1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De Elite is de Elite onder de Xboxen, dus verwacht maar dat daar kwa hardware ook het beste in zit. Wat ik jammergenoeg niet heb, omdat ik 1 van de eerste lading heb oftewel een stofzuiger...
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Een Elite is altijd goed ja, maar bijna alle consoles die nu in de winkels liggen zijn goed. Er zullen vast nog winkels zijn waar nog oude partijen liggen, maar bij drukbezochte winkels zoals de Media Markt is het meestal wel ok. Sowieso altijd even het label checken of er 175W is vermeld en kiezen voor lotnummers 0801-0816 (BenQ DVD-ROM Drive) of 0817 (nieuwe Lite-On DVD-ROM Drive) met als Team FDOU of CSON. En het schijnt dat lotnummers van boven de 0830 het nieuwe Japser moederbord aan boord hebben.
     
  3. remco66

    remco66 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de mijne net een paar dagen.

    team Fdou

    lot -0823

    175 watt zag ik niet op de label
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Reken er maar op dat het een falcon is. En @Lethal, jasper is nog niet uit volgens mij. Heb er in de bekende kanalen iig nog niks over gehoord.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  5. Manmaggot

    Manmaggot Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze week ook over van Premium naar Elite
    Voornaamste reden is dat mijn premium een stofzuiger is, en ik daar nogal veel last van heb.. en omdat hij af en toe cd's bekrast (lichte krasjes.. maar toch!) en de cd player vaak niet opent

    En 250 is geen geld voor een 360 Elite :D
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gelukkig is mijn Premium heel erg stil geworden na de reparatie, maar ik ga waarschijnlijk morgen een Elite halen. Niet alleen omdat ik 'm stiekem toch mooier vind, maar ook vanwege de 120GB HDD aangezien ik nu nog maar iets van 400MB op m'n 20GB beschikbaar heb en ik blijf verwijderen! 8) Die 120GB HDD kost los al bijna €200,00, dus een Elite voor €249,99 is echt een koopje! _O_

    @ Slurpgeit: Er schijnen in de U.S. al Jasper Consoles in de winkel te liggen met, zoals ik zei, lotnummers vanaf 0830 (geproduceerd in augustus).
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Schijnen, schijnen, ik wacht wel op de pics. Er zijn wel vaker mensen geweest die gezegd hebben een jasper te hebben.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja indd, dat is ook zo. Ik dacht ook dat ze er nog niet waren, maar je weet het nooit. Maar goed, ik ga er niet op wachten... ik koop 'm gewoon! :)
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik heb ook vorige maand een benq/falcon gekocht. Aangezien mijn oude xbox buiten de garantie RROD kreeg, en ik toch HDMI nodig had ;p
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Welk lotnummer en team had je?
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nummertje 801 FDOU. Speciaal uitgezocht op mn werk tussen de lot 823+ lite-ons.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Net de lokale gameboer gebeld en ze hebben nog 2 Elites staan. Eentje met LOT #0734, Team FDOU en nog eentje met LOT #0824, Team FDOU dus een oude met waarschijnlijk een Hitachi-LG of BenQ en misschien zonder een Falcon moederbord. En een nieuwe met vrijwel zeker een Lite-On en Falcon moederbord. Grote kans dat ik voor die nieuwe kies als die er nog is! :cool:
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Die oude zou ik ook meenemen, kan je voor 100 euro meer doorverkopen. Zeker als het een falcon is. En volgens 360drives.com zijn er in lot 734 falcons.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Serieus? :eek: Is het wat ik denk dat het is (de DVD-ROM Drive)? O-)
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Yup, op marktplaats stond een maand of wat terug een gozer die er nog 10 had voor €450 per stuk. Al kan ik die advertentie nu niet meer vinden..
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als ik nu een Elite ga kopen, waar moet ik dan op letten qua model, dus dat ik de beste/stilste dvd-drive enzo heb!?
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Koop er gewoon één. Elke drive is anders, er is geen beste.
     
  18. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een kort vraagje:

    ik heb enkele dagen geleden een elite aangeschaft, wat mij opvalt is dat de 120 gb HD geen 120 gb heeft, maar 104 gb.... klopt dat?
    alvast bedankt voor eventuele reacties..
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is normaal. :)
     
  20. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, thx!! hoef ik niet terug naar de winkel
     

Deel Deze Pagina