1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Tis gelukt mijn controller met de receiver te connecten door beide witte connect knopjes in te drukken als de controller aanstaat. Nu is er alleen het kleine probleempje dat, op het moment dat ik de controller aanzet, ook mijn 360 automatisch aanspringt. Die moest ik daarna handmatig uitzetten. Hopelijk hoeft dat niet elke keer :eek:
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  2. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel raar want zodra je controller verbinding maakt met je wireless reciever dan 'vergeet' hij zijn verbinding met de xbox360. Ik heb er in ieder geval geen last van. Je hoeft toch ook niet iedere keer de witte knopjes in te drukken?
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, zodra ik de 360 controller eenmaal heb aangemeld op de PC springt mijn 360 gelukkig niet meer aan als ik de controller daarna aanzet. Dat doet ie waarschijnlijk pas weer als ik de controller terug op de 360 aanmeldt :)

    Maar nu zit ik nog met een ander vraagstuk. Hoe zet ik de controller uit als hij met de PC verbonden is ? Want als ik de receiver eruit trek, blijft de controller knipperen. Als ik de PC uitzet, blijft de controller knipperen. En het lijkt me niet de bedoeling dat ik elke keer als ik dat ding op de PC uit wil hebben, dat ik dan de accu eruit moet trekken ?

    EDIT : De controller gaat, net als op de 360, wel na een tijdje vanzelf uit zie ik nu. Maar ik vraag me af of dat, net als op de 360, niet handmatig kan op het moment dat ik dat wil ?

    Verder werkt alles perfect. Halo 2 for Windows Vista speelt in ieder geval heerlijk met de wireless controller :) Misschien BioShock ook eens proberen met de controller....
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Tomb Raider anniversary werkt ook perfect met de controller.

    En ja om hem uit te zetten moet je dus één van die handelingen uitvoeren. Wachten totdat hij vanzelf uitgaat of de batterijen eruit halen. Ik klik meestal even de batterijen eruit en dan weer direct erin.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, dat lijkt me dan ook de enige optie als je geen zin hebt om te wachten. Maar kan dat verder op korte of lange termijn geen kwaad voor de accu ofzo ?
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe het zelf ook wel eens. Maar dan alleen als het nodig is. Maar kan iig niet goed zijn op lange termijn lijkt me.
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb een probleem met mn controllers

    ik heb een nieuwe xbox gehad (vorige 2 waren stuk :emo: )
    sinds dien doen mn controllers raar
    als ik aan het gamen ben, gaat ongeveer om de minuut/halve minuut mn lampjes zomaar knipperen
    maar de lampjes bij mn xbox knipperen dan niet en de controller blijft ook gewoon nog goed functioneren
    volgens mij gaat hierdoor mn batterij heel snel leeg, weet iemand het probleem

    heb het ff gefilmd en op youtube gezet http://www.youtube.com/watch?v=qLZ5vZC03ZA
     
  8. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg dat alleen te zien wanneer mijn batterijen bijna leeg zijn. Soort van waarschuwing.
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    mn ene controller is nu volgens mij leeg
    maar ze hadden allebei nog 2 streepjes
    degene die ik nu heb heeft nog 2 streepjes staat er O-)
    toch maar rondjes draaien :'-(
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is volgens mij gewoon een waarschuwing dat je batterij bijna leeg is. Stop er maar eens volle in. Dan zal het over zijn.
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat zelfs in de handleiding dat dit betekent dat je batterijen bijna leeg zijn... niks aan de hand dus, volgens mij doen controllers dit al vanaf het moment dat je nog 3 streepjes batterij hebt
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    iemand enig idee wanneer die nieuwe controllers komen???
     
  13. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    die blauwe en roze?
    november/december dacht ik
     
  14. Elran

    Elran Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met vista op mijn desktop. Mijn controller wordt ''gelezen'' als 2 controllers. Zeer irritant. Iemand die een oplossing weet? (ps ik heb de laatste officiele Vista patch geinstalleerd
     
  15. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn controller blijft steeds zoeken, dan heeft hij hem even en dan gaat hij weer zoeken en dan zeg hij reconnect controller heb hem net opgeladen ( in de oplader geef hij eerst rood lampje daarna groen daar niks en daarna weer rood)

    iemand enig idee???
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  16. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok om te beginnen hou ik echt van de 360 controllers, maar er is een probleem dat me irriteerd.
    Ik heb al na gears of war een nieuwe wired controller gekocht omdat de oude nogal versleten was en geen top prestaties meer levert. Nu heb ik bij halo3 na 2 weken hetzelfde probleem!

    De analoge stick is echt versleten er is wit stof van de case rondom de stick en de puntjes op de analoge stick zijn ook snel verdwenen. Hierdoor draaien ze ook nietmeer lekker en het indurkken van de rechter stick bij bijvoorbeeld de battlerifle is ook niet zo soepel meer kan de rechter stick bijna 0,7 cm naar buiten trekken.

    Een vriend van mij heeft wireless controllers en het lijkt of het plastic waarvan zijn sticks gemaakt zijn ruwer/sterker/donkerder is... En dus niet zo snel verslijt!
    Is er iets bekend van verschillende type controllers ofzo?

    Vind het echt heel erg hoe snel mijn controllers verslijten en zoveel speel ik ookweer niet.. heb pas 2300 gamer poits in 1 jaar ofzo..

    ik vind het dus een productie fout en vind eigenlijk dat MS mn controller of analoge sticks moet vervangen...
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  17. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg leeft deze topic nog? :p
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ben je wel te ruw met je controllers.
     
  19. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    dat valt echt wel mee :eek: toen ik laatst bezoek had van iemand die liep te button bashen zei ik nog: doe eens rustig met mn controller!
     
  20. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ookal leeft deze thread niet zo probeer ik het toch hier ff. Ik wil mijn wireless controllers aansluiten op mijn pc, is dit mogelijk met dit ding: Microsoft Xbox 360 Wireless PC Adapter. Of heb ik dan een andere controller nodig? Ik zag in de winkel controllers in verpakking die wireless aangesloten konden worden op je pc. (5€ goedkoper ofzo) Maar ze zagen er hetzelfde uit als de gewone wireless controller. Of hebben ze speciale software met zich mee ofzo? Ik hoop dat iemand me vraag kan beantwoorden.
     

Deel Deze Pagina