Xbox 360 Arcade of Xbox 360 Pro

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DouweDG, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DouweDG

DouweDG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben van plan een XBOX360 aan te schaffen.
    Nu heb ik ook gezien dat de Xbox 360 Arcade een stuk goedkoper is dan de Pro omdat hij geen harde schijf heeft, maar een 256mb memorycard. Ik vraag me af of die 60GB hardeschijfruimte echt bedoeld is voor de savegames enz. of meer voor films & muziek. Is het echt noodzakelijk om er een harde schijf in te hebben?

alvast bedankt.

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het is niet noodzakelijk voor alle games, sommigen wel. Ik weet bijv dat je Burnout Paradise zonder HDD niet kan spelen. Ik zou echt voor de pro gaan hoor, in verband met downloadable content enzo. Als je arcade games gaat kopen, (gratis) updates en upgrades voor spellen en extra content, en dan heb je die memory card zo vol ;)

Komt nog bij dat je binnenkort na de nieuwe Fall update je games op je harde schijf kan installeren, om zo de laadtijden en het lawaai omlaag te halen.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En je kan demo's downloaden, die zijn tegenwoordig ook allemaal >1GB :+

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik raad echt aan om er een met een HD te kopen.

Check www.gcshop.nl of www.xboxhome.nl voor mooie packs.

Demo's, movies, XBLA games, games die HD nodig hebben, die toekomstplannen met downloadbare shows etc.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Het blijft uiteraard altijd je eigen keuze en geld kan ook een rol spelen, maar het is verstandiger om voor de Pro met HDD te kiezen. Met een 256MB MU is het vrij beperkt en als je alles uit je console wilt halen gaat het daarmee niet lukken. Mocht je dan toch besluiten om een losse HDD aan te schaffen, dan ben je duurder uit en het lijkt me handiger om gelijk goed van start te gaan. :)

Aangezien het niet echt nodig is om hier een nieuwe thread voor aan te maken, ga ik deze sluiten. Vragen zoals dit kun je het beste in deze thread stellen en als je dus nog meer vragen/opmerkingen hebt, dan zien we je daar graag terug. Suc6! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina