Wist je dat je je xbox 360 controller kan aansluiten op je pc? (en ook kan gebruiken natuurlijk ) ik heb net nfs carbon op men pc gespeeld met men 360 controller. Je hoeft enkel de driver te vinden, zoek maar even met google naar "xbox 360 controller for Windows software" Het kan zijn dat dit al eens gepasseerd is, of dat het oud nieuws is maar ik dacht ik zal het toch maar eens posten \o/ edit: en het is niet illegaal ofzo...
Sterker nog. Microsoft heeft een versie van de controller op de markt die te gebruiken is op je PC en in je xbox 360. Dan hoef je geen eens te zoeken naar drivers.
Uhm dat is gewoon precies dezelfde hoor (met draad) Voor de wireless is er zo'n ontvangertje beschikbaar waardoor die ook zelfs werkt!
Op de doosjes van die controllers met kabel van MS staat toch ook gewoon "ook voor Windows" ofzoiets???
Et zou best kunnen dat het gewoon de versie is met draad. Heb nooit op die doosjes gekeken want wou alleen maar draadloos hebben.
Dit was inderdaad al bekend. De wireless controller komt nu ook op de markt, maar we posten verder in de xbox 360 controller thread