1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Krijgt iedereen de in gesprekstoon als de Xbox support wordt gebeld of ligt dat aan mij?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Iemand die hier toevallig een antwoord op heeft?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je je xbox live met een redeem code hebt geupgrade dan update hij hem niet meer via de credit card... je kan ook de helpdesk bellen voor dat je gold expired en dan aangeven dat je silver wilt (dus gold opzeggen)
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet inderdaad ff bellen naar de klantenservice van xbox-live, daar kan je het automatische abbo opzeggen. Goed vermelden dat je jouw game-account (met je achievements etc) wèl wilt behouden!

    Wat moesten jullie eigenlijk betalen voor een jaartje live?
    Laatst heb ik een 13 maanden kunnen krijgen voor €38 via gamehubs :thumbs:
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Hey allemaal,

    Mijn broertje wil graag een xbox kopen en dan zou hij kiezen voor de Arcade met Lips erbij voor 180 euro. In het boekje van Intertoys zegt niks over geheugen bij die arcade. Weet iemand of er een memory card bijzit en of je dan via microsoft die harddisk van 20gb kan kopen voor 20 euro?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De arcade heeft voldoende geheugen voor de nxe update .. dus je kan geen 20 GB er bij kopen via MS . Je krijgt een 256 MB geheugen kaart ... waarvan straks 120 gebruikt is voor NXE .. dus je kan het beste een premium kopen imho
     
  7. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om media naar de Xbox te streamen vanaf Mac OSX? Ik kan tot nu alleen info vinden via WIndows media center...
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had nog even een vraagje. Ik heb een acer pc monitor en is het mogelijk om mijn xbox daar op aan te sluiten als er geen scart (die drie kleurtjes) ingang inzit?
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hoi,

    ik ben van plan toch maar es een 360 in huis te halen.

    Nu heb ik het nieuws de laatste tijd niet meer helemaal gevolgd maar de RODs zijn me uiteraard niet ontgaan.

    Is het net zoals met de originele xbox zo dat er verschillende types dvddrives in de omloop zijn. En zo ja: is het zo dat de dvddrives uit de meeste recente 360s in winkels aanzienlijk minder kans hebben op een ROD, of blijft dit nog altijd een groot risico?

    En hoe kan ik zien dat de 360 die ik in de winkel aanschaf de meest recente dvddrive heeft?
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Tuurlijk kan dat, hele volksstammen sluiten de xbox aan met een vga kabel.
    Die zal je ff los erbij moeten kopen, die zit er niet standaard bij.

    Deze dus

    [​IMG]
    http://www.consoleshop.nl/product/23783/40932/3361/microsoft-xbox-360-vga-hd-av-kabel.html

    Je ziet een rode en een witte tulpje voor het geluid (je monitor). Er kan ook een optische kabel in dat dikke stuk aan het begin worden gestoken en die kan dan naar je surround set, mits die een optische ingang heeft.

    Scart is geen hd en gebruik je liever niet! Met vga/hdmi of componenten heb je wel hd.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    De dvd drive heeft nooit iets te maken gehad met de RROD. (hoewel 1 van de ontwerpfouten wel was, dat ze dachten dat de dvd drive door het draaien genoeg koeling zou geven icm de fans. Helaas was dat niet zo, maar het maakte niet uit welk merk dvd drive erin zat)
    Er waren wel enkele dvd drives die krassen veroorzaakten, maar daar hoor ik ook niemand meer over.

    Deze RROD kwam omdat de xbox te heet werd door de matige koeling, waarna op den duur de videokaart van het moederbord krom trok.

    Dit is gefixed in het nieuwe moederbord en zal dus niet zo snel meer gebeuren.
    Gebeurt het toch, dan is de garantie 3 jaar en wordt hij heel snel gratis opgehaald en thuis gebracht.
    Alle xboxxen hebben een hdmi en dus ook verbeterde koeling (koelelement en ook de 65nm GPU)

    De xbox is ook stiller geworden. Let op: door de net uitgebrachte update is het nu mogelijk om games op de harde schijf te spelen waardoor die nog stiller wordt.
    Daarom kan je het beste een box nemen met een grote harde schijf.

    Ik heb ook een ps3, maar als ik de laatste tijd hoor van mensen waarbij deze kapot is gegaan (1 jaartje garantie!) en dat ze dan voor €200 een gerefurbished kunnen krijgen! Niks matsen, niks reparatie.
    Gisteren las ik er eentje die was 1 maand (!) over zn garantie heen.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  12. Blitzzz

    Blitzzz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je je geld terug krijgt van die cash back actie?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Binnen 4 maanden.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ik vraagje hebben:
    Vroegah toen ik nog 1 360 had kon ik én mijn zusje zonder problemen alle arcade games spelen, en achievements halen. Logisch.
    Maar nu heb ik er 2. Nu kan mijn zusje dus niet meer XBLA games spelen die we al hebben gekocht. Want ze staan op mijn Elite.
    Dus; is er een manier om de full game te kopiëren naar mijn 2e 360? Zodat we beide kunnen genieten van de gaming goodness wat XBLA heeft te bieden?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan je niet de fullgames opnieuw downloaden via downloadhistory? En heb je ze wel twee keer gekocht?

    Ik heb ook een vraagje: kan je ook alleen je gamertag op je mu zetten zodat je je gt mee kan nemen naar vrienden? Volgens mij wel, maar weet het niet meer zeker. En 64mb is dan genoeg toch?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee 1 keer voor ons beiden. Het was niet nodig om 2 keer te kopen.
    Het is nu niet zo dat ik ze gratis probeer weg te geven aan een vriend oid. Maar ik heb 2 360's en ik wil gewoon op beide toegang hebben tot mijn arcade games.
    Mijn 360. Mijn arcade games. Mijn geld. Geef me verdorie toegang. :mad:

    En op jou vraag: Ja en ja.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee, die is er niet .. de Xbox Live Arcade game is console en Gamertag gebonden..

    Je zus kan nog wel gebruik maken van de full game op jouw elite

    Jij kan gewoon de full game op haar xbox 360 spelen als je op live verbonden bent.

    Wil je dat zij gebruik kan maken van haar xbox 360, dan kan je er voor kiezen DRM te gebruiken en de rechten over te zetten naar haar xbox

    Mocht live echter off-line zijn kan je alleen de xbox live arcade games op haar xbox spelen.

    (Dit was voor de update ook het geval .. echter was er in den beginne nog geen drm oplossing ;))

    Ja en Ja ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  18. DevilsChase

    DevilsChase Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat als het FAT32 is, maar hem nog niet vind.

    Hij vind alleen de CDFS, die door de schijf word aangemaakt als cd-rom station, kan ik deze niet op de een of andere manier verwijderen?!

    MBR staat trouwens ook op de CDFS... kan ik deze dan niet omzetten dat deze op de "schijf" moet komen te staan?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Van de EU uit hebben alle elektrische apparaten minimaal 2 jaar garantie.
    Dus waar jij je 1 jaar garantie vandaan haalt is mij een raadsel. Feit is wel dat de service van Sony langzamer is dan die van MS (heb wel berichten gelezen van mensen die een maand hun PS3 kwijt waren).
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Merken jullie het ook dat hij sinds de NXE update er veel langer over doet om af te sluiten?

    Gisteren duurde het zelfs zolang dat ik nog een keer op de knop drukte, ging hij nadat hij eindelijk was afgesloten, meteen weer aan :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina