1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb hem zojuist gehaald :) Stond niets van watt op de sticker, dus zal hopelijk een nieuwe zijn.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik heb 'm ook gehaald en ik vind 'm toch echt wel veel mooier dan m'n oude, ook al komen de vormen minder goed naar voren. Ik heb een 175W met een Lite-On DVD-ROM Drive LOT #0824, Team FDOU en DC Brushless ventilators. Op het label kun je niet meer zien of het een 175W is ja, maar ik neem aan dat het gewoon een 175W is als het niet is vermeld en eerlijk gezegt denk ik dat ze inmiddels allemaal nu wel 175W zijn. Op de voeding is sowieso nog altijd terug te vinden welke trouwens lichter is dan de vorige versie, plus dat de aansluiting anders is en er extra openingen aanwezig zijn. Straks of morgen gelijk even zo'n Transfer Kit aanvragen, want da's wel zo handig! :)

    Gezellig zo naast elkaar, al wordt de Premium nu geowned door de Elite! 8)
    [​IMG]
     
  3. remco66

    remco66 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik er achter komen wat er in mijn oude console zit?
    ik heb geen verpakking meer.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik had de mijne trouwens bij de MM gehaald, met die sale van vandaag. Zou 270 euro zijn, maar ik hoefde maar 250 te betalen. Ook zat er op de box die ik eerst pakte geen rode sticker van '50 euro terug', dus toen vroeg ik even of ze die nog hadden, en toen kreeg ik die. Uiteindelijk dus 200 euro (na cash-back) betaald voor een Elite :)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik moet toegeven, het is een mooi beestje.
    Toch vind ik persoonlijk wit mooier bij deze console.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, zoals ik al zei komen de vormen beter naar voren bij de witte en dat is gewoon een feit. Maar ik ben heel erg van het zwarte en zilver waar ook bijna m'n gehele kamer uit bestaat, dus ja... voor mij is de keuze snel gemaakt. De Xbox was trouwens altijd lekker duister en met de Xbox 360 hebben ze hele andere weg ingeslagen met een frisse look. Maar goed, de duistere kant is zegmaar weer terug! :+
     
  7. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    @Yi-Long: welk lot-nr heb je? en was het in alkmaar??
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik ben echt meer dan tevreden met m'n Elite. Echt fluisterstil en de DVD-ROM Drive (Lite-On) hoor ik ook amper. Verder viel me op dat die helemaal niet warm wordt, ook niet de lucht die er uit wordt geblazen. Wel een beetje warm uiteraard, maar niet zoals bij m'n oude console. Net ook even wat GoW Campaign gedaan en zelf daarmee blijft de temperatuur vrij laag. Alles werkt ook veel sneller en soepeler, maar dat zal wel met de HDD te maken hebben. Het enige minpuntje wat ik nu kan vinden is de controller, want daarvan is de RB-knop niet helemaal goed. Die is een beetje lam of zo, want er zit geen klik in. Reageren doet die wel, maar er is geen gevoel bij het indrukken. Even kijken of dit nou het beste via de winkel of via Microsoft kan regelen. Ik ga i.i.g. niet hele pakket omruilen, want de console is echt top gewoon! :thumbs:
     
  9. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb arcade lotnummer 0832. Heb ik nu het Jasper model? Ik heb trouwens ook een benq drive en TEAM FDOU staat op het label. Hij is ontzettend stil trouwens ten opzichte van mijn gerepareerde premium uit januari 2006. :thumbs:
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Was in Alkmaar ja.

    Ik check morgen het lotnummer even, want staat allemaal nog beneden in de tas. Ik laat alles even ingepakt want heb nog geen plasma, en wil hem niet eerst op een oude tv aansluiten.
     
  11. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    @ yi-long

    bedankt voor de info.... de reden waarom ik het wilde weten was dat ik vrijdag bij de MM alkmaar een elite heb gekocht voor 299 zodoende....

    waarschijnlijk heb je lotnr 824 of 823.....ikzelf heb 824... ik ben er erg tevreden mee hoor, maar baal ervan dat ik 50 euro teveel heb betaald.
    In ieder geval veel plezier met je elite.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, m’n college heeft nu ook een Elite gekocht met LOT #0801 en 2 andere collega’s willen er nu ook eentje. Volgens mij heb ik ze aangestoken met het Xbox 360 Elite virus. Ik zou eigenlijk geld of weet ik veel wat moeten krijgen van Microsoft voor al die verkopen! 8)
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    824 inderdaad :) Geen idee of dat goed is of niet.
     
  14. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is goed genoeg... :thumbs:

    you are a lucky bastard hoor!! 250 voor een elite is niet verkeerd. Ik heb nog geprobeerd om die 30 euro terug te krijgen (laagste prijsgarantie van de mediamarkt), maar het is mij niet gelukt.... de laagste prijsgarantie bestaat niet meer.... is dus voor mij de laatste keer dat ik naar de MM ga.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  15. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lethal AK47
    Je hebt niet alleen je collega's aangestoken =P. Ik ga er ook één halen. Ik heb nu nog een oude Premium uit 2005 en wil toch wel erg graag de Elite ook hebben. Met deze lage prijs is het zonde om hem niet te halen en als ik jouw posts de afgelopen pagina's zie wordt ik ook enthousiaster ghehe =P.

    Wat is trouwens dat Lot nummer en dat Team dat ik zag staan, iets met team FDOU ofzo? Wat houden die twee dingen precies in?
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hebt gewoon partijen en het LOT-nummer bestaat uit het jaar bijv. 08 en weeknummer bijv. 24 wanneer een console is geproduceerd. Verder heb je nog verschillende teams. Maar goed, ze zijn nu allemaal wel goed en vanaf LOT #0817 zit er de nieuwe Lite-On DVD-ROM Drive in en die wilde ik graag hebben. Ze zijn nu trouwens ook allemaal 175W en bij de nieuwe partijen is het niet meer vermeld. Bij de console van m’n collega met LOT #0801 is nog wel vermeld om welke wattage het gaat, maar hij heeft ook een 175W.
     
  17. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah top, bedankt voor de snelle reactie

    Ik had gezien Lot #0824 dus dat zal verder wel goed zitten, eind van de week ff ophalen, ze hadden er iig nog genoeg.
     
  18. c0sm0s

    c0sm0s Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat erover te denken om ook een Elite aan te schaffen.. ipv de eerste generatie 360 die ik nu nog heb staan.

    Ik had geinformeerd bij consoleshop en die verwachten dat de "Jasper" pas 2e kwartaal 2009 op de Nederlandse markt te vinden zal zijn.
    En op internet zeggen mensen wel ik heb een "Jasper"maar er zijn nog steeds geen echte bewijzen voor...
     
  19. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben geen xbox- goeroe ofzo hoor en heb enkele dagen zelf een elite 824 aangeschaft, maar ik zeg het volgende: JASPER!!

    Er is een reden waarom enkele winkels de afgelopen dagen hun voorraad elites/ arcades etc. aan het dumpen zijn: JASPER komt er aan en ze moeten van hun voorraad af zijn. Althans dit is mijn vermoeden!! maar wie ben ik?

    Als je deze draad nog eens doorneemt (en in de posts ongeveer een jaar teruggaat) dan zie je dat hetzelfde is voorgekomen toen FALCON uitkwam. Ook nu zijn er winkels die op dit moment ff geen elite verkopen en wachten op een nieuwe voorraad (MM amsterdam) en/of winkels die hun voorraad dumpen (MM Alkmaar). Als ik jou was zou ik ff wachten en op internet op zoek gaan naar JASPER. JASPER is nog stiller en zuiniger... Er is altijd een reden waarom producten goedkoper worden
     
  20. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    de berichten zijn erg tegenstrijdig id.... volgens sommigen is JASPER vanaf eind augustus in productie gegaan...het kan ook zijn dat JASPER id na 31 december in omloop komt (wel toevallig dat dan net die cash-back actie afloopt ;) )
     

Deel Deze Pagina