1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik Ben met SPOED op zoek om een transfer kabel of een memory card even te lenen!!

    heb een xbox elite gekocht en wil mijn savefiles dus overzetten maar dit gaat dus niet zo snel lukken
    en memory card betaal ik weer 40 euro voor en ga hem letterlijk 1x gebruiken,

    Omgeving Eindhoven, uiteraard haal ik hem op en breng hem terug, en zal ik iets achter laten voor de zekerheid, rijbewijs, of wat ook.

    Omgeving eindhoven, Nuenen is nog beter!

    Groeten Kjel
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja hoor, heb ik weer. Mijn Elite is sinds gisteren de weg kwijt of beter gezegd de kwijt weg. 8)

    [​IMG]
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie even niet wat je bedoeld?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    M'n Elite is in de war met horizontaal en verticaal.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh ja 8) vaag.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zozo. Zo te zien heb je wel erg veel haast. Je kunt ook gewoon nog je 20GB harde schijf op je Elite klikken hoor. Doe ik ook tot ik mijn datamigratiekabel binnen heb.
     
  7. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Lethal AK47: Dat heb ik ook wel eens gehad. Het ging vanzelf weer over :+
     
  9. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    naja weet je wat het is..... het is al mijn 3e of 4e xbox die ik koop.... allemaal zijn ze bij mij naar de klote, dan weer disc error dus nu heb ik een elite aangeschaft zodat ik lekker alle games op mijn disc kan zetten en van de rommel af ben. dus wil er ook gewoon klaar mee zijn. vind het dan ook zeer jammer dat ze vannuit MS er niet wat meer aan gedacht hebben. bij nieuwe hardeschijf van 120 wel zon kabel... maja... als ze 80 euro voor een nieuwe hardeschijf vragen kan je beter nog 130 euro extra erbij leggen en een helemaal nieuwe elite halen ...

    maja wil er dus gewoon klaar mee zijn!!
     
  10. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ffeen vraag omtrent de cashback.. welke actiesticker moet ik erbij doen, gewoon die ene die op de doos is geplakt, en die dan uitknippen? want verder zie ik er geen
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jep. Ik heb hem er af gescheurd en met pritt stift op het papier geplakt. Vergeet ook niet (een kopie van) je bonnetje erbij te doen. Anders krijg je niks. Een klasgenoot van mij die had het geld 2 maanden na zn aankoop op zn rekening staan.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Heb ik ook wel es, terwijl die van mij nooit horizontaal heetf gestaan. :+
     
  13. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt.. jaa dat bonnetje had ik er al bij. zo moet het wel lukken allemaal!:thumbs:
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb 'm even een tik gegeven en nu is die weer goed. Met m'n Premium heb ik dit nooit gehad, maar goed het is het einde van de wereld niet. :+
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem rustig en voorzichtig erafgetrokken en daarna gewoon op het uitgeprinte formulier kunnen plakken.
    Stonk behoorlijk, en plakte nog zeer goed en stevig.
     
  16. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    heeft iemand een transfer cable + CD liggen die die niet meer gebruikt? ik zou deze graag willen overnemen (of lenen) want ik heb op X-Bazar een 60gb HDD gekocht maar ik wil graag wel mijn game saves bewaren. alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  17. Shenkie

    Shenkie Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week maandag een xbox Elite gekocht bij de Media Markt, maar had tot gisteravond nog niet normaal kunnen spelen omdat hij maar bleef vastlopen. Ik had alles geprobeerd wat op de site van xbox stond maar niks hielp, op een gegeven moment kon ik niet eens meer 10 minuten spelen zonder dat alles vast liep, hier werd ik uiteraard schijtziek van... betaal ik verdomme veel geld voor dat ding en dan krijg je dit.... ik ben gisteravond terug gegaan naar media markt en heb hem omgeruild voor een nieuwe.... ik hoop dat ik er nu vanaf ben want werd een beetje gek ervan 360 xD
     
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Even kort vraagje over de datamigratiekabel.
    Past deze door de brievenbus, of komtie met pakketpost?
    Dan weet ik of ik hem nog kan verwachten vandaag...
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel door de brievenbus moet passen. De kabel is bij het dikste punt misschien 5cm en dan nog een CD erbij.
     
  20. xX Jp NL Xx

    xX Jp NL Xx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad erg irritant.Ik kheb de mijne sinds 29 juni,en totaal nergens last van.Ik wens je nu veel plezier toe met je nieuwe xbox.
     

Deel Deze Pagina