1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb jij een voorbeeld


    kwam nog een oude video van mijzelf tegen hoe ik dus game!
    http://appie21.com/video_bf.html
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De zilveren controller van MS. Hele fijne controller. Zelfde prijs als normale controller maar dan zelfs met accu en play and charge kabel inbegrepen.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, heb die ook.:thumbs:

    Je hebt nu ook Limited Edition controllers; die hebben hetzelfde foefje.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zolang het voor de 360 geschikt is kan je het gebruiken. Van mij part ga je Halo spelen met het Guitar Hero drumstel ;)
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Heerlijke controllers hoor, die van de 360, maar godsklere wat is het soms ongelooflijk moeilijk om gewoon normaal de lege batterijen er weer uit te krijgen.... :mad: :mad: :mad:
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Huh, wat is daar nou moeilijk aan
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als ik de accupack er met mijn kleine teen moet afhalen ben ik misschien ook wel een poosje bezig 8)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Serieus, wat is dit? 8)
     
  9. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    19,99 bij de ALDI vanaf 04-08-12.

    Deze draadloze controller lijkt gewoon op de echte (op het plaatje), alleen is de Xbox logo anders. Zou het niet zo kunnen zijn dat de onderdelen van deze controller uit dezelfde fabriek als die van Microsoft komen?
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan, gebeurt wel vaker. Maar het kan ook gewoon een goede remake zijn hoor. :)

    De Guide-knop is eigenlijk gewoon zonder het chromelaagje.
     
  11. BlueReaper

    BlueReaper Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mn Xbox controller gebruiken voor de PC maar waar haal je die receivers en kan dat niet met de usb kabel/oplader?
     
  13. fermont

    fermont Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox controller pc

    hallo,ik ben nieuw hier en had een vraag,kun je je controller zo instellen,dat je met het kruis kan sturen en niet met het joystickje,graag reactie,bvd fermont
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee sorry. Niet mogelijk. Meeste games met analoge stick. Waarom wil je uberhaupt met die dpad spelen dan
     
  15. fermont

    fermont Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt,omdat ik de dpad toch voor mijn gevoel beter in de hand ligt,grt fermont
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kwestie van wennen denk ik. Geloof me. Denk dat niemand hier op het forum met die dpad wilt spele :p
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik speelde vroeger op de originele Xbox Burnout met de dpad... Oldskool! :9 Nee maar, kwestie van wennen ja. :)
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Gister ff aan het prutsen geweest. Binnenwerk van oude witte controller eruit (pookjes waren versleten en bleven hangen), nieuwe zilveren en zwarte controller binnenwerk, sticks, triggers, guide button en tussenstukken ervoor in de plaats gezet. En meteen even grondig schoongemaakt van binnen en van buiten.

    Speelt weer heerlijk.

    Maat van me heeft een nieuwe D-pad uit een zilveren controller in zn andere controller gezet. Binnenwerk eruit gedremeld en die past nu precies in zn andere controller. Van 1 kapotte zilveren controller, nu weer 2 "unieke" werkende controllers gemaakt :thumbs:

    Wou ook nog wel zo'n nieuwe draaibare D-pad in mn witte controller hebben. iemand die weet of je die ook los ergens kan kopen oid?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Op eBay? Daar kijk ik meestal als eerste voor onderdelen. :)
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ooit vroeger eens mijn kapotte controller opgestuurd en heb een nieuwe voor terug gekregen, aangezien ik toen altijd alleen speelde nooit gebruikt, tijdje later wilde ik die controller gebruiken alleen hij wilde niet aan. Wat ik ook doe de controller wilt niet aan gaan, enige manier die ik nog niet heb geprobeerd is via draad aan te sluiten omdat ik geen draad heb.

    Gister bij t opruimen van mn kamer weer de controller gevonden alleen wilt nog steeds niet aan.

    Iemand enige idee?
     

Deel Deze Pagina