1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ja hangt er wel van af hoe ze geencodeerd zijn .. anders kan je een programma als tversity gebruiken (je moet ze wel streamen via je pc)
     
  2. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je het voltage van je Xbox vinden ? Een vriend van me heeft een Xbox gekocht, en hij wil zeker weten dat er zo'n nieuw moederbord (175 volt) inzit.
     
  3. Leefeyenoord

    Leefeyenoord Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk of ik een avi bestand op een cd kan branden incl. ondertiteling en die vervolgens kon afspelen op mijn xbox ;). En welke bestanden kan ik wel op deze manier afspelen? thanks
     
  4. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    staat achterop de voeding (dat grijze blok).
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    175 Volt lijkt me niet best. Zullen we er Watt van maken? :+
    Anyhow, het staat op de sticker op de voeding.

    Lees quote van Fardo:

     
  6. Leefeyenoord

    Leefeyenoord Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je precies geencodeerd?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wat voor codecs ze hebben.
    De meeste .avi's kun je wel streamen, ik kan 8/10 kijken.
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij hem al gekocht heeft maakt het niet meer uit , winkel neemt toch geen console's terug die uit de doos zijn geweest....
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bijvoorbeeld divx of xvid (codecs)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zal misschien vast wel ergens staan, maar waar kan ik een transferkit aanvragen? Kan namelijk niet op Xbox.nl komen op het moment.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon de helpdesk bellen (0800 023 3894) en met een beetje geluk heb je het binnen een week al binnen zoals bij mij. ;)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik zojuist gedaan en die zeggen dat ik een transferkit via Xbox.nl moet aanvragen. :confused:
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo.
    ik kan geen demo's meer downloaden van life. hebben hier meer mensen last van? als ik een demo wil downloaden blijft heel lang dat laadt schermpje staat. best wel kut dit. ik weet ook niet of het aan mijn xbox ligt of aan de internetverbinding of misschien wel aan xboxlife zelf. als iemand enige idee heeft wat het is en wat ik er aan kan doen meld het aubff.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoeft niet, ik heb 'm ook via de telefoon aangevraagd, dinsdag gedaan, zaterdag in huis :)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, daarom snap ik het ook niet. Ik weet niet met wat voor een lamstraal jij gesproken hebt Alonso. :+ Je krijgt toch elke keer een ander aan de lijn, dus gewoon blijven bellen tot je 'm hebt zou ik zeggen! :9

    Xbox.com doet vandaag ook al erg vreemd en is ontzettend traag, dus het zou me niets verbazen als het gewoon aan hun netwerk ligt.
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Was gister ook al, MSN en hotmail deden het slecht en inderdaad ook xbox.com en live. Beetje irritant.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb echt nergens last van :+
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Interessant artikel als je wil weten hoe je eventueel een Jasper 360 moet identificeren :)
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja dat weet ik nog van die Falcon: hele discussies gevolgd over hoe je deze zou kunnen herkennen.
    Fabricagedatum, gemaakt door team FOU, met zaklamp in de xbox schijnen en zoeken naar verborgen koelstukken. Reacties uit de hele wereld van mensen die hem wel/niet hadden en hoe je het kon zien.
    Ik op zoek in de MM, hele stapel overhoop gehaald en daar had ik er eentje hoor!

    Enkele weken later las je op internet dat je het gewoon aan het wattage kon zien op de doos! Ik had geen falcon, maar het verbeterde model :mad:
    Die het overigens perfect doet en behoorlijk stil. (de ps3 is stiller, zeg maar gerust absoluut geruisloos!).
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat was alleen in het begin dat het aantal Watt op de doos was vermeld en dat kwam mede omdat er nog veel 203 Watt voedingen werden geleverd bij Falcon consoles vanwege een overschot 203 Watt voedingen. De partijen die volgde hadden wel allemaal 175 Watt voedingen. Nu met de Jasper consoles zijn ze ook weer opgedoken met 175 Watt voedingen, maar dat maakt in principe niks uit aangezien er gewoon wordt gebruikt wat er nodig is en meer dan 145.2 Watt zal die niet gebruiken. Als je echt zeker wilt weten wat voor console je hebt, moet je gewoon op het label aan de achterkant kijken voor de Ampère (A):
    16.5A = Xenon/Zephyr
    14.2A = Falcon
    12.1A = Jasper

    Zover ik nu weet zijn partijen met LOT #0843 (label op de doos) en hoger Jasper consoles, maar op dit moment zijn er alleen Arcade versies opgedoken met het ingebouwde 256 MB geheugen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina