1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is ook de vragen/opmerkingen thread ;)
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    His hands are deadly weapons! ;)
     
  3. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja de game doet het nog, alleen het is wel heel vaag hoe ik die krassen erop heb gekregen.
     
  4. Kirushichka

    Kirushichka Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens kunnen jullie me helpen? Ik heb een TB X11 gekocht alleen het lukt me niet dat ding naar behoren aan de praat te krijgen. Ik speel met HDMI, heb alle kabeltjes goed zitten, tot het bij de tv komt. Ik heb die 5 compotent gaatjes in me tv zitten. 2 rode, 1 witte. Ik doe ze er op de juiste manier in, de mic enzo doet het, maar het geluid dus niet via de headset. Met AV lukt het wel, maar dat ziet er gewoon niet uit. En in de xbox slim kan je niet én je AV én je HDMI tegelijk erin stoppen. Dus, wat moet ik doen om dat ding aan de praat te krijgen met HDMI? BVD!
     
  5. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Na 3 reparaties is mijn garantie nu inmiddels helemaal verlopen en de dvd drive leest helemaal geen dvd meer. Ik heb nu vandaag een nieuwe 250 gb slim besteld. Hoe kan ik nu het beste mijn account en save games overzetten van de oude naar de nieuwe xbox? Mijn oude Xbox doet het dus wel, leest alleen geen dvd's.

    Alles met een USB stick overzetten? Of eerst account recovery doen op de nieuwe en dan nog met USB stick save games overzetten? En heb ik dan ook mijn download content weer? (Bijvoorbeeld mappacks)

    Alvast bedankt,
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    kijk in deze startpost
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134268

    Door n foefje kan je wèl hdmi en av gebruiken



    In t filmpje zie je hoe je de kap van een av kabel heel simpel van de av kabel kunt wrikken, waarna deze wèl past en de de stereo tulpjes kunt gebruiken.

    Je kunt ook n audio out van je tv gebruiken, als die erop zit.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  7. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb dus eerst alle saved games op een USB stick gekopieerd. Vervolgens nieuwe xbox aangesloten, internet verbinding ingesteld, account recovery gedaan. Daarna saved games terug gezet en dan via download history alle patches/ DLC opnieuw gedownload die ik nog weer wou verder spelen.
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Kunnen bestanden ook beschadigd raken als je saves, xbla-games overzet van een xbox 360, naar een usb-stick, naar een nieuwe xbox 360?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die kans is best aanwezig, het blijft techniek. Maar ik heb er nog niemand over gehoord dat het gebeurd.
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: Bedankt. Was even benieuwd hierna, ben van plan een nieuwe xbox 360 te kopen (oude witte is buiten de garantie en heeft meer en meer kuren). Er staan nogal grote xbla-games en add-ons op de oude, die dan sneller kunnen worden overgezet met een usb-stick dan door weer te downloaden.
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Is het verstandig om een nieuwe xbox 360 gelijk te registreren (serienummer bij 'My devices' ofzo onder xbox support) of is daar niet zoveel haast bij?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag eindelijk een 250gb HDD gehaald en net met de transfer kit alles van de oude naar de nieuwe HDD gekopieerd, dus alles zou nu gewoon moeten werken he? Dlcs en ga zo maar door? Op een memory stick had ik ook nog dik 13gb aan DLC staan, die heb ik gewoon gekopieerd in het xbox menu zelf, niet via de transfer kit...prima toch?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja nu moet alles werken.
     
  14. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Is momenteel de Xbox 360 S 250 Gb de beste keuze?
    Voor 235 euro met Halo reach en fable 3. Kinect heb ik niet super veel intresse in en kan ik altijd later nog halen..

    Maar is dit de beste keuze op dit moment zonder kinect?

    Deze dus:
    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=25205
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar heb ik een nieuwe Xbox nodig omdat de oude het door een foutmelding niet meer doet. Voor mij lijkt de Slim 4GB de beste optie. Echter heb ik op mijn oude Xbox nog de 12 GB harddisk zitten met mijn gameprofiel en savegames. Hoe kan ik deze het beste overzetten? Want het is niet mogelijk de oude HD in de nieuwe Xbox te pluggen toch, of is dit wel mogelijk?
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een USB stick als memory stick gebruiken op de Xbox 360. Dus misschien het bij iemand anders die een Xbox 360 heeft het overzetten op een USB stick?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo irritant wanneer dit gebeurd...ik trek per ongeluk de headset uit de controller,daarna weer terug in de controller maar de headset word gewoon niet goed gepakt dan, en hoor ik iedereen in de party over de speakers en niet headset. Kortom...de headset sluit gewoon niet goed meer aan...tjonge jonge wat is dat irritant zeg. Pas als ik de 360 reset is het weer goed.
     
  18. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag: welke standaard heeft een xbox slim standaard ingebouwd, g of n ?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    n

    Voer minstens 2 tekens in. :+
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Gebeurd bij mij vaak genoeg of als je hem erin doet geeft hij een hele irritante zoem en dan zegt iedereen in de party, au mijn oren, haal dat ding eruit !
     

Deel Deze Pagina