Als ik een Xbox 360 premium wil kopen vind ik het belangrijk om te weten of je draadloos online kunt gaan . Ik heb zelf een laptop die draadloos internetverbinding heeft met het modem en neem aan dat er een ingebouwde router in zit . Dus ik wil geen kabelverbinding vanwege de grote afstand. Zit in de Xbox 360 premium een ingebouwde router of iets dergelijk wat het mogenlijk maakt om draadloos verbinding te maken met mijn modem van Versatel ? Ook wilde ik weten of je met live silver ( niet goud dus ) gratis demo,s kan downloaden en content,s . Ik wil na die gratis live goud maand alleen silver behouden vanwege kostenbesparing.
Om draadloos te kunnen gamen heb je een wireless netwerkadapter nodig. Het zit niet ingebouwd. Deze kost circa 60/80 euro. (€66,99 bij Zuiderpark-games.nl) Met Xbox Live silver kun je gratis demo's downloaden. Dit zijn er nu een stuk of 110. Ook kun je content downloaden met een silver account. Maar onthoud, dat niet elke content gratis is. Voor de meeste gamerpictures/themes/uitbreidingen zul je een kleine prijs voor moeten betalen. Heb je nog meer vragen, dan kun je hier terecht: -Draadloos - Xbox Liven Topic -Korte vragen/connectieproblemen e.d Daarom denk ik ook wel dat dit topic op slot kan aangezien dit in de hierboven gegeven topics had kunnen worden gesteld. Voortaan even die topics doorlezen dus.
Je vraag is hiermee beantwoord. Voor vragen en problemen over dit onderwerp kun je in de twee volgende threads terecht: -Draadloos - Xbox Liven Topic -Korte vragen/connectieproblemen e.d Succes! Closed.