1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    1) Alles wat er al op staat blijft er op staan. Je kan dus na het overzetten gewoon kijken wat je 120GB HDD te bieden heeft.

    2) Gewoon in de achterste USB poort doen zoals in de handleiding, dan weet je zeker dat je goed zit :)
     
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je antwoorden, maar als ik die kabel in de achterste usb poort steek waar moet ik dan mijn wireless adapter steken ? want ik heb wel connectie met live nodig om die drm over te zetten
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    DRM hoef je niet over te zetten; je kopieert gewoon alles van je oude naar je nieuwe schijf, naast je savegames en gamertag ook gekochte add-ons, arcade games en content.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En je kan altijd je wireless ff in de voorkant steken.
     
  5. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor de info jongens

    vrijdag ga ik men data eens over zetten en dan kan ik pas gamen (geen beperkingen meer van de 20 gig HDD):D
     
  6. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren even bij de Saturn wezen kijken. Ze hadden dan een paar Elitaire 360's staan met productieweek 45. Helaas mocht ik niet even in de doos kijken maar deze zouden dan toch de Jasper aan boord moeten, niet?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar moet je nog even geduld mee hebben, want op dit moment gaat het alleen om Arcade consoles. ;)
     
  8. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat een feit of baseer je dat aan de hand van de lijst van 360drives.com ?
     
  9. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    arcade en de 60gb zijn bevestigd.
    iemand al een Elite Jasper gezien?
     
  10. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gekke is dat er al sinds een tijdje geen Elite's meer zijn gepost op die site. Toch mag ik aannemen dat sinds MS is overgegaan op productie van de Jasper, dit niet alleen bij de Arcade en Pro gebeurt maar ook bij de Elite.
     
  11. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze kun je ook los kopen neem ik aan?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja deze zit in het Xbox360 HDMI kabel pakket erbij.
     
  13. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een geruime tijd een Elite.
    Toen ik hem had gekocht maakte hij een enorme takke herrie, dus had ik hem maar omgeruild voor een andere.
    Die was al en stukje stiller.
    Maar sinds je je games op je HDD kan instaleren hoor je de dvd drive natuurlijk niet,
    maar de ventilatoren hoor je er gewoon boven uit komen.
    Erg irritant geluid.
    Maken jullie Elites ook zo'n lawaai of valt het erg mee.
     
  14. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn valt mee, hoor hem niet als ik speel. In het menu hoor je gewoon zachtjes de fans draaien, maar stoort totaal niet.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb mijn Elite van de launch, was idd een takke herrie. Ook nadat ik de RRoD heb gehad, was het nog steeds herrie, maar nu idd door het installeren op de HDD is dat ook verleden tijd.

    Heb alleen pas weer voor het eerst in tijden een vastloper gehad met Saints Row 2, geen goed voorteken voor 2009!
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ligt denk ik eerder aan SR2 zelf, want er zijn veel gevallen bekend met vastlopers van SR2.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Misschien, maar me Elite is wel kapot gegaan toen ik ongeveer 2 maanden geleden Fable 2 en SR2 speelde erop. Nu zit er een nieuw moederbord in, maar het zou raar zijn als me Elite weer kapot gaat door het spelen van SR2.:confused:
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2008
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mijn Elite is vrij stil, zeker als ik 'm vergelijk met m'n Premium. Laat ik 'm echter een paar uur draaien, dan ga ik steeds meer een brommend/ratelend (of gejank zoals sommige het noemen) geluid horen en dat komt bij mij omdat ik de Delta DC Brushless ventilators heb wat normaal is bij dit model. Er wordt gebruik gemaakt van 3 modellen ventitators namelijk van Sunon, Delta DC Brushless en Nidec welke het stilste zijn en niet dat irritantie geluid produceren. Sunon zie je niet zo heel veel, Nidec zo nu en dan en Delta DC Brushless worden het meeste gebruikt welke een betere "airflow" schijnen te hebben, maar wel meer herrie schoppen. Nidec ventilators zijn compleet zwart en die andere hebben labels waar je ze dus aan kunt herkennen. Hieronder een vergelijking tussen de Delta DC Brushless en Nidec:


    P.S. In de voeding zit ook een ventilator en ik heb gemerkt dat die ook weleens erg aanwezig kan zijn.
     
  19. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0

    Toeval of niet maar mijn Elite is er vandaag ook mee opgehouden na eerst een paar vastlopers in SR2.
    Nu krijg ik alleen nog maar RROD.
    Gelukkig heb ik nog garantie. Hopelijk krijg ik een wat stillere Elite retour want deze lijkt wel een stofzuiger.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah das vervelend, ik denk idd dat de oudere Elite's niet zo overweg kunnen met SR2. Maar heb vandaag weer even wat uurtjes SR2 gedaan en gelukkig ging alles goed, ik denk dat je ook wel een stillere ervoor terug krijgt hoor. In iedergeval een nieuw moederbord erin, dat scheelt wat... :)
     

Deel Deze Pagina