1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    iemand nog een adresje waar je goedkoop accu's kan bestellen?
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat valt mij ook erg op. Ik heb nu in mijn controller van Duracell een paar oplaadbare batterijen en het ding is echt amper leeg te krijgen.
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Werkt de play and charge cable dan ook gewoon?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jahoor met of zonder batterijen doet een play and charge kabel het gewoon. Werkt dan gewoon als een wired controller.
     
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Maar laad hij de batterijen ook op dan?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat weet ik niet, dat kan maar zo. Aangezien de accu pack ook gewoon twee batterijen zijn :')
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Haha dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Ik heb dan ook een oplader die in 1u 4 batterijen kan opladen.
     
  8. Ingmar89

    Ingmar89 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

    ben net nieuwe hier op forum waarom ? puur intresse en had ook een vraagje...

    wil net me xbox aan zetten, dat doet ie ook maar maakt geen contact met zowel Wireless of controller met draad...xbox ligt gaat wel aan als ik op zoeken drukt gaat ie ook zoeken maar hij vind gewoon niets..

    me hdmi kanaal blijft ook compleet zwart

    iemand enig idee? bvd
     
  9. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon beiden knopjes zowel op de controller en de Xbox in douwen een paar seconden, dan pakt hij hem meestal wel. Als je echt geen beeld hebt dan moet je even je kabels controleren of die wel goed zitten. Ook moet je even goed kijken of je niet per ongeluk de instellingen van de Xbox anders hebt gezet, misschien heeft de xbox op een oudere tv gezeten en heb je de hdmi uit gezet op de kabel of in het systeem.
     
  10. Ingmar89

    Ingmar89 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    nou aan de hdmi kan t niet liggen want die zit er zo lang op..

    hij connect gewoon niet met de controllers dat vind ik vaag vooral die met draad pakt ie ook niet..
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Er is anders wel iets anders aan de hand dan alleen t connecten met je controller, want je zou gewoon beeld moeten hebben natuurlijk..
    Vreemd...
     
  12. Ingmar89

    Ingmar89 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd had ook al game zaak gebeld en die meldde al dat ik waarschijnlijk op zoek kon gaan naar een andere xbox ;)
     
  13. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ja als ze dat zeggen is de xbox zelf gewoon kapot idd
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is er een manier om deadzone issues op te lossen? Bij de meeste games is het geen probleem, maar bij Mass Effect... Staat Shepard opeens op uit cover om op zijn gemak een wandeling naar links te maken. Terwijl een Atlas rockets in zijn gezicht probeert te proppen. Heel irritant en frustrerend, vooral op de hogere difficulties. Die worden nu opeens 2 keer zo moeilijk. :+ Of dat ie bij cover in de vorm van een L steeds het hoekje om gaat (vooral na het gebruik van dat power wheel ding.) Ik ben soms meer tegen Shepard aan het vechten dan tegen de vijanden. 8)

    Met 2 controllers geprobeerd en precies hetzelfde probleem. Ik ben bang dat er geen oplossing is, maar ja. Vragen kan geen kwaad.

    Nieuwe controller kopen voor 1 game is ook weer overdreven. Waarom kon Bioware niet gewoon een wat hogere deadzone instellen. :mad:
     
  15. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanaf 8 juni is de Chrome Serie te verkrijgen, weten jullie ongeveer de prijsrange. Ik hoor 50 euro, maar dat lijkt mij wat weinig voor een zogenaamde limited edition. Kan iemand die prijs bevestigen?
     
  16. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfs nog goedkoper te krijgen. zavvi.nl heeft hem liggen voor €40.25
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xdoos weer afgestoft voor pinball arcade. Echt de game van het jaar, beter nog: van de afgelopen 5 jaar.

    Kan er geen genoeg van krijgen, en daar ligt net het probleem, de blaren komen op mijn vingers.

    Nu ben ik op zoek naar een controller voor xbox met echte flipper knoppen.

    Ik kom wat arcadesticks tegen, bv madcatz, vaak zonder knoppen aan de zijkant. De x-arcade tank stick, of zo, veel te groot. Dan heb je nog een woz huppeldepup ding van 300 euro, dat vind ik te gek.

    Eigenlijk zou ideaal zijn een normale xbox controller en dat dan de trigger en schouderbuttons vervangen zijn door 1 echte flipperknop. (links 1, rechts 1)

    Dat zou goed werken denk ik, maar zoiets is er niet denk ik. (toch?)

    Zijn er mensen die flipperen op xbox en een speciale controller gegruiken hiervoor?
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb je de controller inmiddels al in bezit ?? Want ben wel benieuwd haha.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Controller kan op elke xbox360 :) Er zijn voor de rest wel limited editions, maar dit is puur een ander plak plaatje op de controller. De case is anders, de inhoud niet ;)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat laatste is niet helemaal waar; je hebt tegenwoordig ook controllers waarbij je de vierpuntdruktoets kunt 'kantelen'....schijnt fijn te zijn voor vechtspellen.:+
     

Deel Deze Pagina