1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De meest gangbare prijs voor een 120GB HD was toch 79 euro? Moet er nu toch maar aan geloven, heb nog maar een paar MB vrij op mijn 20GB HD'tje :emo:
     
  2. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hemijn xbox :D. Ik heb hem dus aangesloten op mijn monitor, met een HD AV kabel... maar ik weet niet hoe ik het geluid moet aansluiten.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wit/rode tulp in de ingang van je monitor doen :)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet de monitor wel speakers hebben ;)

    Anders moet hij zo'n dingen gebruiken.
    [​IMG]

    Aan de ene kant stop je de wit/rode tulp stekkers van de Xbox360 kabel en de andere kant stop je in de aux-in van een speakerset.
     
  5. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok... dankjewel, wat is de aux-in? ik heb die 2 tulpjes wel in dat dingetje gedaan alleen ik weet niet waar ik dat ene moet insteken.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een aux in is een input waarin een stereosignaal op kan worden aangesloten met 2 tulpjes (rood en wit) of een 3.5 mini jack (een dun pinnetje waar stereogeluid door kan).

    Het ligt er aan welke speakers je gaat gebruiken en wat voor aansluitingen je daarvoor moet hebben.

    Als je monitor speakers heeft en je die wilt gaan gebruiken, kijk dan welke aansluitingen er op de monitor zitten. Vaak is het een minijack 3.5 stereo zoals op de foto van Melbuuln. Dit is 1 enkel gaatje waarin de stereo minijack in moet worden geprikt.
    De rode en witte stereotulpjes vanuit de xboxkabel moeten dan in een verloopstukje en die gaat dan in de monitor.

    Dit levert altijd een belabberd geluid op en zelfs het meest goedkope pc luidsprekersetje zal het dan al beter doen. Liever een wat beter setje gebruiken natuurlijk. Misschien 2 speakers met een subwoofer.
    Hier kan ook een stereo tulp ingang op zitten, rood en wit en dan stop je die erin.

    Ga je helemaal los en ben je in het bezit van een surroundset met optische ingang, dan gebruik je een optische kabel voor surround sound!

    Dit zijn de gewone stereo tulpjes:

    [​IMG]


    Hier zie je een versterker met veel tulpaansluitingen. Kijk maar naar de bovenste rood/witte ingangen van de phone. Dit is een stereo aansluiting voor een draaitafel, rood en wit. Daaronder zie je deze ingangen voor een cd speler etc.
    Rechts daarvan, onder de oranje input, zie je enkele zwarte klepjes van plastic. Dat zijn de beschermkapjes waar de optische kabel in moet. Nogmaals, dit is alleen voor surround;

    [​IMG]



    Dit is een optische kabel en die gebruik je voor surround sound. De kabel laat licht door (je ziet dit ook echt, uit de uiteinden schijnt een rood licht) en de xbox en ps3 gebruiken dit. Dit is voor receivers die nog geen hdmi input hebben of er te weinig hebben) :

    [​IMG]


    Dit is de beste aansluiting, hdmi. Digitaal beeld en geluid (stereo en surround) door 1 kabel en de mogelijkheid om dolby true hd en dts hd door te sturen. De andere kabels hierboven doen alleen het geluid.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  7. TomAat

    TomAat Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt 27 februari toch een nieuwe bundel uit? xbox 360 + halo 3 + halo wars. Heeft die zo'n nieuw jasper bord of een oud falcon?
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Meestal houden ze dat soort info geheim, omdat niemand dat meer een andere xbox koopt.

    Maanden hebben ze op internet het erover gehad toen, hoe je een falcon kon herkennen. Later bleek dat t heel makkelijk te herkennen was, vanwege de lagere Wattage wat gewoon op de doos stond |:-
     
  9. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn xbox trouwens ook al geen aparte memory unit. Maar ja ik heb in een box die dat rode en witte stekkertje geplugd... maar ze doen het niet. En op de andere 2 boksen past het niet :) ik ben helemaal hopeloos.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij een xbox zit normaal ook geen aparte memory card, maar bij de arcade wel. Ik heb nu 3 van die kaartjes.

    Wat voor luidsprekers heb je dan? (ik weet eigenlijk niet of de tulpjes direct in een speakertje geprikt kunnen worden, zonder tussenkomst van een versterkertje. Nooit geprobeerd)

    Ik begrijp dat je niet de speakers van de monitor wilt gebruiken of zitten die er niet in? Kan je wel meteen checken of er wel geluid door de kabels wordt doorgegeven.

    Hier heb je een filmpje, beelden zeggen meer dan woorden
    http://www.youtube.com/watch?v=dKBbo4ByerQ&feature=related


    Je kunt dus 2 ingangen hebben op je speakersetje: rood en wit of 1 minijack. Op het filmpje zie je dus nog een derde mogelijkheid.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke versie Xbox360 heb je Arcade , Pro of Elite ?
    Bij mijn Arcade zat een 256MB memory Unit in de doos , heb hem door verkocht aan Dulle:)

    Kijk anders even in het Dashboard bij Settings>System Settings>Memory.
    Daar kan je zien of er een interne 256MB geheugen aanwezig is , zo ja dan heb je een Jasper !!
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik instellen dat Xbox Live niet automatisch verlengd wordt?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij kun je dat alleen regelen via de helpdesk.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wanneer ik nu 12 maanden via een goedkope site aanschaf, en hiermee mijn account verleng, dan wordt hij dus niet nogmaals verlengd komende maand?

    Klinkt logisch, maar vraag het toch maar even. :eek:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu het zegt. ;) Maar dat zal niet het geval zijn. Hij zal hem pas automatisch verlengen als je het afloopt.
     
  16. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb arcade, zonder een aparte memory card en ik heb er Fallout 3 bijgekocht, alleen ik kan het geluid niet aansluiten.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de rode en witte kabel hebben.

    Edit: Zie Ferry bovenaan de pagina, te lang om te quoten. Je valt in herhaling. ;)
     
  18. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus ik snap echt wel dat ik de rode en de witte kabel moet hebben en in de box moet stoppen.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij kunnen niet ruiken dat jij dat snapt, sorry hoor. Misschien kan je wat specifieker zijn? Wanneer je zegt 'ik kan het geluid niet aansluiten' denken we, dat je het niet snapt.

    Dus wat is nou precies het probleem. De kabels zijn dus goed aangesloten, maar je krijgt geen geluid?
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je op een xbox 360 Arcade ook een harde schijf plaatsen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina