1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn 'USB-stick' van Xbox 360 (een witte van 256 MB) kan ik gewoon demo's opslaan. Is dit ook mogelijk op een gewone USB-stick? Ik las namelijk ergens dat je dan eerst je eigen geheugen een keer moet resetten..:confused:
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je moet het geheugen van de USB stick formatteren.
     
  3. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een filmpje op Youtube bekeken en het moet dus zo:
    Memory > USB storage device > configure now > (melding): This will remove all content on the device and configure it for Xbox 360 storage.
    Hier mee wordt denk ik bedoeld dat alles van de USB zelf wordt verwijderd? Niet van mijn Xbox 360 harde schijf van 60 GB? Vraag het effe voor de zekerheid :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hebt 2 keuzes.
    De HDD of de USB Drive. Als jij de juiste selecteert, is er niets aan de hand.

    En ja, alles gaat er af.
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oke. Maar als ik de HDD selecteer, zal hij hier ook niet om vragen. Maar de USB moet ik dus ''synchroniseren'', zodat ik er demo's en savegames op kan slaan. Dat betekent dat alles van de USB wordt afgehaald, maar niet van de hardeschijf neem ik aan?? Dan nog een tweede vraag: is het mogelijk om de USB later gewoon weer te gebruiken voor mijn computer om Wordbestanden op te zetten bijv. ?:confused:
     
  6. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een DLC gedownload maar nu blijft mijn Xbox constant het bericht herhalen dat deze DLC succesvol is gedownload. wat ik ook doe, het bericht blijft maar terugkomen :confused: . Uitschakelen heeft geen zin, verwijderen en opnieuw downloaden ook niet :confused:

    De DLC blijft bij mijn active downloads staan en ik kan hem niet verwijderen, krijg steeds Status Code 80150101 :confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een groot probleem met mijn Xbox.

    Sinds vandaag gaat mijn stroomblok als een gek tekeer, (niet mijn foto maar als voorbeeld)
    [​IMG]

    Het lijkt echt alsof die elk moment ontploft. Het lijkt net alsof iemand aan het boren is maar steeds harder gaat (ik dacht eerst dat iemand aan het boren was). Dit was vanmiddag rond 17:00, om 18:30 weer aangezet en nu gaat hij weer zo tekeer. Het is een Xbox 360 Premium uit met bouwdatum 15-10-2008 (gekocht in November 2008 ). Het licht blijft gewoon groen en niet geel/rood/andere kleur. Heeft iemand dit probleem en wat kan ik hier aan doen? Durf hem niet aan te zetten. :x

    De Console zelf blijft gewoon rustig doordraaien en is niet echt warm.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  8. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft mailen en hopen dat ze een nieuwe sturen :)
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    *In het goede topic mijn vraag neergezet*
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
  10. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Modern Warfare 2 op mijn harde schijf geïnstalleerd. Nu wil ik hem weer verdwijderen, aangezien ik het niet meer speel en het toch 7 GB is. Maar hoe moet dit?
    Moet dit via memory of kan ik gewoon wanneer het spel in de Xbox zit op Y drukken en dan op 'Delete Game' onder 'Play Game' uit me hoofd? Ik neem aan dat je savegames en achievements dan gewoon bewaard blijven?
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan allebei, savegames blijven gewoon staan.
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke. Bedankt voor je reactie:thumbs:
     
  13. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem zodra ik Fifa start kan ik geen verbinding meer maken met EA, dan moet ik mijn Online Pass Code opnieuw invullen wil ik dat doen dan zegt ie fout opgetreden bij EA kan geen verbinding maken probeer het later nog eens, en dan wil ik terug naar Dashboard gaat en dan krijg ik zwart beeld.
    Hoe kan ik dit oplossen?
     
  14. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet jij als je online wil spelen, eerst je code van je account intypen ofzo? Dat vraagt hij bij mij ook, maar ik druk dan op annuleren.

    Heb zelf ook nog even een vraag: wanneer je een usb-stick wil gebruiken om demo's op te slaan. Dan moet je deze eerst ''synchroniseren''. Dit betekent dat alle data van de usb-stick afgaat? Dus NIET van de harde schijf?
    En dan nog dit: kun je de usb-stick later wel weer gebruiken voor je computer. Voor Word-documenten bijvoorbeeld?
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet niet zeker of dat de data van de USB-stick wordt gehaald, maar de data op je HDD blijft natuurlijk bestaan, dat zou onzin zijn.

