1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Over controllers gesproken, hier ligt er in de Media Markt een controller met Halo3 print, plus een Halo3 figuuurtje (de Chief denk ik, ken de personages niet echt goed)
    Figuurtje is denk ik een cm of 8 groot.

    Peter M
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 controllers 1 tje erbij en gister uit engeland nog 1 gekregen, nu wil ik met pro 8 demo uitproberen of je 2 player kan , hij is al geconnect, alleen ik kan maar voor 1 player kiezen welke kant hij kan , ligt dat aan de demo of.. doe ik iets niet goed
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt aan de demo...
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zijn speciale Windows controllers.
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de eerste pagina, eerste post van deze thread. Dat zal je vraag wel beantwoorden denk ik ;)
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus als ik die drivers download en alleen die receiver koop, dan kan ik mijn xbox 360 wireless controllers wel gebruiken? Want in begin post ligt de nadruk een beetje op die speciale WINDOWS controller, maar ik wil 100% zeker weten dat mijn gewone wireless controllers werken. Geen zin om 50€ uit te geven aan een 3e controller die alleen voor me pc werkt.
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal correct. Zoals in de start topic staat is er 0,0% verschil tussen de windows controller en xbox360 controller. Alleen met een wireless reciever kan jij dus je xbox360 controller gebruiken.
     
  8. Tucc

    Tucc Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Controller :mad:

    Hallo..

    I kheb de xbox 360 net één dag
    Ik ben er heel erg gelukkig mee..
    Maar wat me erg irriteerd, is dat als ik me linker knuppeltje naar links of rechts beweeg hoor ik zo'n irritant piep geluid..:mad:|:- Weet iemand hoe dit komt? of/en hoe ik dit kan verhelpen?

    Mvg

    Tucc
     
  9. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm zit er wat tussen of zo ?

    anders zou ik het echt neit weten bel ms of zo miss krijg je wel een nieuwe !
     
  10. Tucc

    Tucc Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm tja.. maar er zit (denk ik) niks tussen want hij si net nieuw.. Duss het is niet normaal dat dat zo is.. :mad:?
    En tot slot.. kan het gebeuren dat hij daardor kapot gaat?
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hoe krijg je het makkelijkst de batterijen uit de pack dat lukt mij niet?

    En ik heb oplaadbare batterijen gekocht maar er zijn deze verschillen met de batterijen die ik bij de controller kreeg en of dat wat uitmaakt.

    De oplaadbare is eerste de normale de 2e rij:
    HR6 - LR6
    1.2V - 1.5V
     
  12. Chrs

    Chrs like me?

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox geeft vaak een melding dat mijn wireless controller niet verbonden is met de xbox. Hij verliest zijn connectie op één of andere manier, dit is er vervelend tijdens het gamen.

    Er zitten echt nieuwe batterijen in dus daar kan het niet aan liggen (heb namelijk meerdere gebruikt).

    Ik wil erg graag van dit probleem af, had al een beetje rond gezocht, maar niet echt een goed antwoord op gevonden.

    Is er misschien een firmware update die dit fix o.i.d.? Laat het me ffies weten!


    edit:
    Heb er vooral last mee als ik de E4 trail game wil spelen dan valt hij echt elke 5 seconde uit :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  13. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort niet te gebeuren zeker niet als je er net nieuwe batterijen in hebt gestopt. Ik zou nog een keer nieuwe batterijen proberen en als dat niet werkt bellen met Microsoft Helpdesk.
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Olie?

    Of is het echt een piep vanuit de 360...?
     
  15. Redtigerxx

    Redtigerxx Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om mijn draardloze controller aan te sluiten op de PC(Vista 32bit) via een Play en Charge kit? Me PC herkent hem wel als Xbox 360 controller alleen spelen en gebreuken lukt nog niet:mad: weet iemand iets?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet. Je moet een Wireless Gaming Receiver kopen.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vind het wel irritant, de bovenkant van mn joystickjes zijn hun grip verloren.
    nu vlieg ik er constant af met mn vingers.
    heb ze beide al sinds de releas v/d 360, zal vast niet meer onder garantie vallen hea:9
    en is hier nog een andere oplossing op dan nieuwe kopen?
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    nee, of je meot zelf creatief zijn met lijm, en dan kleine puntjes lijm erop doen,
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens ooit eens op internet een speciaal dingetje voor extra grip op je pookjes gezien. Het is een groen dingetje. Ik zal eens kijken of ik hem nog kan vinden.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kan ook uit schuurpapier 2 rondjes knippen die op de pookjes plakken
     

Deel Deze Pagina