Hallo,, Hoop dat iemand mij hier kan helpen met mijn probleem, zal proberen het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.. Ik heb de laatste tijd als ik lekker aan het gamen ben dat zomaar ineens mijn controllers uitvallen. Ik heb een charge en play kit waarbij dit gebeurt maar gebeurt net zo goed als ik met batterijen werk.. (weet ook zeker dat de batterijen dan niet op zijn) Ook is het een probleem met de controller dat als ik de xbox op wil starten dat het heel lang duurt voordat ik eenmaal connectie heb met me xbox.. (draadloos en verbonden) Heb al meerdere keren die 2 knopjes ingedrukt (op xbox en op controller) om opnieuw de connectie met elkaar te laten maken maar het lijkt wel of dat dat allemaal niet wil helpen.. Hoop dus dat iemand mij hier met dit probleem kan helpen.. Zijn er nog vragen wat betreft dit alles wat ik hier heb neergezet?? (Stel ze gerust) Alvast bedankt
Hier nog een kleine toevoeging op mijn bericht hierboven.. Als ik dus de connectie verlies tijdens het gamen duurt het ook weer heel lang totdat ik weer lekker verder kan spelen..
Ik heb ook een probleem met een controller. Ik heb een niet originele controller gekocht. Hij werkt prima, behalve bij fifa. Als je bij fifa een vrije trap mag nemen dan kun je pas na een seconde of 15 schieten, ook kun je van het scherm niet draaien. Maar als de keeper een doeltrap mag nemen dan kan dit wel meteen. Ik snap dat het er aan ligt dat de controller niet origineel is, maar weet iemand hoe ik dit kan oplossen?