Hoi allemaal, Ik heb eergister een Band Hero set gekregen met Gitaar, Drumstel en microfoon. Maar als ik met de Gitaar/Drumstel in een Xbox Live party gaat, hoort iedereen geruis door mijn headset. Terwijl de headset 't wel doet in een gewone controller of bij mijn vriend z'n drumstel. Kan ik hier iets aan doen, of zou ik microsoft op moeten bellen? Alvast bedankt, Bram
code band hero @ meneer ik heb een vraagje dat niets met het onderwerp te maken heeft... ik heb ook band hero, maar ik heb zowat alle guitar hero's mede doordat ik de promotional copy's krijg. maar ik vind het lastig om altijd van cd te wisselen, dus zou ik graag alles op guitar hero 5 zetten. dat kan natuurlijk, maar daarvoor heb ik een code nodig en die staat achteraan op het boekje. het grote probleem is dat die promotional copy's nooit boekjes bevatten en dus kan ik dat niet doen. mijn vraag aan jou is gewoon vrij simpel of u mij die code zou kunnen geven van band hero dat jij op jouw boekje hebt staan. het is maar een vraag en het is geen drama als je het niet vertrouwt ofzo,maar ik kan u alleen maar mededelen dat het normaal niets kan gebeuren...
Nee sorry, Ga m zelf denk ik gebruiken.. Maar weet iemand toevallig de nederlandse Support van Activision email?
Staat gewoon op de site van Activision Tel : 0900-7252722 ( € 0,22 per minuut ). Email : support.nl@activision.com