Hallo ik zou willen vragen nu dat de xbox one bijna uitkomt dat de xbox 360 controller voor PC nog relevant zal zijn in de toekomst na dat de xbox one is uitgekomen. ik bedoel zal de xbox one controller de xbox 360 controller vervangen voor de PC? als dat gebeurt kan ik dan nog met de xbox 360 controller voor de pc gebruiken voor 2014+ spellen? is de xbox one controller niet hetzelfde als de xbox360 controller maar kleiner en dunner? of zal het helemaal een andere driver hebben dan de xbox360 controller zodat de nieuwere spellen die voor xboxone en pc uitkomen (2014+) een xboxone controller zal moeten hebben (als microsoft een xboxone controller zal uitbrengen voor de pc) alvast bedankt !
In preciepe is de XB One controller een betere versie = Xbox 360 Controller, maar de knoppen etc blijven het zelfde. Dus ik ga ervan uit dat je de XBOX 360 Controller PC gewoon in 2014 kan gebruiken.
De ondersteuning komt voor de Xbox One controller toch wat later? In verband met compatibiliteitsproblemen?
Ok dus ik moet mij niet meteen zorgen maken ivm met games in de toekomst die niet met de xbox 360 controller zal kunnen gespeeld worden wat zouden jullie doen? xbox360 controller kopen of wachten tot wanneer de xboxone controller voor pc zal verschijnen? ik heb deze gelezen http://www.ign.com/articles/2013/08/12/xbox-one-controller-pc-compatibility-coming-in-2014 maar denk je dat het wachten het waard is?
hey ja ik ben van plan om morgen een wired xbox 360 controller te kopen maar iets in mij zegt nog steeds om even te wachten voor de xboxone controller die dus toch zeker en vast uitkomt...maar dan in 2014 nog mensen die zouden wachten of gewoon meteen een xbox360 controller kopen? mvg edit: Oja vraagje nog heeft de wired xbox 360 controller voor de PC vibration? thx
heb net een wired gekocht voelt wel goed in de handen wel beetje wennen dat de analog stick anders staat aangezien ik ps3 controllers gewoon ben wel nog een vraagje hoe zet je de controller uit? (of gaat ie vanzelf na een tijd uit?) want het groen lampje blijft maar branden kan het soms kwaad als de controller hele tijd aanstaat?
ok thx iedereen nu nog 1 laatste ding dat mij eigelijk beetje dwarszit is namelijk dat de analog sticks niet symmetrisch is zodat je ene duim verder zit dan de andere het voelt beetje onnatuurlijk aan (of hoe je het ook kunt noemen) als je zo weet dat je linkerduim dichter zit bij de analog dan uw rechterduim begin je daar heletijd op te focussen tijdens het gamen ben ik de enige die dit zo irriterend vind?