Xbox 360 detecteert Laptop niet meer.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BigKabuto, 18 nov 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp er echt niks van, al die tijd vond de 360 mijn laptop gelijk, ik kon alle videos en weet ik veel wat allemaal zonder problemen bekijken op de 360 en ineens staat er nu dat er geen computer gevonden is.
    Dus ik in Vista bij het netwerk centrum kijken en daar lijkt alles goed te staan...behalve dan ik netwerk detectie niet echt aan kan zetten, want zodra ik dat doe staat er toch weer dat ie aangepast is. Klik ik er vervolgens op dan staat ie helemaal niet ingeschakeld.

Echter had ik het gisteren ineens goed, toen stond er geen aangepast meer maar gewoon ingeschakeld. En toen kon ik via tversity(soort media center) gewoon mijn videos bekijken op 360, gisternacht nog Naruto gekeken...en net na werk zet ik de laptop en 360 aan en zag nog wel tversity staan maar toen ik het koos in het 360 menu kreeg ik een error over een firewall. Heb de firewall uitgezet....maar nu vind ie de laptop niet meer. En wanneer ik ga kijken bij netwerkcentrum, dan staat er bij netwerk detectie ook gewoon weer aangepast..en wat ik ook doe...ik krijg hem niet ingeschakeld.

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ook al gezocht naar het knopje om de standaard instellingen terug te zetten, en de netwerk detectie dan op aan te zetten?

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb heel veel gezocht naar dergelijke dingen...,maar dat moet ik gemist hebben. Waar precies is dat?

Zo ziet het er nu uit bij mij....

Oh en negeer die rare naam, dat heeft mijn broer een tijdje geleden gekozen, lol.

Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet niet of ie er is, volgens mij ook niet dus. Daarom vroeg ik ook of je al gezocht had :)

Ik heb even in de help gekeken, daar staat het volgende over aangepast:
    Aangepast

Dit is een combinatiemodus waarin een aantal instellingen voor netwerkdetectie zijn ingeschakeld, maar niet alle. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat netwerkdetectie is ingeschakeld maar dat uw systeembeheerder een firewall-uitzondering heeft uitgeschakeld die invloed heeft op netwerkdetectie.

Ik denk dus echt dat je probleem toch ergens bij die firewall ligt, zoek anders ook even rond in de instellingen van windows firewall etc.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb de firewall uitgezet, en nu staat er bij delen en verkennen
    een uitroepteken met de tekst: Windows firewall wordt ingeschakeld
    netwerkdetectie uit te schakelen. Als ik vervolgens netwerk detectie wil
    inschakelen en toepassen kies....gebeurd er niets...hij blijft op aangepast staan. Maar ik zal eens in die andere thread kijekn.

7. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je niet gewoon ipv particulier netwerk, openbaar netwerk kiezen?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ook geprobeerd,same old shit. En ik las juist op veel sites dat je echt particulier moet kiezen. Volgens die tutorial op deze forum ook.

Wanneer ik bij Media sharing wijzigen klik...krijg ik deze error , en dat terwijl die ROT firewall gewoon uitstaat nu....ik vat het echt niet meer.

Het delen van mediabestanden is uitgeschakeld. De service voor
    delen wordt niet uitgevoerd of de instellingen voor de firewall zijn gewijzigd.
    Bevestig eerst de instellingen voor delen, als u het delen opnieuw wilt starten.

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  9. [ part of TooL ]

[ part of TooL ] aenima

Leuk Bevonden:
    0
    je moet in je virus scanner ,optie firewall ,apperaten toestaan .
    daar was het probleem bij mij ook daar zet je je xbox gewoon als velig neer staat nu verschijnlijk op niet velig.

kan per virus scanner verschillen ,welke heb je ??

Deel Deze Pagina