?
    Mijn oude console ben ik toch niet van plan te verkopen.
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal goed.
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nu een nieuwe Xbox 360 slim gekocht maar nu wil ik mijn oude data overzetten van mijn oude xbox naar de nieuwe. Kan ik dit gewoon met een USB stick doen in plaats van met die transfer kabel? €17,- voor die kabel betalen vind ik een beetje veel van het goede.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Deze kan je toch aanvragen bij microsoft zodra jij kan laten zien dat jij 2 xbox-en hebt. Dan moet je Microsoft ff bellen.

    Ik heb het destijds niet gedaan, had er geen zin aan 8)
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat zou wel fijn zijn. Ik keek namelijk op xbox.com en daar stond dat je het kon overzetten met zo'n kabel. Als je dan de link volgt van kabel bestellen dan kost die 17 euro. Ik zal in ieder geval een Microsoft bellen en hopen dat ik hem dan wel gratis krijg.
    Maar weet iemand of je ook alles over kan zetten met een usb-stick want dan hoef ik niet op die kabel te wachten. :+
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Van Microsoft krijg je niets meer gratis;)
    Ik heb mijn transferkabel gekocht bij de plaatselijk gameshop voor € 9,50

    Je kan helaas niet alles overzetten !
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Hmm dat is wel jammer dan. Maar wat kan je dan niet overzetten. Het gaat me vooral om mijn savegames, downloads van de marketplace. En die licentie van fifa 11.

    Zit toch wel meer moeite achter dan ik had verwacht, zo'n nieuwe xbox.8)
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De meeste savegames kan je wel overzetten, maar een paar zijn niet kopieerbaar. Welke dat zijn, kom je vanzelf achter. DLC kan je altijd opnieuw downloaden via de download history, maar kan je ook kopieren als je wilt. En vergeet niet de license transfer te doen
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik schreef pas nog dat ik m'n oude kabels hou voor m'n nieuwe Slim, maar nu wilt iemand mijn oude console alsnog overkopen. :+ Vraag is dan ook, welke HDMI-kabel kan ik het beste kopen? Is de officiële Xbox 360 kabel een goede? Ik heb van FRS een boel kortingscodes gekregen, dus de prijs is niet echt een probleem.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina