1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb vandaag een Elite gekocht (geen Jasper helaas), en wil graag de data van de harde schijf van mn oude xbox overzetten naar mn Elite. Ik weet dat je daar een transferkabel voor nodig hebt, maar nou las ik hier dat als je de data over gaat zetten, alles van de ouder harde schijf gewist wordt?! Probleem is, dat die oude xbox van mij en mn broer is, en hij dus graag zijn data op die oude schijf wil hebben, is dit mogelijk en hoe dan?!
     
  2. Kremx

    Kremx Koen

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij niet mogelijk om alleen bepaalde dingen over te zetten met de transferkabel. Wat je wel kunt doen is de savegames overzetten met een memory card. Moet je die wel een hebben natuurlijk.
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Die heb ik niet, maar dan kan ik wel kopen ergens lijkt me ;)! Maar hoe werkt dat dan? Dan zet ik al mijn savegames van de oude xbox op die memorycard en daarna zet ik ze van die memorycard op de harde schijf van de Elite?

    Edit: holy crap, zo'n memorycard van 512MB kost gewoon 50 euries??!
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  4. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zag ik ook al.
    Voor 60 euro krijg je een 60GB harde schijf, headset, en een Xbox live kaartje.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Idd belachelijk duur zeg! Maar kan iemand bevestigen dat ik mbv een memorycard ook mijn savegames op mijn Elite kan krijgen? Want als dat kan moet ik die toch maar gaan kopen, dan kunnen tenminste zowel mn broer als ik beide onze savegames behouden!
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan. Ik heb zelf ook nog een Transfer Kit liggen, maar ik heb gewoon de belangrijkste saves en items overgezet m.b.v. een 512MB MU. :)

    Ik maak trouwens sowieso altijd een back-up om de zoveel tijd van de belangrijkste data, want een HDD kan altijd crashen. Flashgeheugen niet.
     
  7. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, hij is vast al een keer gevraagd, maar ik kon hem niet vinden8)

    Wat is nou het beste om de Xbox 360 neer te zetten? Horizontaal of verticaal?

    Ik heb al vaker reacties hierop gezien, en de een zegt zus vanwege minder krassen en de ander zegt zo vanwege betere koeling.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @ Lethal AK47

    Die transfer kit heb ik al aangevraagd, is toch gratis ;)! Maar daar heb ik dus eigenlijk niks aan, omdat dat alle savegames van mn broer gewist worden...! Maar uhm...kan ik jou memorycard misschien lenen/huren O-)?
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Let op: niet bij alle games kan je de saves overzetten op een memorycard. Het is sowieso erg handig om een backup te hebben van je savegames. Je schijf kan kapot gaan.

    Je bent idd alle data kwijt op je oude schijf als je de data hebt overgezet.

    Volgens mij maakt het niet zoveel uit, maar ik vind dat de xbox liggend veel stabieler staat en je deze dus niet per ongeluk kan omstoten.

    Je kan krassen krijgen als de xbox beweegt tijdens het gamen als de dvd draait.

    Als je zorgt dat er ruimte boven en achter de xbox open is zodat de warme lucht weg kan, is er niks aan de hand.

    Ik heb m dus liggen...

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heel erg oftopic, maar damn wat ziet dat er vet uit, zo alles met de zelfde skin!!

    Maar ik kan dus iig met een memorycard (bepaalde) savegames van de ene harde schijf naar de andere harde schijf zetten??!
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je xbox ziet er retevet uit zeg, is dat een skin?
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar tegelijkertijd heb je de luchtgaten aan de achter- en zijkant tegen de muur of kast gedrukt? Dat verbaast mij wel moet ik zeggen. Alhoewel het grootste oppervlak dus wel open ligt.
     
  13. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Ferry, mooie skin. Erg passend ook met je extra drive, en de iPhone/iPod Touch erbij.

    En zodra ik de X360 heb, dan kijk ik wel hoe hij het leukste staat/past.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja mooi hè?

    Ik heb ze hier vandaan http://www.decalgirl.com/

    Ik zag ook nog ergens een Nederlandse shop, maar die had net deze decal (print) niet.
    Ondanks mn 2 linkerhanden is het prima gelukt.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De 360 zuigt de lucht aan de onder/rechterkant (afhankelijk hoe je 'm heb staan). Ik weet niet wat Ferron daar rechts van z'n Xbox voor een wazig ding heeft staan, maar blijkbaar kan er nog genoeg lucht langs :p
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik denk dat je mij bedoelde? ;)

    Dat is de centre speaker, dus daarachter zit open ruimte. Ook heb de bovenste helft van de achterkant van de kast open gelaten.
    Alleen het onderste gedeelte dicht gemaakt zodat je geen muur en verwarming ziet.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dimension plus is handelaar van Decalgirl, en alles wat ze niet in de winkel hebben maar wel bij decalgirl bestellen ze voor je ;)
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet ik m'n wachtwoord voor MSN veranderen op m'n xbox? Had laatst m'n wachtwoord verandert en nu kan die niet meer aanmelden op msn op de xbox :9.
     
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus bij de Xbox 360 de instellingen op PAL 60 gezet, en dan krijg ik supergoed beeld. Maar omdat de enige spellen die ik heb op het moment (Halo 3 en Halo Wars) geen PAL 60 ondersteunen, moet ik PAL 50 pakken. Alleen dan krijg ik echt níet normaal slecht beeld. En bij Halo Wars zijn de bovenste en onderste randen afgesneden.
    Dat is toch niet normaal?
     
  20. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je dat dan?:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina