Allen, Ik heb een probleem met mijn Windows Media Center. Heb een nieuwe laptop met Windows 7. Nu heb ik een paar films op deze laptop staan en deze wil ik streamen naar me X Box 360. Alles ingesteld en als ik ga connecten geeft die steeds aan kan de extender niet installeren. Heb de firewall uitgezet van Trend Micro maar nog steeds kan niet niet connecten. Het rare is dat hij wil met Windows media player kan streamen want die ziet de X box wel. Weet iemand een antwoord op mijn vraag zodat ik wel Media Center kan gebruiken. Alvast bedankt voor de moeite,
Hi, welkom op het forum! Eerst en vooral, je hebt zeker de juiste stappen setup stappen gevolgd (kijk eventueel ook even in de Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] thread)? (Normaal kan je op deze link ook een filmpje zien.) Welke errormessage krijg je juist?
Heb alle stappen doorgenomen maar nog steeds dezelfde foutmelding. Kan de extender niet installeren. Het vreemde is dat ik wel onder video films kan streamen op de x box dus hij vind hem wel.