1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen 31 december mijn Elite gekocht en sinds ik hem heb heeft hij problemen met de disc drive. Ik heb contact opgenomen met Xbox Support en ik moest hem opsturen om er wellicht een nieuwe drive in te zetten. Tot op heden nog niet gedaan omdat ik mij afvraag hoe ik mijn xbox het best kan verzenden. Het mag niet in de doos waar ik hem in heb gekocht, dus moet een doos kopen maar ik kan hem denk ik niet zo alleen in een doos kan doen. Als hij een tik krijgt kan dat niet goed aflopen.
    Heeft iemand advies hoe ik hem het best kan verpakken want ik heb geen zin om weer 20 minuten aan de telefoon te hangen :).
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je koopt zo'n doos bij het Postkantoor, ik weet niet meer precies welke maat je moet hebben maar dan moet je zelf even meten. Zorg ervoor dat rondom de Xbox genoeg ruimte vrij is, ongeveer 2cm aan elke kant van de Xbox. Nu pak je oude kranten, en daar maak je grote proppen van. Leg de doos open neer en doe wat proppen op de bodem, zorg ervoor dat je sowieso elke hoek goed bedekt, maar ook wat proppen in het midden om de druk te verdelen. Leg nu je Xbox in de doos, en leg daarbovenop weer proppen, hetzelfde als wat je onder je Xbox hebt gedaan. Zorg ervoor dat er geen ruimte tussen de proppen boven je Xbox en de bovenkant van je doos zit, zodat het niet meer kan schuiven in de doos. Schrijf er nog 'Fragile' op en 'Top' op wat de bovenkant is, en dan moet hij het wel overleven ;). Succes!
     
  3. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik zal vandaag meteen een doos halen, dan kan er een nieuwe drive in worden gezet. Kan ik weer games die niet op mijn HDD staan spelen.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja, kost 50 euro incl hdmi kabel.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Jat gewoon een wijndoos van de dozenbak bij de supermarkt.
     
  6. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Elite Vrijdag laten ophalen door UPS. Ik belde omstreeks 15:15 en omstreeks 17:30 stond de chauffeur voor de deur. Uitstekende service. Ik koos toch maar van een verzendpakket van TNT-Post bij het postkantoor. Dat vertrouw ik wat meer dan een meegejatte doos waar een zwerver in wil wonen lol :). Ik heb de doos ook verder opgevuld met piepschuimblokjes. Ik ben heel voorzichtig als het om electronica gaat. Vooral als het om een spelcomputer van €300,- gaat en nog maar 3,5 maand oud is. Ik heb alleen een krantenbaantje dus heb er wel lang voor moeten sparen. Heb er ook 2x Fragile! op gezet lol :).
     
  7. Vectoms

    Vectoms Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag omtrent de Xbox Elite. Iemand biedt een Xbox 360 aan met waarschijnlijk een Falcon moederbord. De verkoper beweert dit omdat de productiedatum van augustus 2008 is, en de stekker niet geaard is (heeft te maken met dat de Falcon zuiniger is?). Nu wil ik dus graag weten: Zal het hier om een Falcon editie gaan? Zo ja, is het echt zo dat deze Xboxen stiller en vooral stabieler zijn?

    Ik hoop dat iemand mij hier even mee kan helpen.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Lekker boeiend als ie er niet goed in zit, hij is toch al stuk. :+ En dan wordt ie in Duitsland gefixt en wordt ie weer door hun opgestuurd, perfect met piepschuim en al.
     
  9. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik wil gewoon zeker zijn van mijn zaak. Ik ga al flippen als er een krasje op zit :)

    EDIT: 28 April weer terug ontvangen, perfecte staat, goed gerepareerd en een maand live erbij om het goed te maken.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een Jasper gespot in een Elite?
     
  11. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, ik heb een gewone xbox 360 en sinds kort een Xbox 360 Elite. Nu heb ik van Microsoft een zogenaamde Transferkit toegestuurd gekregen waarmee ik in staat ben om mijn oude hardeschijf over te zetten naar mijn nieuwe hardeschijf waarna mijn oude automatisch wordt gewist. Dit vind ik verder niet bezwaarlijk maar nu staat er heel netjes in het bijgeleverde boekje "Microsoft is niet verantwoordelijk voor enig verlies van opgeslagen data of gamerprofielen ten gevolge van deze transfer" . Ze raden mij aan om eerst een back up te gaan maken, hetgeen ik ook van plan ben eerlijk gezegd. Nou wil ik toch even van te voren weten hoe groot de kans op een dergelijke mislukking is die mij men account.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je alles precies doet zoals het er staat lijkt me dat er vrij weinig mis kan gaan., gewoon gebruiksaanwijzing volgen en het komt wel goed. Ik weet niet of je toevallig ergens nog een memory card hebt liggen waar je eventueel een backup mee kunt maken? Want om die hier nu apart voor te gaan kopen lijkt me ook een beetje teveel van het goede.
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 64MB ding gekocht , ik hoop dat men account daarop past ( 15815 Gamerscore +/- 18 Games) .Het zal wel niet maar goed
     
  14. NielsD

    NielsD Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ga mijn Xbox 360 Elite verkopen omdat ik er niet zoveel mee doe. Hoe kan ik hem zo resetten dat als de mensen hem opstarten, hij net zo opstart als ik hem voor het eerst opstartte en dat al mijn gegevens verwijderd worden inc. de gegevens op de memory card..

    Een kneiterharde reset zeg maar, waar alle gegevens worden verwijderd, maar dan ook alles!

    Ik hoor het wel.
    gr
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij System settings is er ergens een optie memory > storage devices en daar kan je alles dan formateren.

    Je kon (vroeger?) ook een reset to factory defaults uitvoeren door in system menu, system info (LT) (RT) (X) (Y) (LB) (RB) (Y) (up) (left) (up) te doen. Weet niet of dat ondertussen nog zo werkt of er een echte optie voor is gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  16. NielsD

    NielsD Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem best formateren maar ben ik dan ook niet alle demo's en dingen kwijt?
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat lijkt me logsich, je zegt hierboven dat je dat ook wilt.

     
  18. NielsD

    NielsD Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik bedoelde niet helemaal alles dus! Ik bedoel meer mijn eigen gegevens etc. Maar niet de demo's en de video's die er op staan! Die er standaard op zitten..
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan ga je gewoon even naar het tabblad system, en dan memory, en verwijder je alleen je profiel en dergelijke.
     
  20. NielsD

    NielsD Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dank je wel! Dat ga ik doen...
     

Deel Deze Pagina