1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee snap ik ook :) Maar MS vraagt haast nooit of je iets opstuurt, op de 360 zelf na, dus het lijkt mij dat er ook genoeg zullen zijn die maar een verhaal verzinnen om zo een controller te krijgen. Ik heb ook 3 headsets van MS gekregen omdat ze om de 2 maanden kapot gingen en zelfs bij de 3de hoefde ik hem nog niet op te sturen, ondanks dat dit allemaal gewoon wordt geregistreerd.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar wat kost het om zo'n controller te maken, een beetje plastic en een PCB'tje, met €5 ben je wel klaar. Die verzendkosten vanuit Duitsland naar Nederland zijn bijna nog duurder :emo:
     
  3. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm , als ik een play & Charge kit koop eh. Dan krijg ik toch zo'n batterijhouder. Kan ik daar ook gewoon batterijen doen om zeg maar mijn Controller te maken , of moet ik persee met die kabel spelen die ik er bij krijg?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben van plan een nieuwe HDD te kopen voor mijn 360. Want ik merk dat mijn standaard 20 GB het niet heel lekker meer doet (moet vaak dingen lang inladen) maar vooral dat ik nu echt ruimte te kort kom. Ik heb maar 1 demo erop staan. 2 volle arcade games en gewoon wat addons voor normale 360 games en het is al bomvol.

    Nu mijn vraag....als ik een externe HDD (usb) in mijn 360 doe, en mijn gamer profile en alle savegames erop zet. Kan ik het dan zo overzetten op een nieuwe HDD? Of moet ik persé zo'n memory unit ding voor 360 halen?
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij een play & Charge kit krijg je een accu en oplader;)
    Dus je doet de accu erin en je laat hem op en dan speel je, als ie leeg is laad je hem weer op:p

    Het moet echt een microsoft HDD of Stick zijn;)
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat kan gewoon überhaupt niet, je kan gewoon geen externe HDD gebruiken om je savegames/DLC op te zetten.
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar moet die kabel persee in de Xbox?
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Alleen tijdens het opladen, tijdens het spelen KAN het maar hoeft niet.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je een nieuwe HDD koopt kan je met een transfer kabel alles omzetten.

    Nee als de accu niet leeg is kan je gewoon draadloos spelen.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moest de defecte 20GB HDD wel opsturen.
    Na verschillende telefoontjes kreeg ik te horen dat ik alles zelf moest regelen met UPS , ook de verzendkosten € 13,60 waren voor eigen rekening :mad:

    Ze hadden ook eerst de nieuwe HDD kunnen opsturen en de defecte had ik met UPS mee kunnen geven.
    Dat kon niet , ik moest eerst de HDD opsturen en de nieuwe zou ik na 1 week thuis krijgen.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan hem ook in een USB poort van je PC stoppen. Maar dan kan je hem niet ondertussen gebruiken op je xbox volgens mij.
     
  12. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo even een vraagje hoe krijg ik hitman bloodmoney naar 60 hertz op me 360 ik heb al in de system settings gekeken maar kan niks vinden,me xbox staat aangesloten met de kabels rechtstreeks in de tv,zonder die scart aansluiting,het is aangesloten op een hd ready sony bravia 102 cm...
    Heb nu crackdown er in zitten die is ook 60 hertz en die speeld hij wel af zou wel minder zijn als hij bloodmoney niet afspeelt hij geeft bij bloodmoney ook aan dat ik de hertz moet veranderen maar dat kan ik dus nergens vinden..
    iemand een idee alvast bedankt....

    heb het al gevonden dit moest ik doen....
    http://www.eidosinteractive.co.uk/support/faqinfo.html?fqid=285&gmid=172
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2009
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja, je moet de xbox eerst analoog aansluiten en daarna het schuifje op SD zetten, waarna je de optie krijgt bij instellingen-display om m op 60hz te zetten.

    Ik vind het trouwens heel omslachtig en hopelijk bedenken ze een keertje een makkelijkere manier. Als je al je apparatuur mooi hebt ingebouwd, alle kabels hebt weggewerkt en je xbox met hdmi hebt aangesloten dan is het nogal een gedoe.
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je xbox 'gerepareert' is (als dat op Xbox.nl staat). Is hij dan ook al verzonden? In een mail stond dat je een nieuwe mail kreeg wanneer hij gerepareert was, ik kreeg weliswaar een nieuwe mail, maar dat was exact dezelfde als de vorige, misschien had deze mail wel de mail moeten zijn dat hij gemaakt was?
    Wil weten wanneer hij terug is :'-(
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Geduld... ;)
     
  16. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG, ik krijg net mn xbox terug van reparatie.
    Doe ik hem aan recover gamertag, ALL MIJ SAVES ZIJN CORRUPT EN DOEN HET NIET MEER.
    Kan ik mezelf voor de trein gooien of is er nog hoop?
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zoals ik in het andere topic dus ook al had gepost, waarom heb je je gamertag gerecovered? Daardoor zijn waarschijnlijk je savegames verdwenen. Je profiel inclusief saves stond nog gewoon op je harde schijf/memory card.
     
  18. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    En zoals ik in andere topic zei, toen ik mij hdd erop had gezet kon ik niet uit mijn profiel kiezen omdat profiel plus saves allemaal corrupt waren. Toen had ik mijn profiel verwijderd en recoverd en er staat bij niks meer corrupt alleen worden ze niet geladen in mn spellen omdat er iets ''mis mee is''
     
  19. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Misschien dat iemand een goed advies kan geven.

    Ik had 2 weken geleden een Elite aangeschaft met RE5 erin. Gisteren heb ik hem geopend en wat blijkt, het spel RE5 is beschadigd en het hoesje is van boven als onderen gewoon stuk. Capcom heeft geen vestiging in NL dus heb ik een mail gestuurd naar hun hoofdvestiging in UK. Het spel kreeg ik er gratis bij, zat in de Elite. Kan ik dit ook melden bij MS ? Ik weet niet bij wie ik moet zijn.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon ruilen in de winkel waar je 'm gekocht heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina