1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zal wel iets anders zijn geweest, bijv. van Datel. Die Transfer Kit van MS zit alleen bij de 120GB HDD en anders kun je het gratis aanvragen. ;)
     
  2. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het me niet voorstellen, is het wel zo dan is ie idd niet van Microsoft.
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Was idd niet van MS maar je kan hem dus wel los kopen, hetgeen hij beweerde dat niet kon. Wou dat even opklaren ;)
     
  4. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat Tits het beste gewoon ff iets langer kan wachten en die transfer kabel via Microsoft bestellen. Ik snap de plotselinge haast ook niet zo, door je een beetje te laten informeren wist je van te voren al dat het even wachten is op de transfer kabel, maar in een week of minder toegestuurd krijgen vind ik niet lang. Daarnaast is pakweg rond de 15 euro uitgeven aan een transfer kabel die je ook gratis kan krijgen een beetje zonde.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo, zo... na 6 weken heb ik eindelijk m'n 50,- retour! \o/ Het blijft een mooie deal en hopelijk heb ik voorlopig geen RRoD of andere ongein. :)
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kan iemand hier die transfer kit naar mij sturen, want wil binnekort een elite kopen, omdat ik mijn premium kan verkopen. Dus nu wil ik gewoon meteen alles over kunnen zetten ipv eerst nog 1 week te wachten. ik betaal de verzendkosten wel.

    Of een serienummer van een nieuwe xbox, die dus nog niet is gebruikt voor de transfer kit aanvraag
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  7. Xbox Revolution

    Xbox Revolution Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, even een vraag waar ik niet zo snel een antwoord op heb kunnen vinden op dit forum.

    Ik heb net een Elite gekocht en hij doet het uitstekend tot nu toe. Ik heb het aangesloten via de HDMI kabel, maar elke keer als ik een DVD of HD-DVD wil bekijken krijg ik het volgende bericht: secure hdcp link not found.

    Via component heb ik geen probleem, en kan ik elke DVD bekijken, alleen via HDMI wil het niet lukken. Ligt het aan mijn 360 of aan mijn tv? Ik heb een Samsung LE40R71 Hd Ready tv. Het zou wel heel irritant zijn als ik de hele tijd zou moeten wisselen tussen component en hdmi als ik een filmpje wil bekijken. Alvast bedankt voor eventuele oplossingen!
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben bang van wel, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je dus die secure link nodig hebt, en niet elke tv ondersteund dat dus. Maar ik weet het niet 100% zeker hoor, dus correct me if I'm wrong ;)
     
  9. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik heb er 2dehands een kabeltje kunnen op de kop tikken voor 10 euro.. Geen zin om te wachten...Toch bedankt!
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    4 dagen wachten of 10 euro uitgeven, ik weet het wel hoor :p
     
  11. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je die Data Transfer Kit het beste aanvragen?
    Per telefoon of door het formulier op te sturen?

    (Ik heb hier ook nog een wireless racing wheel waarvan ik niet zeker ben of die wel of niet geretrofit moet worden, waar kan ik dat terugvinden? want op het nederlandse deel van xbox.com staat het niet.)

    Alvast bedankt voor de hulp.


    Edit:

    Denk dat het bellen word, Want ik zag zojuist dat er nog een andere kwestie is die erg belangrijk is.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  12. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    beste mensen die transfer kan toch gewoon via de xbox site?

    www.xbox.com/drm

    enige probleem waar ik mee zit en dus ook graag van iemand antwoord op wil, is hoe krijg ik mijn savegames naar mijn nieuwe xbox elite? want dat kan alleen met een memory card of wat?

    alvast bedankt groeten Bekside
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat allemaal via de transferkabel. :)
     
  14. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ah ok, dus niet op andere manier dan met transfer kabel? heb nu al mijn downloads enz en profile erop staan behalve mijn savegames...:mad:

    en waar kan ik die kabel krijgen, want heb hem volgens mij niet bij mijn elite gekregen..

    nogmaals bedankt
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan je gewoon aanvragen via microsoft, telefoon of een of ander formuliertje, maar bellen is sneller ;) (overigens krijg je er ook gratis 1 bij een nieuwe harde schijf)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die krijg je niet bij de Elite inderdaad. Ik weet niet zeker meer of je je savegames kan overzetten via een MemoryCard

    En hier kan je een Tranferkabel bestellen.

    Of je kan bellen dat is meestal sneller.
     
  17. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt voor de info, nu heb ik net alle downloads enz overgezet via dat transfer programma gewoon via xbox live en xbox.com... dus alle downloads heb ik... en profiel dus ook overgezet....
    maar mijn savegames zitten daar dus niet in.

    wat ik wel zag is dat ik bij bijv. gears of war 2 bij act 3 was gebleven... en dan kan ik nu dus vanaf 3 beginnen. dit heeft waarschijnlijk met het behalen van achievements te maken of niet?

    iig ga ik die kabel bestellen morgen via telefoon! bedankt voor snelle reactie
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik wil vandaag of morgen een nieuwe xbox kopen (wehkamp.nl geeft 10% korting!), maar ik ben dus nog heel erg aan t twijfelen of t een Elite of een Pro gaat worden!! Wat ik dus graag wil weten is, wáárom ik voor de Elite zou moeten kiezen? Ik heb namelijk (nog) geen FullHD tv dus voor die HDMI kabel hoef ik t niet te doen, toch? Ik heb nu een oude pro, dus als ik weer een pro koop, scheelt t me iig weer een zwarte controller en plug-and-play-kit kopen. Dus voor 45 euro meer heb ik een HD die 60Gb groter is en een zwarte kleur, maar moet ik nog een controller kopen.
    Wat zijn nog meer redenen om voor een Elite te kiezen??
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet :+
    De Elite heeft geen Gears2 pack (voor als je die wil halen), de Pro wel. De Elite heeft alleen nog een audio dongle voor als je HDMI heb dat je dan nog 5.1 surround kan aansluiten. Maar als je dat allemaal niet heb, bespaar je het geld en koop een Pro :)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Thnx kerel! Dan gaat t denk ik idd een Pro worden ;)
     

Deel Deze Pagina