1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heb je trouwens enige vertraging met een draadloos controller als je het vergelijkt met een wired controller?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee. Daar was ik in het begin ook bang voor, maar ik heb er nog nooit iets van gemerkt. :)
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbeterde Xbox 360 controller op komst
    Microsoft heeft op de Games Convention een nieuwe Xbox 360 controller geintroduceerd. De mannen van IGN waren namelijk een potje Pro Evolution Soccer 2009 aan het spelen, waarna hen opviel dat de D-pad van die Xbox 360 controller heel anders aanvoelde dan de normale Xbox 360 controller. Navraag bij Microsoft heeft inmiddels duidelijk gemaakt dat Microsoft stil aan een nieuwe Xbox 360 controller zal introduceren dit jaar. Geen drastische veranderingen, enkel een verbeterde D-pad die volgens Microsoft een stuk robuuster is en bovenal een hogere 'responsiveness' heeft.

    Volgens Microsoft zal de nieuwe Xbox 360 controller gereleased worden ten tijden van de release van Pro Evolution Soccer 2009, welke eind oktober uit zal komen. De nieuwe Xbox 360 controller is ook mede ontwikkeld voor games als Pro Evolution Soccer 2009 maar ook Street Fighter IV en Soul Caliber IV, games die alledrie veelvuldig gebruik maken van de D-pad. De nieuwe D-pad zal ook in acht richtingen te gebruiken zijn, waar het bij de oude D-pad slechts 4 richtingen waren. Een prijs of exacte releasedatum zijn nog niet bekend
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    De controllers van nu reageren met de D-Pad klote, als je naar beneden doet gaat hij soms links of rechts etc. Dan heb je 'm "net" schuin ingedrukt blijkbaar, nogal irritant.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    GC 2008: Xbox 360 Controller Redesigned
    Bidding farewell to the spongy d-pad.

    UK, August 20, 2008 - A subtly redesigned Xbox 360 controller has been spotted on the showroom floor at this year's Games Convention in Leipzig, sporting a new-feel d-pad that addresses the previously unresponsive and spongy model.

    While aesthetically identical to the previous controller, the d-pad has been re-engineered to offer more instant control, with an eight way input taking place of the previous four. A brief hands-on with the controller playing Pro Evolution 2009 proved that the redesign has been effective, with the d-pad sitting in a larger rocker and proving more tactile.

    It's expected to release at the same time as this year's Pro Evolution Soccer, and the re-design is thought to have been inspired by the imminent release of Street Fighter IV.

    We'll have photos of the new controller - though don't expect to see the difference - and further impressions later on.

    //edit: Oeps, ik zie dat Jeffer dit al gepost had. 8)

    //edit2:
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Dus ze maken een nieuwe controller,verbeterd van de oude, en dan gaan ze daarna weer terug naar de oude?:confused:
     
  7. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan heeft het kopen er van ook niet bijster veel zin. Als het limited is, zal het wel niet met veel andere games gaan werken?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Pics please, als ze 'm nou een mooi kleurtje geven...
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Blijkbaar kunnen de controllers niet zo goed tegen bier.. O-)
     
  11. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een 2 maanden oude controller die bij het gamen volledig wegviel, na het bellen sturen ze me gewoon een nieuwe zonder dat ik de oude hoef terug te sturen..................klasse MS:thumbs:
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat klopt, MS is hier niet zo moeilijk mee. Ik heb zelf ooit een controller gekocht waar de Y-knop het niet van deed op een of andere manier en daar heb ik ook netjes een nieuwe voor gekregen. Die kapotte gebruik ik lekker voor reserve-onderdelen. :)
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan die kappotte daar dus ook voor gebruiken, kan nu van mijn nog oudere witte controller een zwarte maken:thumbs:
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat werkt niet als je garantie is verlopen neem ik aan 8)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik wil mijn controller binnenkort zwart gaan spuiten, maar weet iemand misschien een goede tip welke spuitbus ofzo ik hiervoor moet gebruiken?
     
  16. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hehe, een belletje kan nooit kwaad :lol:
     
  17. Who do I trust?

    Who do I trust? Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb een vraagje... mogelijkerwijze al gesteld...
    Maar hoe kan ik bij de xboxcontroller afwijkingen van de rechter thumbstick calibreren (of gaat dit miss helemaal niet?)

    Het is bij veel games (UT3, Army of Two en zelfs Soul Calibur IV) zwaar irritant omdat de xbox moves detecteerd die er helemaal niet zijn. Heb inmiddels al een nieuwe controller gekocht, maar wil deze indien mogelijk toch graag reparen... de rest doet het nog naar behoren...
     
  18. Who do I trust?

    Who do I trust? Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb een vraagje... mogelijkerwijze al gesteld...
    Maar hoe kan ik bij de xboxcontroller afwijkingen van de rechter thumbstick calibreren (of gaat dit miss helemaal niet?)

    Het is bij veel games (UT3, Army of Two en zelfs Soul Calibur IV) zwaar irritant omdat de xbox moves detecteerd die er helemaal niet zijn. Heb inmiddels al een nieuwe controller gekocht, maar wil deze indien mogelijk toch graag reparen... de rest doet het nog naar behoren...
     
  19. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel de microsoft service desk, zij sturen gewoon een nieuwe op zonder problemen.
    Je moet het serienummer van je xbox geven en je adres.
    Dan wordt een nieuwe controller thuisgezonden en je oude controller mag je houden.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben van plan om een nieuwe controller te kopen met draad. Ik heb mijn wireless controller inclusief Play and charche kit nu bijna 3 jaar. Maar ik merk dat als ik hem oplaad dat de accu ontzettend heet word. Ook liggen de twee controller gedeeltes (de twee witte hoofdonderdelen) niet exact meer op elkaar zodat ik na een paar uur een rode irriterende streep op mijn hand krijg. Verder heb ik ook best een beetje last van de accu. Daar heb ik mijn ringvingers en middelvingers behoorlijk hard tegen aan gedrukt wanneer ik speel. Dus dan is het misschien makkelijker om een nieuwe te kopen met draad. Dan heb ik ook geen last van die accu. Of raden jullie mij iets anders aan?

    En dan vraag ik me ook nog af of er misschien een winkel of site is die de normale controllers met draad voor goedkoper verkopen dan de "standaart" prijs. Al weet ik niet eens hoeduur een normale controller kost. Een euro of 35?
     

Deel Deze Pagina