    Je moet de USB-stick eerst configureren. Hij maakt dan een xbox 360 storage aan op je USB-stick. En dat is in feite gewoon een verborgen map met daarin de nodige bestanden.

    Als je ruimte overhoud op de USB-stick na het configureren, dan kun je daar gewoon nog bestanden opzetten.

    De ruimte die je kunt configureren, loopt van 1GB tot 16GB. Je USB-stick moet dus tenminste 1GB zijn (en meer als je er nog andere bestanden vanuit je computer wilt opzetten). Verder zal 512MB niet gebruikt kunnen worden. Dat is gereserveerd voor caching.

    EDIT: let er ook op dat sommige USB-sticks niet werken. Hij moet tenminste een bepaalde lees en schrijfsnelheid hebben. Wanneer deze te laag is, krijg je daar een melding over tijdens het configureren dat dit misschien problemen kan opleveren tijdens het spelen (trage reactie van games). Het kan zelfs zijn dat de USB-stick niet eens geconfigureerd kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke, bedankt voor je duidelijke uitleg. Dan ga ik even opzoek naar een geschikte usb-stick waar (voor de zekerheid) niets meer opstaat. Met de hardeschijf gebeurt dus niets.. zou ook erg vreemd zijn:lol:
    Kan ik trouwens ook een extern harde schijf gebruiken of werkt dat dan weer niet? Daar heb ik er namelijk nog drie van liggen.. XD
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben eens wat aan het rommelen gegaan want ik ben nog steeds niet tevreden over mijn beeldkwaliteit. Ik zal het even kort uitleggen...

    Ik heb een

    Samsung plasma , 127cm
    HD Ready

    Ik had bij HDTV setting altijd 720p staan,maar wanneer ik optimal resolution kies dan zegt ie "If you keep the new settings, your TV will be tested to see if it also supports this setting at 50HZ.

    Als ik het dan terug op 720p zet, staat er 'Now displaying at 50HZ, do you want to keep this setting?' en ik vraag me dan af, waarom vraagt ie steeds om 50hz? Hij moet juist op 60hz lijkt me toch? Hoe dan ook....de 360 ziet 1360x768 als de optimale resolutie. Maar was 720p dat niet voor HD ready tvs?
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarschijnlijk is jouw HD Ready Samsung 1366x768, een resolutie wat nergens op slaat natuurlijk qua standaarden (waarom heel veel HD Ready's die resolutie hebben is mij een raadsel). Maar goed, kijk niet naar de cijfertjes maar kijk naar wat jij mooier vindt, dat is het belangrijkst.
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hij vraagt of dat hij die resolutie in 50Hz kan weergeven omdat hij dan kijkt of dat films ge-upscaled kunnen worden. Films draaien namelijk in 50Hz.

    En zoals Lenny-t al zegt, jouw tv heeft waarschijnlijk een resolutie van 1366x768. 1360x768 komt daar het dichtste in de buurt.

    De reden voor die resolutie heeft te maken met de standaarden voor de PC. Bijvoorbeeld voor 4:3 schermen, is er een resolutie van 1024x768 pixels. Als je dat naar 16: 9 (breedbeeld) wilt schalen dan zal dat met een verticale resolutie van 720 pixels niet lukken. De eerst volgende resolutie met die verhouding is 1366x768. Zo kun je HD-ready (720p) tonen, en 16: 9 makkelijker schalen op de PC. Maar uiteindelijk is het gewoon marketing, want je HD-ready beelden worden zonder 1:1 pixel mapping er niet fraaier op. |:-
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  20. froggerk

    froggerk Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik had een kleine vraag, ik wil voor mijn zoon een xbox 360 aanschaffen maar ik vroeg me af wat het nut is van geheugen op de xbox. Ik zie ze met 4 gb en met 250 gig.
    Welke kan ik dan het beste kan kopen naar prijs/kwaliteit verhouding, als er alleen maar spellen op worden gespeeld. Dus geen film's oid.

    Alvast bedankt, froggerk
     

Deel Deze Pagina