[xbox 360] Console met toebehoren (evt. games)

Discussie in 'Gezocht' gestart door DrOetkerNL, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een xbox 360 met aansluitkabels en eventueel 1 of meerdere controllers. Ik heb geen bepaalde voorkeur voor welke versie van de 360, zolang er maar minimaal 20gb aan opslag op zit. Het liefst koop ik enkel de hardware. Als de prijs goed is neem ik met alle liefde ook een zooitje games over in combinatie met de hardware.

Het moge duidelijk zijn dat ik op zoek ben naar een in goede staat verkerende 360, alles wat hiervan afwijkt heb ik geen interesse in. Mocht je van jouw 360 afwillen neem dan gerust contact met mij op en vermeld hierbij jouw vraagprijs.

Groeten!

EDIT: Xbox 360 gevonden, de zoektocht is over.

Laatst bewerkt: 5 sep 2011
  2. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor jou in de aanbieding.

een xbox 360 - 20gb alle bijgeleverde kabels en eventueel een bedraade of draadloze controller . Alles verkeert in top staat.

Ik heb er geen vraagprijs voor hij staat niet in de weg. Wat zou jij hier voor willen geven. je hebt vast wel een prijs in je hoofd wat je wil uit geven aan je xbox.

3. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je zojuist een PB gestuurd.

4. Siepe

Siepe Ruler of Universe

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je al een deal hebt met koelebobes, maar ik gooi mijn xbox ook maar ff in de aanbieding:

Xbox 360 met 1 controller (bedraad) en headset.
    Naast dit 'standaard' pakket heb ik er ook nog een hele zooi games bij, o.a.:

- Guitar Hero Metallica (origineel)
    - Guitar Hero Aerosmith (origineel)
    - Pro Evolution Soccer 2009 (origineel)
    - Prince Of Persia (origineel)
    - Sega Superstar Tennis (origineel)
    - Guitar Hero Warriors Of Rock
    - Rock Band 2
    - Assassins Creed: Brotherhood
    - F1 2011
    - Forza 3
    - Bayonetta
    - Need For Speed: Pro Street
    - Nog enkele spellen, weet zo uit mijn hoofd niet precies welke, zijn er nog 4 of 5.
    - En natuurlijk de gitaar voor bij de GH/RB-spellen...

Tevens speelt de Xbox dus 'back-ups' af O-)

Heb zelf niet echt een vaste vraagprijs in gedachten, maar doe er zelf niet veel meer mee, laat maar weten of je geïnteresseerd bent in de hele partij, of een deel, en wat je er voor over hebt...

5. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een PB gestuurd. Ik heb geen interesse in een omgebouwde xbox 360, doch bedankt voor jouw reactie.

Voor een ieder die dit leest: ik ben nog steeds op zoek naar een xbox 360.

6. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem aan dat je dit topic al had gezien? Daar biedt iemand precies aan wat jij zoekt, volgens mij.

7. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Is in goede staat :). Ik hoor het wel. Graag wel in mijn topic of via pm :).

8. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het opmerken! Had het topic gezien, maar lees zonet pas dat de topicstarter nu ook de mogelijkheid biedt tot verzenden.

9. Gladiator5

Gladiator5 Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb ook nog een 360 staan, zit een hdd bij van 20gb, av kabel, voeding, en draadloze controller. eventueel halo3, halo odst, halo2 battlefield bad company 1, en combo van forza 2 en viva pinata(deze heeft te diepen krassen).

Ben benieuwd wat je er voor geeft.

10. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een PB gestuurd. Ik gok echter dat ook jouw xbox 360 geen HDMI-aansluiting heeft. Iets wat voor mij na wat research duidelijk is geworden dat deze wel degelijk bestaan. Dit is voor mij dan ook een vereiste geworden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina